Helsesekretær ved Lurøy legekontor
Helse, barn og familie, Lurøy kommune
Onøyveien 14, 8766 Lurøy, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Helsesekretær ved Lurøy legekontor
Type ansettelse
Fast, deltid 50%
Arbeidstid
Dagtid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Har du lyst til å jobbe som helsesekretær ved vårt legekontor i Lurøy?
Vi har ledig en 50% stilling som helsesekretær på Lurøy legekontor. Helsesekretær jobber her hver mandag og onsdag, samt annen hver tirsdag.
Dette er jobben for deg som ønsker en stilling der du får mange og varierte arbeidsoppgaver.
Enten du har mange års erfaring eller helt nyutdannet, vil Lurøy kunne by på spennende muligheter. Nå kan du få sjansen til å være med på laget vårt.
Arbeidsoppgaver
- Bistå legen og gjøre variert laboratoriearbeid
- Ta telefon for timebestillinger og andre henvendelser
- Journalføring, bruker CGM-journalsystem
- Betjene og vedlikeholde medisinsk utstyr
- Varebestilling
- Post/ arkivering/scanning/videreformidling av dokumenter
- Kvalitetssikring av laboratorietjenester (Noklus)
- Medikamenthåndtering
- Dagsoppgjør og regnskap i CGM
Kvalifikasjoner
Vi søker etter en person med helsefaglig bakgrunn fra videregående eller på bachelornivå.
Fordel om du har erfaring fra lignende arbeid.
Kjennskap til CGM- journalsystem og Compilo (prosedyrer)
Personlige egenskaper
Vi søker en engasjert, selvstendig og serviceinnstilt medarbeider med godt humør og gode samarbeidsevner.
Du må være ansvarsfull, stabil og trives med å jobbe i et hektisk arbeidsmiljø. I tillegg må I tillegg må du være struktureret, kunne arbeide selvstendig og beholde roen i en aktiv arbeidshverdag.
Du må ha gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig.
Du bør ha erfaring fra laboratorie- og journalarbeid, gode IT- kunnskaper og trives med pasientkontakt.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Varierte arbeidsoppgaver i et hyggelig, men lite arbeidsmiljø.
- Vi satser på fagutvikling av helsesekretærer og nødvendig opplæring vil bli gitt
- Tilsettingsvilkår i hht gjeldende lover, tariffavtaler og kommunalt regelverk
- Kommunen kan være behjelpelig med formidling av bolig
- Lurøy har full barnehage- og SFO-dekning om det er aktuelt.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Det kreves politiattest i hht gjeldende lovgivning
- Om du føler det er mye nytt å sette seg inn i, fortvil ikke, vi har mange flotte og erfarne kollegaer som vil hjelpe deg på veien.
Kontaktinformasjon
Berit Hauknes, Leder enhet helse, barn og familie, +47 47710390, berit.hauknes@luroy.kommune.noArbeidssted
Onøyveien 148766 LURØY
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lurøy kommuneReferansenr.: 4881541288
Stillingsprosent: 50%
Fast
Søknadsfrist: 01.12.2024
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2789566
- Hentet fra
talentech
- Referanse
d6b6203442674fb28695190fe8b9dc51