Vil du jobbe med noen av Norges mest kjente restaurant- og kafékonsepter?
Dely
Henrik Ibsensgate 60A, 0255 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Commercial & Digital Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 10. august
Dely er Norges ledende serveringskjede, og driver kjente nasjonale merkevarer som Peppes Pizza, Backstube, La Baguette, Kjøkken & Kaffe, Fattigmann og Eataly, i tillegg til internasjonale merkevarer som Starbucks® og TGI Fridays. Med 185 restauranter og kafeer over hele landet, 2800 medarbeidere og en årlig omsetning på rundt 2 milliarder kroner, er vi en sentral aktør i norsk serveringsbransje.
Tidligere kjent som UMOE Restaurants, endret vi navn til Dely i 2021 etter et eierskifte. I dag er Dely AS et datterselskap av Jordanes en av Norges mest spennende næringsmiddelaktører, med sterk posisjon i både FMCG og restaurantmarkedet i Norge og Norden. Konsernet er i vekst, og vi har ambisiøse planer for fremtiden.
Nå søker vi en strukturert og initiativrik markedsfører som vil være med å utvikle våre konsepter i samarbeid med både interne team og eksterne plattformer som Wolt og Foodora. Rollen vil ha varierte oppgaver, og er delt i to hovedområder;
Jobbe med innhold i våre egne digitale kanaler ved å koordinere og følge opp betalte kampanjer gjennom kampanjeplanlegging og optimalisering av synlighet og innhold og i det forstå performance, SEO og synlighet. I dette arbeidet er kommersiell forståelse og evne til å se muligheter i data og innsikt viktig, slik at vi kan identifisere nye muligheter og forbedringer. Dette krever at du klarer å balansere både analytisk tilnærming med en kreativ drive.
Her skal du følge opp og utvikle samarbeid med aktører som Wolt og Foodora, herunder planlegge og analysere kampanjer. Dette innebærer å analysere salgsdata, optimalisere menyer, priser og kampanjer, for deretter å jobbe med å forbedre samarbeidet. Du vil også jobbe tett med drifts- og markedsavdelingene for å sikre gjennomføring og samkjøring med andre kampanjer.
Så -- hvem ser vi etter? Vi tror at du har
-
2--3 års erfaring fra digital markedsføring, gjerne fra byrå eller plattform
-
kommersiell forståelse
-
evne til å se muligheter i bruk av data
-
god struktur i arbeidet ditt
-
gjennomføringsevne i et høyt tempo
-
gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
-
interesse for mat, merkevarer og kundeopplevelse
Du trenger ikke være ekspert på alt, men du må være nysgjerrig, lærevillig og komfortabel med å jobbe i skjæringspunktet mellom markedsføring, teknologi og kommersielt samarbeid, og forstå både kunde og distribusjonskanal.
Hvorfor skal du jobbe med oss?Hos oss får du jobbe med sterke merkevarer i et konsern i vekst. Du blir en del av et engasjert og uformelt miljø i markedsavdelingen vår, med stor påvirkningskraft og mulighet til å vokse videre i rollen. Her skal du få være med på å påvirke hvordan Dely sine restaurant- og kafékonsepter skal synliggjøres og vokse igjennom digitale og kommersielle kanaler! Vi holder til på Solli plass i Oslo og huser rundt 70 ansatte som støtter og utvikler konsernets konsepter.
Vi lover varierte dager, høyt tempo og dyktige kollegaer som vil gjøre hverdagen din både spennende og utviklende.
Vi har valgt The Assessment Company til å bistå oss i denne prosessen. Ta gjerne kontakt med dem hvis det er noe du lurer på, eller registrer din interesse ved å laste opp din cv.
Om bedriften
Dely er Norges ledende serveringskjede, og driver kjente nasjonale merkevarer som Peppes Pizza, Backstube, La Baguette, Kjøkken & Kaffe, Fattigmann og Eataly, i tillegg til internasjonale merkevarer som Starbucks® og TGI Fridays. Med 185 restauranter og kafeer over hele landet, 2800 medarbeidere og en årlig omsetning på rundt 2 milliarder kroner, er vi en sentral aktør i norsk serveringsbransje.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1cf0fae6-386f-45cd-a7d2-3bb13639f855
- Hentet fra
FINN
- Referanse
417190287