Support konsulent
EG
Industrigata 25, 5537 Haugesund, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Support konsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Easyupdate x Timma søker nå medarbeider som kan styrke vårt team i Haugesund.
Easyupdate x Timma er en av de største aktørene innen kasse/bookingsystem til frisør og hudpleiebansjen. Vår bestillingsportal, www.ledigtime.no er brukt av nærmere 1.000 salonger. Til nå i år er det fåretatt nesten 2,5 millioner bestillinger gjennom vårt system.
Hos oss i EasyUpdate er vi inne i en spennende overgang: vårt nåværende kasse- og bookingsystem, EasyUpdate, blir gradvis en del av Timma -- en moderne og brukervennlig plattform som samler alt på ett sted for salonger og behandlere.
Denne endringen betyr at alle våre kunder fremover vil benytte Timma, og EasyUpdate vil over tid fases ut som eget system. Under EG-paraplyen vil Timma være vår komplette løsning for timebestilling, kundehåndtering og kasseløsning -- med kontinuerlig utvikling og innovasjon i fokus.
Som en del av vårt team vil du derfor også jobbe med Timma-plattformen og være med på denne overgangen, samt å forme fremtidens digitale løsninger for skjønnhets- og velværebransjen i Norden. Du vil være en del av vårt supportteam med 5 dyktige og dedikerte medarbeidere.
Arbeidsoppgavene dine vil være mange og varierteI stillingen som Supportkonsulent får du muligheten til å hjelpe kunder og kollegaer med varierte og utfordrende problemstillinger innen IT. Dette innebærer blant annet å løse store og små problemer knyttet til vår programvare på pc, mac, server og mobiltelefon og gi den beste tekniske støtte og programveiledning via telefon, epost og fjernstyring.
Dine nøkkeloppgaver vil være:
-
Teknisk support på alle våre produkter.
-
Dokumentere feil, lage veiledninger og vedlikeholde rutiner.
-
Bidra i utviklingen av nye produkter.
-
Bidra i avdelingens faglige utviklig.
-
Kundeveiledning.
-
Oppsett/levering av booking og kassesystemer til våre kunder.
-
Hovedsaklig kundesupport/veiledning over telefon.
-
Har grunnleggende datakunnskaper (Windows, office, Mac, IOS).
-
Er en god menneskekjenner.
-
Er tålmodig.
-
Er utadvendt og selvstendig.
-
Har kjennskap til butikkdrift/regnskap.
-
Alltid har fokus på personlig service.
-
Evner til å arbeide strukturert og systematisk.
-
Snakker/skriver flytende norsk, samt forstå og gjøre seg forstått på engelsk.
-
Trives i hektiske perioder og takler høyt tempo.
-
Varierte og spennende arbeidoppgaver.
-
Et supert arbeidsmiljø med stor takhøyde.
-
At bli del av et team som er god til å hjelpe og respektere hverandre i en bedrift med stor vekst.
-
Konkuransedyktig lønn/betingelser.
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til å kontakte Joakim Henriksen, Team Manager på telefon +47 940 09 547 eller mail jobhe@eg.no. Vi vurderer søknadene fortløpende og ansetter når den rette kandidaten er funnet -- så send oss gjerne din søknad så raskt som mulig. Alle henvendelser behandles fortrolig.
Om bedriften
Hos EG utvikler vi programvare for våre kunder, slik at de kan fokusere på sitt fag. Vår programvare er utviklet i samarbeid med fagspesialister, bygget på EGs bransjeekspertise, stabilitet, sikkerhet og innovasjon. Vi jobber med å fremme en rekke bransjer ved å løse viktige utfordringer som ressursbruk, effektivitet og bærekraft.
Bli med oss og bidra til å skape programvare som jobber for mennesker, ikke omvendt.
Sektor
Privat
Nettsted