Customer Experience Manager
Convene AS
Skøyen, Oslo, Norge, 0277 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Customer Experience Representative
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Som Customer Experience Representative i Convene får du muligheten til å jobbe med noe av det viktigste vi har -- nemlig kundene våre. Hverdagen din vil handle om å sørge for at kundene våre får en god start, føler seg sett og hørt, og får maksimalt utbytte av løsningene våre. Du kommer til å ha tett kontakt med kundene, både gjennom møter og løpende dialog, og være den de ringer til når de trenger råd eller har utfordringer. Det handler om å bygge tillit og skape verdi -- både for kunden og for oss.
I denne rollen er dine sterke kommunikasjonsevner ditt viktigste arbeidsverktøy, og du trives med både skriftlig og muntlig kontakt på norsk og engelsk. Hvis du kjenner til CRM-systemer som HubSpot, er det et pluss -- men ikke noe krav. Det viktigste er at du er strukturert, har evne til å håndtere flere kunder og prosjekter samtidig -- og ikke minst er en hyggelig kollega. Vi tilbyr et uformelt arbeidsmiljø med rom for utvikling og du blir en del av et team som heier på hverandre og som har det gøy sammen, samtidig som vi jobber målrettet og ambisiøst.
Om bedriften
Når du leier bil eller sjekker inn på hotell, eller når du skal betale etter et legebesøk bruker du kanskje teknologi fra Convene Group. Vi har ansvaret for en rekke tjenester innen betalingsløsninger og selvbetjening, innenfor mange ulike bransjer.
Vår mangfoldige og sammensatte portefølje inkluderer betalingsløsninger, selvbetjening og innfordring innenfor bilutleie, helse, hospitality, retail og hotell. Vi jobber hver dag med å utvikle vår infrastruktur og teknologi for fremtiden. Vi former fremtiden for selvbetjeningsteknologi. Vi har flere merkenavn under vår paraply og er en ledende aktør.
Sektor
Privat
Nettsted