Finansiell controller – utvikling, ansvar og spennende utfordringer!
Christiania Personell AS
2383 Brumunddal
Om jobben
- Stillingstittel
- Finansiell controller
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Er du en nysgjerrig og engasjert person med interesse for teknologi og utvikling innen regnskapsfaget? Ser du muligheter der andre ser begrensninger? Da kan dette være rollen for deg.
Vår kunde leverer regnskap- og økonomitjenester til flere av Norges mest kjente selskaper innen dagligvare. Her får du et arbeidsmiljø preget av høy kompetanse, sterk faglig stolthet og et genuint ønske om å spille hverandre gode.
Raske teknologiske fremskritt, nye digitale verktøy og økt automatisering gir oss store muligheter til å møte stadig høyere krav til kvalitet, effektivitet og service. For å lykkes med dette søker vi en finansiell controller som kan være en pådriver for forbedring, effektivisering og utvikling – både i egne arbeidsprosesser og i avdelingen som helhet.
I denne rollen vil du få frihet til å utvikle deg faglig, bidra med dine ideer og være med på å forme hvordan vi jobber fremover. Du blir en del av ledergruppen for avdelingen og får en nøkkelrolle i å sikre god kvalitet og kontroll i vårt økonomiarbeid. Derfor er det viktig at du som person motiveres av å skape resultater, tar ansvar, og som trives med å samarbeide tett med kollegaer. Du er initiativrik, selvstendig og deler gjerne av din kompetanse for å løfte andre rundt deg.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver
- Faglig ansvar for butikk- og servicehandel, herunder internkontroll
- Intern kompetanseutvikling og faglig støtte til kollegaer
- Bidra til optimalisering av prosesser og etablering av beste praksis
- Vedlikeholde malverk og brukerveiledninger
- Månedlig konsernrapportering
- Utarbeidelse av årsoppgjør, inkludert skattemeldinger
- Kontaktperson for revisor
- Superbruker på økonomisystemer
Hvorfor bli en del av oss?
Hos oss får du ikke bare en spennende faglig rolle, men også et miljø preget av tillit, varme og samarbeid. Du vil oppleve:
- Et inkluderende arbeidsmiljø med høyt engasjement og sterk fagkompetanse
- En kultur preget av deling, utvikling og gjensidig respekt
- Muligheten til å påvirke og forbedre hvordan vi jobber
- Gode utviklingsmuligheter i et selskap i kontinuerlig vekst
Ønskede kvalifikasjoner
- Minimum tre års relevant utdanning innen økonomi, revisjon eller regnskap
- Erfaring fra revisjon og regnskapsarbeid
- Interesse for teknologi og digitalisering av økonomiprosesser
- Fordel med erfaring fra Visma Business og HFM
- Gode ferdigheter i Excel
Høres dette interessant ut? Ikke nøl med å ta kontakt – vi gleder oss til å høre fra deg!
CV og søknad sendes til Markus Stensbak i Christiania Personell ved at du følger linken Søk på stillingen og deretter velger om du vil søke via LinkedIn, Jobreg.no eller ved å laste opp egen CV. Ta kontakt ved spørsmål underveis i søkeprosessen.
Spørsmål kan rettes på epost til markus@christianiapersonell.no eller på tlf: 988 58 008 eller på 62 52 65 00. Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt og fortløpende uavhengig av søknadsfrist.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
hristiania Personell as er et vikar- og rekrutteringsbyrå med lang erfaring og meget gode resultater. Siden 1998 har vi årlig skaffet jobb til hundrevis av mennesker, vi har opparbeidet et stort næringslivsnettverk og har bl.a. vært kåret til Gasellebedrift av Dagens Næringsliv.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
30250059-74c0-415b-9e59-f9e1fbf246f4
- Sist endret
31. oktober 2025
- Hentet fra
recman
- Referanse
455764
Lignende annonser
Regnskapscontroller
Arbeidsgiver
Christiania Personell AS
Sted
Brumunddal
Regnskapsmedarbeider
Arbeidsgiver
Christiania Personell AS
Sted
Brumunddal
Regnskapsleder
Arbeidsgiver
TOPRO Mobility
Sted
Gjøvik