Fagansvarlig
Ansatt og Arbeidsforhold, Sykehuspartner HF
Hoffsveien 1A, 0275 Oslo, Jon Lilletuns vei 1, 4879 Grimstad, Løvstadvegen 7, 2312 Ottestad, Stortorvet 1, 1607 Fredrikstad, Grønland 34, 3045 Drammen, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Fagansvarlig
Oppstart
1. juni 2025
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
7
Sykehuspartners virksomhetsområde Administrative Fellestjenester forvalter lønn, økonomi og innkjøpssystemer for alle ansatte i Helse Sør-Øst, samt drift av Forsyningssenteret. Vårt mål er å levere et helhetlig tilbud av rådgivning og løsninger som bidrar til å effektivisere sykehusene. Sykehuspartner behandler årlig 45 milliarder kroner i lønn gjennom 95 000 lønn- og trekkoppgaver.
Seksjonene Ansatt og Arbeidsforhold samt Helse og Ytelse har nå totalt syv ledige stillinger som Fagansvarlig produksjon leveranser i Lønn og personaltjenesten.
Vi søker fagansvarlige innen følgende områder: Lønn, Lønnsoppgjør, Pensjon, Regnskap, Reise og Utlegg, Fravær og Fratreden, Helse og Sykdom, samt Familie og Barn.
Er du klar for å ta steget inn i en stilling hvor du virkelig kan gjøre en forskjell? Vi søker dedikerte og engasjerte fagansvarlige som ønsker å bidra til å forme fremtidens løsninger for Helse Sør-Øst.
Grip sjansen nå og bli en del av vårt dynamiske team!
Arbeidsoppgaver
- Utarbeide og vedlikeholde nødvendige arbeidsprosesser og -rutiner for eget ansvarsområde, i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk samt standardisert vedtatt praksis
- Bidra til regional løsning/standardisering og kontinuerlig forbedring av arbeidsprosesser
- Utveksle og utvikle beste praksis på tvers av fagområder
- Delta i tverrfaglig samarbeid med andre fagansvarlige, tjenesteansvarlig, kundeansvarlig og linjeleder
- Besitte god kundeforståelse og bidra i kundemøter på operasjonelt nivå
- Utarbeide og vedlikeholde komplett internt opplæringsmateriale for eget ansvarsområde
- Være kontaktpunkt overfor applikasjonsansvarlige og andre fagansvarlige
- Melde systemfeil i henhold til gjeldende prosesser og følge opp
- Være oppdatert på gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk
- Være kontaktpunkt for helseforetakene innenfor eget fagområde i spesielle saker
- Arbeide 50% som saksbehandler, inkludert brukerstøtte
Kvalifikasjoner
- God faglig kompetanse innenfor gjeldende område
- God forståelse for ledelse og helhetsperspektiv
- Gode samarbeidsevner
- Gode pedagogiske evner
- Gode skriftlige fremstillingsevner
- Godt kjent med bruk av M365.
Karakterer og vitnemål må legges ved søknaden via Vitnemålsportalen. Høyere utdanning gjennomført utenfor Norge må være offentlig godkjent og dokumentert av NOKUT eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse. For noen stillinger vil det gjennomføres en utvidet bakgrunnssjekk.
Personlige egenskaper
Du kan identifisere deg med våre kjerneverdier: Lagspiller, Endringsvillig, Ansvarlig og Nytenkende
- Selvstendig, fremoverlent og nysgjerrig
- Nøyaktig, med fokus på kvalitet og effektivitet
- Godt humør og opptatt av godt teamsamarbeid
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjons egenskaper
- Fleksibel og løsningsorientert
- Takle krevende arbeidsdager med kundens behov i fokus samt overhold tidsfrister
Vi tilbyr
Et stort fagmiljø med dyktige og motiverte kollegaer, der tverrfaglig kunnskapsdeling er sentralt. Gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Fleksibel arbeidstidsordning med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale. Gode forsikrings- og pensjonsordninger, lønn etter avtale, telefon- og bredbåndordninger. Bedriftsidrett, kulturfond, bidrag til og rabatt på medlemskap hos utvalgte treningssentre.
Søkerlisten til stillingen kan bli offentliggjort i henhold til offentleglova § 25. Hvis du ønsker å unngå å bli oppført på denne listen, må du krysse av for dette i søknaden din og begrunne hvorfor. Skulle vi ikke kunne imøtekomme ditt ønske, vil vi kontakte deg før søkerlisten blir offentliggjort. Du vil da få muligheten til å trekke din søknad dersom du ønsker det.Kontaktinformasjon
Esben Bovallius, Seksjonsleder, +4740000737Marianne Leet, Seksjonsleder, +4748292670
Arbeidssted
Grønland 343045 Drammen
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuspartner HFReferansenr.: 4951035269
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.06.2025
Søknadsfrist: 22.04.2025
Om bedriften
Sykehuspartner - vi skal utgjøre en forskjell for pasient og sykehus ved å levere bærekraftige, sikre og moderne digitale tjenester.
Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.
Sykehuspartner forvalter og drifter avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartners mål er å være en effektiv og brukernær leverandør og være en drivkraft for digital transformasjon.
Sykehuspartner har ca 2000 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.
Sykehuspartner er miljøsertifisert.
Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, «hull i CV», nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2912189
- Hentet fra
talentech
- Referanse
7282de1201ee4c53930ad513611e535a