Er du Alfaskolens neste kundeservice-stjerne?
Alfaskolen As
Kongens gate 15, 0153 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Resepsjonist
Oppstart
2. juni 2025
Type ansettelse
Fast, deltid 50%
Arbeidstid
Turnus, kveld og dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Trives du i en sosial rolle, og er du organisert, effektiv og selvstendig? Alfaskolen søker en serviceinnstilt resepsjonist og kurskonsulent i en deltidsstilling med oppstart fra juni. Dette er stillingen for deg som ser verdien av språkopplæring og ønsker å bidra til å bygge broer mellom mennesker og kulturer.
Hos Alfaskolen brenner vi for eksepsjonell kundeservice, høy faglig kvalitet og for å skape et trygt og inkluderende læringsmiljø -- både for studenter og ansatte. Vi er en av Oslos ledende private språkskoler innen norskopplæring for voksne innvandrere, og nå ser vi etter deg som er utadvendt, initiativrik, kreativ og har har stor stå-på-vilje.
For stillingen som resepsjonist legger vi stor vekt på personlig egnethet. Vi tror at du som passer godt til rollen kjenner deg igjen i følgende beskrivelser:-
Erfaring med kundebehandling -- gjerne fra resepsjon, kundeservice, salg eller lignende
-
Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk (andre språk er en fordel)
-
Interesse for sosiale medier og digitale løsninger
-
Gode samarbeidsevner kombinert med godt humør og stå-på-vilje
-
Trives i et internasjonalt miljø og synes det er givende å møte mennesker fra hele verden
-
Selvstendig og systematisk
-
Initiativrik, kreativ og løsningsorientert
-
Serviceinnstilt som ønsker å gi det lille ekstra
-
Komfortabel med å håndtere flere oppgaver samtidig i en travel hverdag
Din hovedoppgave blir å sikre at alle som besøker eller kontakter skolen får en førsteklasses kundeserviceopplevelse. Du vil ha en sentral rolle som skolens ansikt utad og være den første våre kunder møter -- enten det er fysisk, på telefon eller via e-post. Arbeidshverdagen er variert og tidvis hektisk, så det er viktig at du trives i et høyt tempo, holder hodet kaldt og møter oppgavene med et smil.
Stillingen innebærer både direkte kundekontakt og ansvar backstage, blant annet:-
Salg av kurs og konsepter
-
Saksbehandling og besvarelse av kundehenvendelser via e-post, telefon og personlig oppmøte
-
Synliggjøring av skolen, kurs og konsepter gjennom sosiale medier
-
Oppdatering av skolens informasjonskanaler, som nettside og interne administrative plattformer
-
Bidra aktivt til skolens videre utvikling og kvalitetssikring
-
Varierte og faste arbeidsoppgaver i et dynamisk miljø
-
Deltakelse i prosjekter og arrangementer hvor du får brukt din kreativitet
-
En arbeidsplass der nye ideer ønskes velkommen, med høyt tempo og kollegaer som har godt humør og store ambisjoner på vegne av elevene og skolen
-
Et sosialt og internasjonalt arbeidsmiljø i moderne, nyoppussede lokaler med sentral beliggenhet
Merk søknaden med "Resepsjonist/kurskonsulent".
Om bedriften
Alfaskolen er et veletablert og moderne språkakademi midt i Oslo sentrum. Alle våre klasserom er nylig oppusset og utstyrt med smarttavler.
I over ti år har vi tilbydd undervisning både på dagtid og kveldstid for privatpersoner og bedrifter. Vårt viktigste oppdrag er å sørge for et trygt og kvalitetsfokusert læringsmiljø for våre studenter fra hele verden. Alfaskolen AS er i stadig utvikling, og vi er svært opptatt av høy kvalitet på våre norskkurs, samt engasjement og profesjonalitet ved kundebehandling. I dag er det ca. 40 ansatte som sørger for dette, både lærere- og administrasjonsansatte. Vi ønsker å gi våre kunder en lærerik og positiv opplevelse på skolen, og derfor er det viktig for oss at våre ansatte er positive og engasjerte i møte med våre kunder.
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
22cd743f-a698-45c8-b1f8-f3c3fe709254
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
22cd743f-a698-45c8-b1f8-f3c3fe709254