Avtaleforvaltar
Digitaliseringsdirektoratet
Skrivarvegen 2, 6863 Leikanger, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Avtaleforvaltar
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 11. august
Om stillinga
Digdir er regjeringas fremste verktøy for raskare og samordna digitalisering av offentleg sektor. I vår avdeling har vi eit spesielt ansvar for utvikling, drift og oppfølging av nasjonale fellesløysingar som mellom anna ID-porten og Digital postkasse til innbyggjarar. Framover skal vi gjera våre løysingar endå betre, samtidig som vi skal utforske alt det nye som kjem med EU sin eIDAS-lovgivning og EU-lommebok.
No ser me etter ein avtaleforvaltar som vil ta ansvar for avtaleporteføljen vår ut mot eksterne leverandørar og kundar som nyttar fellesløysingane våre.
Arbeidsoppgåver
Som avtaleforvaltar er dette nokre av arbeidsoppgåvene som inngår i rolla:
- Hovedansvar for avtaleporteføljen til avdelinga for Fellesløysingar
- Hovedansvar for endring, revidering og videreutvikling av avtaler i avtaleporteføljen
- Aktiv oppfølging av leverandørene
- Økonomioppfølging i henhold til avtaler
- Bidra inn i forhandlinger og arbeid med nye avtaler
- Gjere innhaldet i avtalene kjent i avdelinga
- Vidareutvikling av avtaleoppfølgingsrolla vil vere ein viktig del av stillinga.
Kvalifikasjonar
Det er viktig at du- har minimum bachelor innan IT, (forvaltnings) informatikk, juridiske- eller administrative fag
- har kompetanse og erfaring innan avtaleforvaltning og leverandøroppfølging
- har teknisk forståing og evna å sette deg inn i komplekse problemstillingar
- har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftleg og munnleg.
Personlege eigenskapar
Me ser etter deg som er strategisk, løysningsorientert og engasjert, og som ynskjer å bidra til ei raskare og meir samordna digitalisering av offentleg sektor.
Du må ha god samarbeidsevne, vere modig og bidra aktivt til eit godt arbeidsmiljø. Me jobbar behovsretta, er framoverlente og nysgjerrige på ny teknologi. Det ynskjer me også at du er.
Vi tilbyr
- me tilbyr spennande faglege utfordringar kombinert med fleksibel arbeidstid og fantastiske mogelegheiter for friluftseventyr i kvardagen. Sogn er kjent for sin gode laussnø og fantastiske sykkelstiar, og tilbyr eit inkluderande og kompetent friluftsmiljø.
- eit godt arbeidsmiljø med ein uformell tone og stor vilje til å skape noko saman
- arbeidsoppgåver i eit fagfelt prega av høg utviklingstakt og eit spennande samfunnsoppdrag
- gode ordningar for opplæring og vidareutvikling
- familievennleg personalpolitikk
- lønn som seniorrådgjevar i lønnsspenn kr 650 000 – kr 850 000. For spesielt kvalifiserte søkjarar kan vi vurdere høgare lønn
- fleksitid, sommartid og moglegheit for to timar trening ukentlig i arbeidstida
- medlemskap i Statens pensjonskasse som er ein av landets beste pensjonsordningar med gunstige bustadlån og gode forsikringsordningar
Les meir om godene ved å jobbe i staten på Arbeidsgivarportalen.
Inkluderande arbeidsliv og mangfald
Vi har tru på at mangfald er ein viktig byggestein i eit godt, spennande og utviklande arbeidsmiljø, og vi oppfordrar alle kvalifiserte kandidatar til å søke. Rett kompetanse på rett stad er vår viktigaste prioritering når vi rekrutterer, og vi vil legge til rette for at personar med nedsett funksjonsevne også kan jobbe hos oss.
Vil du vite meir?
Synes du dette høyrest interessant ut og ønskjer nærare informasjon, kontakt gjerne
Seksjonssjef Marianne Strypet
E-post: marianne.strypet@digdir.no
Telefon: 97522720
Vitnemål og attestar må følge søknaden. Vi ber om at du hentar vitnemål frå Vitnemålsportalen direkte i Jobbnorge når du søker stillinga. Har du teke heile eller delar av utdanninga di i utlandet, ber vi om ei autorisert oversetting av papir og vitnemål, og godkjenning frå Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse.
Søkarlister kan bli offentleggjort iht. offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg frå oppføring på offentleg søkarliste, må dette begrunnast. Opplysningar kan bli offentleggjort sjølv om du har bedt om ikkje å bli oppført på søkerlista. Du vil i så fall bli varsla.
Sikkerheit i Digdir
Digdir forvaltar samfunnskritisk infrastruktur. Sikkerheit er derfor integrert i rekrutteringsprosessane hos oss.
I stillingar som blir vurdert som sikkerheitskritiske, må du rekne med å få spørsmål knytt til sikkerheitsmessig skikkaheit i rekrutteringsprosessen.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Digdir er underlagt Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet. Direktoratet har om lag 400 tilsette fordelt på våre kontor i Brønnøysund, Leikanger og Oslo. Vi har fire fagavdelingar, to stabs- og støtteavdelingar og eit tilsyn for universell utforming av ikt, som har ei særskilt uavhengig rolle. Våre verdiar er påliteleg, inkluderande og uredd. Digdir er regjeringas fremste verktøy for ei raskare og meir samordna digitalisering av offentleg sektor.Direktoratet skal bidra til enklare og meir tilgjengelege offentlege tenester for innbyggarane og auka verdiskaping for næringslivet. Visjonen vår er saman for ein enklare digital kvardag. Les meir om Digdir på våre nettsider Digdir.no.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
31e3053b-330c-4c61-9db3-36317dc90684
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10258023