Rådgjevar/seniorrådgjevar – etatsstyring og budsjett
Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet (DFD)
Akersgata 59, 0180 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
ADF BES - etatsstyring og budsjett rådgiver/seniorrådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 18. juni
Om stillinga
Departementa er i endring. Oppgåveløysinga har vorte meir kompleks, og behovet for å arbeide meir heilskapleg med utfordringar som rører fleire departement, har vorte større. I avdelinga for departementa sine fellesfunksjonar arbeider vi for at departementsfellesskapet fungerer på ein god og effektiv måte. Du blir i denne stillinga ein sentral person i gjennomføringa og utviklinga av departementsfellesskapet sine fellesfunksjonar.
Seksjonen for budsjett, etatsstyring og tryggleik har ei nøkkelrolle i den strategiske og langsiktige styringa av departementa sine fellestenester og -funksjonar. Vi står framfor ei spennande tid med ny strategi for departementsfellesskapet og utvikling av fleire felles administrative tenester for departementa. Derfor ser vi etter deg som vil bidra i dette arbeidet, ved å arbeide med vidareutvikling av etatsstyring og budsjettarbeid.
Arbeidsoppgåver
Hovudoppgåvene i denne stillinga vil vere å delta i arbeidet med å
- vidareutvikle etatsstyringa av våre underliggande verksemder DSS og DIO. Dette omfattar òg overordna styring og oppfølging av fellestenester/-funksjonar for departementsfellesskapet, inkludert digitale tenester, HR-tenester, informasjonsforvaltning, servicetenester og tryggleik.
- vidareutvikle og følgje opp arbeidet med statsbudsjettet innan avdelinga sine fagområde
- arbeide med avdelinga sitt internbudsjett og økonomi
- arbeide med prosjektoppfølging og -styring
Vi søkjer deg som har
Du må ha- mastergrad eller tilsvarande
- erfaring med etatsstyring og/eller statleg budsjettarbeid
- god rolleforståing, kjennskap til offentleg forvaltning og forståing for politiske prosessar
- god skriftleg og munnleg framstillingsevne på norsk
For stillingskoden rådgjevar er det som hovudregel krav om minimum 3 års relevant erfaring.
For stillingskoden seniorrådgjevar er det som hovudregel krav om minimum 5 års relevant erfaring.
Personlege eigenskapar
For å trivast og lukkast i denne stillinga, ser vi for oss at du har
- gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, også ved meiningsutvekslingar
- eit strategisk blikk, samt evne til å handtere oppgåver med korte fristar
- god gjennomføringsevne, sjølvstende og evne til å sørge for framdrift
- analytiske evner, med eit heilskapleg blikk og interesse for å sjå ulike perspektiv
Det vil bli lagde stor vekt på personleg egnethet.
Utdanning og erfaring skal dokumenterast med CV, vitnemål og attestar.
Vi tilbyr
- eit arbeidsfellesskap med dyktige kollegaer som er stolte av jobben sin
- ein spennande jobb i eit sterk fagmiljø
- gode utviklingsmoglegheiter
- lokala våre ligg sentralt i Oslo med kort veg til offentleg transport
- gode forsikrings- og pensjonsordningar, med automatisk medlemskap i Statens pensjonskasse
- fleksibel arbeidstid
- sosiale, kulturelle og sportslege aktivitetar
Løn: Stilling blir lønt som tittel frå kr 630.000-880.000 per år. Stillingstittel og lønnsplassering avheng av erfaring og kvalifikasjonar. For særleg kvalifiserte søkjarar kan noko høgare løn vurderast.
Tryggingsklarering: Tilsetjing skjer under føresetnad at søkjar blir tryggleiksklarert på nivå HEMMELEG. Les meir om tryggingsklarering på nettsidene til Nasjonalt tryggingsorgan.
Vi er opptekne av
Mangfold er ein styrke og gjer at vi kan løysa oppgåvene våre endå betre. Derfor ønskjer vi oss medarbeidarar med ulike kompetansar, fagkombinasjonar, livserfaringar og perspektiv. Har du funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, oppmodar vi deg som søkjar til å kryssa av i jobbsøkjarportalen. Er det kvalifiserte søkjarar, kallar vi inn minst éin i kvar gruppe til intervju, og får du jobben, legg vi til rette for deg om du treng det. Avkryssingane i jobbsøkjarportalen blir ikkje brukt til noko anna enn anonymisert statistikk som statlege verksemder rapporterer i årsrapportane sine.
Informasjon til deg som søkjer
Vi er opptekne av kva du kan, erfaringane dine og kompetansen du har, og vil derfor stille deg nokre faglege spørsmål, framfor å be deg skrive ein søknadstekst. Når du trykker på "Søk stillinga", kjem du til rekrutteringsportalen og må logge inn.
I portalen er det viktig at du:
- Svarar på spørsmåla du får innleiingsvis. Spørsmåla erstattar søknadsbrev/tekst.
- Fyller ut CV-felta i portalen (sjølv om du legg ved ein ferdigutfylt CV). Dette er nødvendig for bl.a. å vareta kravet om fullstendige søkjarlister.
DFD nyttar bakgrunnssjekk frå Semac i nokre av rekrutteringsprosessane våre. Bakgrunnssjekk blir utført etter samtykke, og inneber bla at vi verifiserer CV og annan søknadsdokumentasjon i samband med tilsetjinga.
Vi gjer merksam på at opplysninga om at du er søkjar kan bli offentleggjort sjølv om du har bede om ikkje å bli ført opp på søkjarlista, jf. offentleglova § 25. Du vil bli informert før offentleggjeringa og få moglegheit til å trekkja søknaden.
Kontaktperson: For nærare opplysningar om stillinga kontakt avdelingsdirektør Per Eigil Schwab på tlf. 90 78 15 47 eller e-post per-eigil.schwab@dfd.dep.no. For spørsmål om rekrutteringsprosessen, kan du ta kontakt med rådgjevar i DSS Tale Fredriksen på tlf. 90 84 37 73 eller e-post tale.fredriksen@dss.dep.no.
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet (DFD) har om lag 170 tilsette og er sekretariat for digitaliserings- og forvaltningsministeren. Departementet har ansvar for IT- og forvaltningspolitikk, elektronisk kommunikasjon, statleg arbeidsgivarpolitikk, statleg bygg- og eigedomsforvaltning, det administrative ansvaret for statsforvaltarane og arbeid med berekraftsmål.
Avdeling for departementas fellesfunsksjoner (ADF) skal bidra til at departementsfellesskapet fungerer på ein god måte, mellom anna ved at departementa har formålstenlege lokale, godt tilrettelagt teknisk infrastruktur, og sikre og effektive administrative og digitale fellestenester med rett kvalitet. Avdelinga har også ansvaret for førebyggjande objekt- og infrastrukturtryggleik for departementsbygningane (utanom SMK og FD sine lokale) og Regjeringas representasjonsanlegg. Avdelinga leier arbeidet med strategien for departementsfellesskapen. Avdelingen har ansvaret for etableringa av Nytt Regjeringskvartal og Program Felles IKT. Avdelinga etatsstyrar Tryggings- og serviceorganisasjonen til departementa (DSS) og Departementenes digitaliseringsorganisasjon (DIO).
Sektor
Offentlig