Vi ser etter to skiftledere til vårt morgen- og kveldsskift på Alnabru!
Oda
Verkseier Furulunds Vei 1, 0668 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Delivery Operating Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi ser etter en operativ leder med solid erfaring innen drift og koordinering, som vil ha ansvar for å lede vårt team av sjåfører basert i Alnabru. Hos Oda kalles denne rollen Delivery Operating Manager, og den spiller en nøkkelrolle i å sikre at sjåførene våre trives både på jobb og ute på ruten, samtidig som du har det overordnede ansvaret for driften på siten.
Som Delivery Operating Manager vil du ha personalansvar, utvikle og optimalisere rutiner og prosesser for den operasjonelle driften, og aktivt jobbe for å sikre et trygt og motiverende arbeidsmiljø for sjåførene.
Den ene rollen har arbeidstid på morgenen, mandag til fredag, fra kl. 04:45 til 12:45. Den andre rollen har arbeidstid på ettermiddag/kveld, mandag til fredag, fra kl. 14:00 til 22:00. Noe helgearbeid kan også forekomme for begge skift. Kontoret vårt ligger på Verkseier furulunds vei 1.
Vi tilbyr-
Bli en del av et selskap i sterk vekst, og få muligheten til å forme og lede en av de viktigste delene av virksomheten vår -- våre dyktige sjåfører!
-
Gode muligheter for videreutvikling i et selskap i sterk vekst
-
En arbeidsplass i konstant utvikling og som stadig byr på nye utfordringer
-
Et engasjert arbeidsmiljø hvor vi er opptatt av å hjelpe hverandre
-
Forutsigbare vaktplaner
-
Gratis levering med Oda
-
Ledelse og personalansvar for Driver Team Leads og sjåfører (40+ ansatte), inkludert rekruttering, onboarding og medarbeideroppfølging.
-
Sikre at rutiner og HMS-regler følges på skiftet, og følge opp helse, sikkerhet og kvalitet i driften.
-
Planlegge og tildele ruter på hverdager og oppdatere tilgjengeligheten for å møte kapasitetsbehov.
-
Jobbe for og sikre et godt arbeidsmiljø for Driver Team Leads og sjåfører, og bidra til deres utvikling.
-
Forbedre rutiner og prosesser i samarbeid med Driver Trainers & Delivery Managers.
-
Attestere timer og rapportere data i Quinyx (verktøyet vi bruker for personaladministrasjon og timeplanlegging).
-
2-4 års ledelseserfaring med personalansvar og driftsstyring/skiftplanlegging.
-
Strukturert, målrettet og god til å prioritere i hektiske miljøer.
-
Trives med operativt arbeid og har en proaktiv tilnærming til problemløsning.
-
Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig.
-
Grunnleggende ferdigheter i Google Sheets.
-
Flytende i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
-
Har førerkort klasse B.
Det er viktig for oss i Oda å sikre en inkluderende og rettferdig arbeidsplass der alle ansatte føler seg sett og hørt. Vi er en mangfoldig gjeng, og verdsetter mangfoldet blant våre ansatte høyt. Vi ønsker også å rekruttere medarbeidere med ulike bakgrunner, kulturer, kjønn, kjønnsidentitet, alder, nasjonalitet, språk, religion, funksjonshemming, seksuell orientering og utdanning. Vi forstår at noen kandidater kan ha ulike behov i ansettelsesprosessen. Derfor ønsker vi at kandidater som har behov for tilrettelegging under intervju eller arbeidsprosessen gir oss beskjed slik at vi kan ivareta deres behov på best mulig måte.
Bli med og bygg fremtiden sammen med oss! Hvis du ønsker å lære mer om hvordan vi jobber, sjekk ut disse postene på Medium.
Vi gleder oss til å høre fra deg!Om bedriften
Oda is a company on the move. We built Norway’s leading online grocery store and now we want to share what we’ve created with the world!
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2756da8e-5993-4627-9bc3-4f64e9a23b36
- Hentet fra
FINN
- Referanse
415455224