IKT Rådgiver Forvaltning av Helselogistikk
Helseteknologi, Sykehuset Innlandet HF
Furnesvegen 26, 2382 Brumunddal
Om jobben
Stillingstittel
IKT Rådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 23. juli
Er du en dyktig IKT rådgiver med ekspertise innen digitale helselogistikk løsninger?
Vi søker en dyktig rådgiver til forvaltning av våre digitale helselogistikk løsninger på sykehusene i vårt helseforetak. I denne rollen vil du bidra til å optimalisere og videreutvikle våre digitale systemer for helselogistikk, med mål om å forbedre effektiviteten og kvaliteten på våre helsetjenester. Du vil samarbeide med ulike avdelinger for å sikre at våre løsninger møter behovene til både ansatte og pasienter, og bidra til å forme fremtidens helsetjenester.
Helselogistikk skal gjøre det lettere å administrere pasientflyt og bedre effektiviteten på sykehusene. Dette svarer på et ønske som flere helseforetak har hatt i mange år. Helseforetak som skal ta i bruk nye bygg, forutsetter bruk av slike løsninger for å kunne drifte mer effektivt.
Prosjektet helselogistikk skal da forbedre logistikken i sykehusene, blant annet ved hjelp av løsninger som gir bedre oversikt over inneliggende pasienter og raskere tilgang til prøvesvar for behandlere. Det skal også bli enklere å klargjøre pasientrom og bestille portører, og mobiltelefonen vil bli et mer nyttig redskap i en travel hverdag.
For pasientene betyr helselogistikk at de for eksempel selv skal kunne registrere seg ved ankomst til sykehuset og betale digitalt ved avreise. De kan også få bedre oversikt over beregnet ventetid og bli varslet på mobil ved forsinkelser.
Sykehuset Innlandet har en plan for digitalisering 2024 - 2027 som definerer arbeidet med digitalisering de neste årene.
Du vil være ansatt i avdeling helseteknologi som består av seksjonene ehelse og teknologi, medisinsk teknologi og behandlingshjelpemidler.
For mer informasjon om Sykehuset Innlandet HF, besøk Sykehuset Innlandets hjemmeside: https://www.sykehuset-innlandet.no/
Arbeidsoppgaver
- Overvåke og optimalisere relevante logistikkprosesser innen sykehus
- Arbeide med videreutvikling, testing og feilretting
- Forvalte dokumentasjon knyttet til logistikkprosesser og løsninger.
- Gi støtte til superbrukere og sluttbrukere i organisasjonen sammen med vår tjenesteleverandør Sykehuspartner.
- Delta i mindre og større prosjekter for å forbedre helse logistikkprosesser.
- Testing og kvalitetssikring
- Samarbeide med vår drift- og tjenesteleverandør Sykehuspartner
Kvalifikasjoner
- Høyere utdanning innen IKT og logistikk, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
- Erfaring med bruk av logistikk løsninger og prosesser, gjerne erfaring fra sykehus og / eller store organisasjoner
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne, både på norsk og engelsk.
- Gode ferdigheter i Excel og andre relevante verktøy.
Personlige egenskaper
- Evne til å arbeide strukturert og systematisk.
- Evne til å arbeide selvstendig og vise initiativ.
- Serviceinnstilt og løsningsorientert, fokus på å tilby gode løsninger og støtte til brukere.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
Personlig egnethet vil bli vektlagt i rekrutteringsprosessen
Vi tilbyr
- Lønn etter overenskomst
- Gode pensjonsordninger i KLP
- Egne forsikringsordninger
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Bedriftsidrettslag SI Aktiv: https://www.siaktiv.no/
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved i søknaden.
Kontaktinformasjon
Jostein Kleiven, Seksjonsleder, +4790685203Roar Halvorsen, Avdelingssjef, +4741545469
Arbeidssted
Furnesvegen 262382 Brumunddal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuset Innlandet HFReferansenr.: 4976547439
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.07.2025
Kontaktpersoner for stillingen
Roar Halvorsen
Avdelingssjef
+4741545469
Jostein Kleiven
Seksjonsleder
+4790685203
Om bedriften
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø.
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2ff3471d-f36c-4a9f-a562-2910374f0995
- Hentet fra
talentech
- Referanse
ce2c8f12650f4443a5e8d0eedcc00b07