Back Office-medarbeider til megler som leverer kvalitet i høyt tempo
PrivatMegleren Jæren
Torggata 2, 4340 Bryne
Om jobben
Stillingstittel
Back-Office medarbeider
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Er du strukturert, effektiv og elsker å ha full kontroll og trives med å jobbe tett på en megler som setter høye krav -- og som leverer på et skyhøyt nivå? Nå har du muligheten til å bli en helt sentral brikke i en eiendomsmeglerhverdag preget av høyt tempo, kvalitet og tillit.
Vi søker en erfaren og initiativrik Back Office-medarbeider som kan støtte opp under en megler med høy omsetning og svært høye standarder -- og som forventer det samme av deg
Om rollenDu vil jobbe tett på en megler i absolutt toppsjikt, og være ansvarlig for at alt det praktiske og administrative rundt salgsprosessene fungerer sømløst. Din innsats er avgjørende for at kunden får en opplevelse i toppklasse.
Dine oppgaver vil bl.a. være:
-
Klargjøring og kvalitetssikring av salgsdokumentasjon
-
Kommunikasjon med fotografer, takstmenn og andre samarbeidspartnere
-
Struktur og oppfølging av fremdrift i hver enkelt salgsprosess
-
Effektiv kalenderstyring og dokumenthåndtering
-
Koordinering og kvalitetssikring av salgsoppgaver
-
Bistand med innhenting av nødvendige dokumenter og godkjenninger
-
Prosessflyt og kommunikasjon med kunder
Vi ser etter deg som trives med høyt tempo, mange baller i lufta og ekstremt god struktur. Du jobber alltid med presisjon, men med høy gjennomføringsevne. Du har energi, selvgående driv -- og elsker følelsen av å være uunnværlig i et velfungerende maskineri. Standarden skal blant annet motiveres av lidenskap for eiendomsmegling.
Vi ønsker oss en som har:
-
Erfaring fra meglerkontor, gjerne i tilsvarende rolle, men ikke avgjørende.
-
Forståelse for eiendomsmeglerbransjen og tempoet det krever
-
Lidenskap for eiendomsmegling.
-
Svært god orden, struktur og effektiv arbeidsmetodikk
-
Høy arbeidskapasitet og løsningsorientert innstilling
-
Profesjonell fremtoning og sterke samarbeidsevner
-
Evne til å tenke to steg foran -- og være et skritt foran alltid
-
En svært sentral rolle tett på en av regionens beste eiendomsmeglere
-
Høyt tempo og meningsfulle oppgaver
-
Et miljø som belønner prestasjon, kvalitet og initiativ
-
Mulighet til å utvikle deg videre i en profesjonell og dynamisk bransje
Dette er ikke jobben for hvem som helst. Dette er jobben for deg som elsker å levere på høyt nivå, som trives i en rolle med stort ansvar -- og som vet at den beste megleren bak seg har den aller beste back office’en.
Send oss gjerne din søknad og CV. Aktuelle kandidater vil bli vurdert fortløpende.
Om bedriften
PrivatMegleren Jæren er en del av en landsdekkende kjede kjent for høy kvalitet, eksklusivitet og personlig eiendomsmegling. Vi jobber målrettet for å skape de beste kundeopplevelsene -- hver eneste dag -- og forventer at alle ansatte deler vårt fokus på engasjement, integritet og profesjonalitet.
Sektor
Privat
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
349f28bd-8bed-4c64-9d95-e4e3b157cbff
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414441637