Bli en del av vårt crew -- vi søker flere servicehelter i resepsjonen!
X Hotel & X Meeting Point
Kragerudveien 50, Skjetten, Norge, 2013 Skjetten, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Hotel Crew
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
2
Hos oss vil du spille en viktig rolle når vi skaper markedets beste opplevelsesarena på X Hotel og X Meeting Point. Du får konkurransedyktige betingelser, og teamet i resepsjonen er både erfarne og kunnskapsrike og klare til å ta i mot en ny kollega!
Vi har følgende ledige stillinger i vår hotell resepsjon:
-
Hotel Crew Dag - 100% fast stilling
-
Hotel Crew Dag - 100% vikariat
-
Hotel Crew Dag og natt - ekstrahjelper
Vår resepsjon er en barception, så på kvelds- og nattevakter vil du som en del av arbeidsoppgavene også fungere som bartender. Som en del av crewet vårt bidrar du til at gjestene får en smidig inn- og utsjekk, god service hele veien og at de forlater X Hotel med gode minner "i bagasjen".
Hva vil du gjøre?-
Ønske gjestene velkommen og gjøre inn- og utsjekk
-
Betjene bar -- fra morgenkaffe til cocktails, inkl. alkoholservering etter gjeldende regler
-
Håndtere henvendelser via telefon, e-post og besvare henvendelser over disk
-
Utføre salg og mersalg av hotellrom, kiosk, mat & drikke
-
Administrative resespsjonsoppgaver som oppgjør, ankomst- og avreiselister, sjekklister, følge opp spesielle forespørsler og koordinering med andre avdelinger både ved X Hotel og X Meeting Point
-
Generell sikkerhet ved hotellet
-
Du har en positiv holdning
-
Du jobber gjerne selvstendig, men også som en del av et team
-
Du behersker både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
-
Erfaring fra hotell, gjerne resepsjon, bar eller salg vil være en fordel
-
Du er helst over 20 år
-
Lærevillig, nøyaktig og du har en "vi fikser det"-holdning
-
En spennende og variert arbeidsdag
-
Et inkluderende arbeidsmiljø med utviklingsmuligheter
-
God opplæring med erfarne kollegaer
-
Konkurransedyktige vilkår og personalfordeler som en del av Norlandia Hotel Group
Arbeidstid i dag- og kveldsturnus først og fremst, men det kan også være behov på natt, spesielt for tilkalling.
Vi har et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø med god takhøyde. Hverdagen hos oss er variert, med både fleksibilitet og ansvar. Vi har mange avdelinger og forskjellige slags arrangement, noe som gir rikelig med muligheter for utvikling.
Du vil få opplæring og god veiledning, slik at du føler deg trygg i rollen. Her får du muligheten til å jobbe selvstendig, samtidig som du er en del av et sterkt team.
Kontaktinformasjon for stillingen:Kasro Mohammed Ali, Hotel- og Facility Manager
Tlf: 902 26 248 [
E-post: km@xmeetingpoint.no
For mer informasjon se vår nettside: www.xhotel.no
Om bedriften
X Meeting Point er et konferanse, messe og eventsenter som åpnet i august 2017. Vi er en del av Norlandia Hotel Group, med perfekt beliggenhet “midt i smørøyet” mellom Oslo og Gardermoen. Med enestående utearealer, et kompakt kurs- og konferansesenter, store event- og messehaller og topp moderne fasiliteter og teknologi er X Meeting Point en sømløs arena som er skapt for skreddersydde opplevelser og spennende møtepunkter mellom mennesker. I samme bygg og med samme eiere ligger X Hotel med 436 hotellrom. Dette er Norges første Marriott hotell.
Vi er et team som skaper unike opplevelser til alle arrangementer, uansett om formålet er å dele kunnskap, gi inspirasjon, konkurrere, invitere til fest, skape spenning eller by på overraskelser.
Norlandia Hotel Group drifter totalt 30 hoteller i Norge og Sverige.
Med fokus på våre ansatte er vi et av Nordens beste hotelldriftsselskap. Vi har ett hovedfokus, å skape god gjeste- og medarbeideropplevelser. At våre gjester er fornøyde og at du som medarbeider trives på arbeidsplassen, har alt å si for vår felles suksess.
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1ae6bc7d-12fa-4515-86fb-38420bb371c5
- Hentet fra
FINN
- Referanse
420266763