Er du Sonova sin nye Customer Care Specialist?
Sonova Norway AS
Innspurten 13, 0663 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Customer Care Specialist
- Type ansettelse
- Vikariat, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Sveitsiske Sonova AG er verdens ledende og største produsent av innovative hørselsløsninger. Sonova er representert i over 100 land og har mer enn 16 500 engasjerte medarbeidere. Sonova Norway AS ble etablert i 1996, vi er i dag 34 ansatte, og inngår i en nordisk organisasjon. I Norge fører vi merkevaren Phonak. Vi tilbyr en produktportefølje som spenner seg fra høreapparater til avanserte trådløse kommunikasjonsløsninger.
Vi er et team dedikert til å hjelpe folk med å få livet tilbake ved å høre. Vi som jobber i Sonova bidrar til noe som er større enn oss selv -- vi forandrer liv!
Vi søker en Customer Care Spesialist i et vikariat fra desember 2025 til 11.12.2026 som vil bli en viktig del av vårt kundeteam der arbeidsoppgavene er knyttet til utgående fakturering og kreditering. Teamet inngår i en større Customer Service avdeling på 15 dyktige medarbeidere.
Du er en god lagspiller og er opptatt av å bidra til felles mål, men jobber også selvstendig. For å lykkes i rollen må du jobbe strukturert etter etablerte prosesser, samtidig som du er fleksibel og trives med en variert hverdag. Du er rask på tastaturet, liker rutinebaserte oppgaver, men syns også det er spennende å sette deg inn i nye problemstillinger. Stillingen rapporterer til Customer Service Team Leader.
Dine arbeidsoppgaver:-
Fakturering/kreditering av ordre, samt oppfølging av saker relatert til dette.
-
Besvare henvendelser via telefon og e-post.
-
Håndtering av returvarer ved behov, inkludert utpakking og sortering.
-
Diverse administrativt arbeid.
-
Erfaring innenfor kundeservice og administrativt arbeid/back-office.
-
God systemforståelse og erfaring fra MS-Office, særlig Excel.
-
Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
-
Fordel med erfaring i SAP.
-
Nøyaktig og strukturert.
-
Fleksibel.
-
Serviceinnstilt, positiv og tydelig i skrift og tale.
-
Lærevillig og løsningsorientert.
-
Bevarer ro og presisjon i perioder med høy aktivitet.
-
En spennende rolle i et inkluderende og godt arbeidsmiljø.
-
Moderne kontorlokaler sentralt på Helsfyr.
-
Gode pensjons- og forsikringsordninger.
-
Del av en dynamisk organisasjon, med tett samarbeid på tvers av avdelinger.
Se mer og søk jobben på Sonova.com jobb siden
Hvis du vil vite mer om stillingen så kan du kontakte Customer Service Team Leader, Glenn Schøne, på telefon 45254709. Søknader aksepteres kun via lenken i utlysningen.
Søknader behandles fortløpende og vi anbefaler å søke snarest.Les gjerne mer om oss på: https://www.sonova.com , https://www.sonova.com/nb/norway eller på https://www.phonak.com/no/no/
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
24e34631-157c-4777-a2db-939aa217fb41
- Sist endret
21. november 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
437926243
Lignende annonser
Kundeservicekonsulent
Arbeidsgiver
Oticon A/S
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Dedicare AS
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Drøbak Øre Nese Hals
Sted
Drøbak