Resepsjon oppstart 2024, 2-3 dager i uken
ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå AS
Fridtjof Nansens plass 4, House of Business, 0160 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Vikariat - Oslo sentrum 8-16
Type ansettelse
Vikariat, deltid
Antall stillinger
1
For vår oppdragsgiver innen konsulentvirksomhet søker vi etter en positiv, serviceinnstilt og profesjonell resepsjonist som trives i rollen som støttefunksjon. De sitter i et kontorfellesskap sammen med andre selskaper. Som resepsjonist vil man bistå alle firmaene med det de måtte trenge, og vil ha en nøkkelrolle i kontorfelleskapet. Stillingen er et vikariat og ønsket oppstart er januar 2024. De holder til i flotte lokaler svært sentralt med god tilgang til kollektivtransport.
Oppgavene vil være
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper
Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Gina Myhrer på e-post gina@abcpersonell.no eller på telefon 22 98 93 90.
Vi ber om at alle søknader sendes inn elektronisk gjennom vår portal, gjennom å trykke «søk på stillingen». Du kan også laste opp CV direkte i portalen, og for å forenkle prosessen mest mulig for deg er det valgfritt hvor mye du fyller inn.
Oppgavene vil være
- Ansvar for resepsjon og sentralbord
- Være selskapets ansikt utad. Ta imot kunder og samarbeidspartnere på en profesjonell og behagelig måte
- Være behjelpelig og serviceinnstilt ovenfor bedriftenes ansatte, da ekstra administrative oppgaver kan forekomme
- Koordinering og rydding av møterom
- Holde orden på lokalene
- Koking av kaffe og servering av frukt
- Andre forefallende oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper
- Erfaring med resepsjon/ sentralbord
- Gode dataferdigheter.
- Du er samarbeidsvillig og fleksibel
- Du har gode norsk og engelskkunnskaper
- Du har evnen til å ha mange baller i luften samtidig
- Du har en «ingen oppgave for liten- ingen oppgave for stor»- holdning
- En spennende stilling i flotte og veldig sentrale lokaler
- Et arbeidsmiljø preget av høy kompetanse
- Kantineordning
Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Gina Myhrer på e-post gina@abcpersonell.no eller på telefon 22 98 93 90.
Vi ber om at alle søknader sendes inn elektronisk gjennom vår portal, gjennom å trykke «søk på stillingen». Du kan også laste opp CV direkte i portalen, og for å forenkle prosessen mest mulig for deg er det valgfritt hvor mye du fyller inn.
Om bedriften
ABC Personell har siden 1997 bistått med å få mange dyktige personer i jobb, via rekruttering og innleie. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor innen administrasjon, økonomi, lønn og regnskap, salg og markedsføring, HR og personal, kundeservice og andre støttefunksjoner. Våre metoder er velprøvde, og gjennom strukturerte prosesser har vi høy treffprosent på de oppdrag vi arbeider med.
ABC Personell har lange og gode kundeforhold med anerkjente oppdragsgivere, og vi kan bidra til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Vi har solid erfaring og tilbyr gode løsninger. Våre prosesser utføres av DNV GL sertifiserte rådgivere og ABC Personell er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver gjennom NHO. Dette er en bekreftelse på at ABC Personell etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer i arbeidsmarkedet som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver. www.abcpersonell.no
Sektor
Privat
Nettsted