Driftsleder med ansvar for ansatte, kvalitet og kundeoppfølging.
Grønt Renhold AS
Ramstadsletta 24, 1363 Høvik, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Driftsleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi søker en operativ driftsleder som har ønske om å skape en bedre hverdag for våre kunder og ansatte. Du bør ha stor interesse for drift og vedlikehold. Som vår nye driftsleder vil du stå i spissen for å sikre suksessen til partnerskapet, med fokus på kvalitet, leveranse, kundetilfredshet og ledelse av teamet på rundt 50 medarbeidere.
Vi er en av de største renholdsbedriftene i Stor-Oslo regionen med portefølje av ca. 800 private kunder med faste avtaler, samt mange private foretak og borettslag.
Vi ser etter deg som har et høyt energinivå og stor arbeidskapasitet, og et brennende ønske om å lykkes. Du er strukturert og trives godt i en selvgående hverdag med fokus på å få ting gjort. Hverdagen hos oss er hektisk med mange spennende og kreative oppgaver som ofte må løses på korte frister.
Både faglig og personlig egnethet vil bli vektlagt. Minst like viktig for oss er din motivasjon og engasjement. Vi verdsetter egenskaper som nysgjerrighet, gode samarbeidsevner og initiativrik, samt evne til å identifisere og raskt løse problemer.
Dine arbeidsoppgaver vil bl.a. bestå av:-
Praktisk ledelse av ca 50 egne ansatte, underleverandører og samarbeidspartnere.
-
Ansvar for helse, miljø og sikkerhet på avdelingen.
-
Ansvar for overholdelse av lover, forskrifter, tillatelser og øvrige interne krav i virksomheten.
-
Kvalitetskontroll og oppfølging av ansatte og arbeidsledere
-
Kontroll over nøkkelhåndtering og logging av endringer, klager og oppdrag
-
Ansvar for lager og bedriftens vaskeri
-
Overvåking og kvalitetskontroll av alle planlagte rengjøringsoppdrag ute i feltet.
-
Prosjekthåndtering, befaring og priskalkulering av tilbud for store kunder.
-
Være kontaktpunkt mot nøkkelkunder gjennom telefon, e-post og digitale systemer, svare på klager.
-
Bistå administrative oppgaver som fakturering, rekruttering, innkjøp og annet.
-
Daglig lederes høyre hånd og stedfortreder ved behov.
-
Erfaring fra renhold og gjerne ledererfaring
-
Kunnskap om rengjøringsmetoder, sikkerhet og bruk av kjemikalier, helst fagbrev som renholdsoperatør.
-
Gode organisatoriske og kommunikative evner. Økonomiforståelse.
-
Evne til å jobbe selvstendig og med høy detaljoppmerksomhet
-
Evne til å prioritere, delegere -- og ta tøffe avgjørelser når det trengs
-
Forretningssans og driv etter å skape resultater
-
Førerkort i klasse B
-
En nøkkelrolle i ledelsen i en aktiv og naturskjønn destinasjon
-
Et støttende, internasjonalt arbeidsmiljø
-
Utviklende og utfordrende arbeidsoppgaver
-
Egen firmabil.
-
En variert arbeidshverdag i en stabil og solid bedrift
Kjenner du deg igjen i dette?
Da gleder vi oss til å høre fra deg!
Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt med Pawel Koska -- 462 48 080.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
28b4ee53-f022-48f5-a1c4-943a624aa438
- Hentet fra
FINN
- Referanse
421725723