Kundemottakere til luksusbrand i Oslo sentrum søkes
Adecco Norge AS
Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Butikkselger
Type ansettelse
Vikariat, deltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
3
Søk på jobben
Søk senest fredag 23. mai
Vi søker profesjonelle og serviceinnstilte kundemottakere til vår luksusbutikk i Oslo sentrum.
For vår samarbeidspartner, ett større internasjonalt luksusbrand, søker vi deg som ønsker å jobbe som kundemottaker.
Her vil du være butikkens ansikt utad og sørge for at våre kunder får en førsteklasses opplevelse fra første møte med oss. Du vil veilede kunder og besvare deres spørsmål, men ikke drive med direkte salg.
Arbeidssted vil være i Oslo sentrum, Nedre Slottsgate.
Arbeidstid:
Deltidsstilling med arbeidstider mellom 10:00-19:00. Noe lørdagsarbeid må påregnes. Det er muligheter for fulltid i sommermånedene.
Vi ser etter deg som er fleksibel og kan jobbe til ulike tider og dager.
- Ønske kunder velkommen og tilby veiledning
- Sikre en positiv og profesjonell kundeopplevelse
- Håndtere kundehenvendelser på en effektiv og høflig måte
- Bidra til å opprettholde butikkens høye standarder for service og presentasjon
- Sterk kundeserviceorientering og evne til å skape gode kundeopplevelser
- Profesjonell fremtoning og gode kommunikasjonsferdigheter
- Nøyaktig, pålitelig og i stand til å håndtere flere oppgaver samtidig
- Erfaring fra lignende stilling er en fordel, men ikke et krav
Lønn:
Etter vår samarbeidspartneres tariff/lønnsbestemmelser
For en uten erfaring vil timelønn ligge på ca 197 kr
- En jobb du kan kombinere med eventuelle studier
- Oppfølging fra din konsulent
- Adeccofordeler
- Lønnsutbetaling hver 14 dag - etter hvor mye man jobber
- En spennende og variert arbeidshverdag i en eksklusiv butikk
- Muligheter for personlig og faglig utvikling
Om du tror at dette er en jobb som passer deg oppfordrer jeg deg til snarest å sende oss din CV og søknad med informasjon om når du er ledig til oppstart, og hvor mye du kan jobbe.
Hos oss kan du få foten innenfor godt etablerte bedrifter med mange muligheter. En personalkonsulent i Adecco vil følge deg opp og vi utbetaler lønnen din hver 14.dag. Du får samme konkurransedyktige lønnsbetingelser som hos innleiebedrift.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktperson for stillingen
Randi-Louise Pedersen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Facebook