Vil du jobbe med meningsfull teknologi og endre helsevesenet til det bedre?
Dignio AS
Stenersgata 1A, 0050 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Customer Success Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Som Customer Success Manager vil du få ansvar for en portefølje av kunder og være deres viktigste kontaktperson hos Dignio. Du sørger for at kundene lykkes med å ta i bruk våre løsninger gjennom tett oppfølging i oppstart, opplæring og kontinuerlig verdiuttak. Rollen krever et nært samarbeid med både kundens organisasjon og Dignios interne team, med fokus på relasjonsbygging, proaktiv rådgivning og forståelse for kundens behov og mål.
Du vil blant annet
-
Bistå kunder i å innføre elektronisk medisineringsstøtte og digital hjemmeoppfølging
-
Vedlikeholde og utvikle kunderelasjoner gjennom opplæring, oppfølging og strategisk rådgivning
-
Delta i faglige diskusjoner med vårt medisinske team om klinisk bruk og videreutvikling av produktet
-
Bidra i anbudsprosesser og utarbeidelse av tilbud ved behov
-
Representere Dignio på konferanser, messer og andre relevante arenaer
Vi ser etter deg som
-
Brenner for et mer bærekraftig helsevesen og ønsker å forbedre pasienters oppfølging
-
Trives i felten og er komfortabel med å tilbringe mye tid på reise
-
Takler høyt tempo og er fleksibel i møte med endringer og ulike situasjoner
-
Har sterkt driv, trigges av ambisiøse målsettinger og tåler å jobbe i et resultatorientert miljø
-
Er en lagspiller som samarbeider tett og godt -- både med kollegaer og kunder -- for å oppnå felles suksess
-
Er motivert for å bidra til mersalg og utvikling av kunder
-
Er strukturert og trives med å organisere egen arbeidshverdag
-
Det er en fordel med erfaring fra helsesektoren eller tilsvarende Customer Success roller
Om bedriften
Har du lyst til å bli en del av et raskt voksende team av engasjerte selgere, sykepleiere, ingeniører, leger, teknologer og jurister? Vil du være sentral i vår visjon om å hjelpe pasienter til å kunne leve et friskere og bedre liv i sitt eget hjem?
Dignio er et av Norges 50 raskest voksende teknologiselskaper, og har utviklet en unik plattform for oppfølging av pasienter i hjemmet integrert med avansert sensorikk. I dag har vi mer enn 19 000 pasienter på plattformen, og kan vise til svært gode resultater som økt trygghet hos pasienten, bedre kontroll over egen helse og reduserte kostnader for helsevesenet. Vi er markedsledende i Norge, har pasienter på løsningen i USA, Canada, Island og Sverige.
Nå styrker vi laget og ser etter en Customer Success Manager/Kundekonsulent (CSM) med et stort hjerte for helsesektoren. Som CSM vil du jobbe med å endre helsevesenet ved å implementere Dignio sin teknologi på tvers av våre kunder. Du blir en del av Dignios kommersielle team bestående av Customer Success, Sales og Support.
Vi kan tilby
🏢 Moderne kontor sentralt i Oslo
🚑 Markedsledende helseforsikring og reiseforsikring
💸 Konkurransedyktige lønnsbetingelser
🥪 Betalt lunsj, middag, snacks
🙌 Et inspirerende, sosialt og profesjonelt arbeidsmiljø
🎧 Noise-canceling headphones for optimal arbeidsro
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2ae322e5-eeb9-40a9-a4b8-a37200e8042c
- Hentet fra
FINN
- Referanse
420046642