Fagsykepleier
Blaker BBS avd. somatikk, Lillestrøm kommune
Skåningsrudveien 23, 1925 Blaker, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Fagsykepleier
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Turnus
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i morgen
Blaker bo- og omsorgssenter holder til i et flott bygg i Skåningsrudvegen 23 i Blaker. Virksomheten har ca 95 ansatte og totalt 59 plasser fordelt på 3 seksjoner. Ved somatisk seksjon 3 er det 16 plasser også fordelt på to fløyer. Vi har et stort aktivitetsrom og mulighet for å ha ulike aktiviteter sammen med beboerne. Det er satset på ulike velferdsteknologiske løsninger i bygget.
Blaker bo – og omsorgssenter skal være et godt sted å bo, her skal beboerne ivaretas i et trygt og forutsigbart miljø, og med stor grad av respekt og verdighet. Kommunen har et godt aktivitetstilbud, som organiseres ved egne Kultur og aktivitetskontakter.
Ved somatisk seksjon 3 har vi ledig 100 % fast stilling som fagsykepleier.
Arbeidstid: Pt. dag- og kveldsvakter, med arbeid hver 4. helg i årsturnus (langvakter i helgene).
Årsturnus for året 2025 er lagt. Vi vil likevel tilstrebe å imøtekomme ønsker så langt det lar seg gjøre. I neste årsturnusperiode vil kandidaten kunne påvirke sin turnus.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, forsvarlig medikamenthåndtering, legevisitt, samtaler med pårørende med mer.
- Kartlegge sykepleiebehov, iverksette og evaluere tiltak
- Utføre sykepleieoppgaver i samråd med gjeldende krav til kvalitet og lovverk
- Undervisning og veiledning av andre yrkesgrupper, kollegaer, brukere, pårørende, studenter og elever
- Seksjonens hovedkontakt i forhold til studenter, elever og lærlinger
- Følge opp nyansatte i avdelingen
- Sørge for at beboeren opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
- Sikre god kontakte med og oppfølging av pårørende
- Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
- Bruk av fagsystemet Gerica, og sikre dokumentasjon (utarbeide tiltaksplaner og daglig dokumentasjon)
- Bidra til utvikling og sikring av prosedyrer og rutiner
- Bidra til fagutvikling i avdelingen
- Stillingen kan tillegges andre oppgaver i forhold til behov i avdelingen
Kvalifikasjoner
- Du har 3-årig sykepleieutdanning, og har norsk autorisasjon som sykepleier
- Du bør ha erfaring som fagsykepleier fra tidligere, og ha ferdigheter/erfaring innen fagutvikling, veiledning/undervisning og kvalitet i tjenesten
- Det er ønskelig med relevant videreutdanning
- Det er ønskelig med erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
- Du har erfaring fra arbeid med eldre med sammensatte problemstillinger og utfordringer
- Du har IKT-kunnskaper, og god kjennskap til teknologiske løsninger i institusjon. Kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel.
- Du behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne. Krav om bestått Norskprøve B2, både skriftlig og muntlig.
- Du har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredels
- Vi ber om at HPR-nr oppgis i søknadsteksten
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlige egenskaper
- Du er motivert, kreativ, nytenkende og løsningsorientert
- Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestre perioder med høyt arbeidstempo
- Du må ha evne til å avdekke og imøtekomme individuelle behov hos beboere
- Du må ha et stort engasjement for eldreomsorg
- Du har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med beboere, pårørende og kolleger
- Du evner å arbeide selvstendig og i team
- Du er løsnings- og handlingsorientert
- Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
- Opplæring og veiledning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Så langt det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Kontaktinformasjon
Linda Borchgrevink, Seksjonsleder, 47699046
Maria Holmen, Seksjonsleder, 47603154
Arbeidssted
Skåningsrudveien 23
1925 Blaker
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillestrøm kommune
Referansenr.: 5000518667
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 24.08.2025
Kontaktpersoner for stillingen
Maria Holmen
Seksjonsleder
47603154
Linda Borchgrevink
Seksjonsleder
47699046
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 95.000 innbyggere, og en beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen på Nedre Romerike. Vi baserer vår virksomhet på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1b4f9e8d-ad07-4125-98af-48b5a71d5785
- Hentet fra
talentech
- Referanse
dfb1217b86c8482db870fbadf3f732e7