Administration Coordinator
IKM Consultants AS
9615 Hammerfest, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Administration Coordinator
Type ansettelse
Prosjekt, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 19. mai
Arbeidsoppgaver
- Mobilisering/demobilisering av personell, eget, innleie + 3.part koordinering
- Utarbeide informasjonsskriv og mobiliseringsinformasjon i forbindelse med nytt personell på anlegg.
- Tilgangsøking for fabrikk/bygg + diverse IT programmer både i eget og Kunden sitt system
- Bistå med HMS rapportering/HMS arbeid
- Kontroll på kontorplasser, rekvisita, IT-utstyr etc.
- Koordinere utsendelse av diverse rapporter
- Booke overnatting i Camp.
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdanning
- Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- Excel, Word og PP
- Ønskelig med erfaring fra prosjekt, helst samme type administrative oppgaver.
- Kunne jobbe i team og takle høyt arbeidspress til tider.
- Prosjekt erfaring
- Erfaring med administrative arbeidsoppgaver
- Kunne Excel, Word og PowerPoint
- Ønskelig med kjennskap til SAP
- Erfaring med å jobbe i team
Lokasjon: Hammerfest
Varighet: ASAP - 28.02.2026
Arbeidsplan: 14-21 dag
Om bedriften
IKM Consultants AS is a company within the IKM Group. The company is one of Norway's largest Norwegian owned consultant companies, which offers multi-discipline engineers both nationally and internationally. Our consultants have a high level of education and experience. They participate in all project phases; from initial studies and planning activities to project execution and close-out. Our company is growing continuously and require competent people to supplement our existing staff.
Sektor
Privat
Nettsted