Fagleder/avdelingsleder
Øvre Eiker kommune
Dalerveien 12, 3330 Skotselv
Om jobben
Stillingstittel
Fagleder/avdelingsleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 10. august
Er du vår nye fagleder på Skotselv skole? Du er en relasjonsbygger, har evne til å jobbe strukturert og har generelt godt humør.
Skotselv skole søker etter deg som ønsker å være en aktiv bidragsyter i elevenes sosiale og faglige utvikling sammen med resten av de ansatte. Sammen med ledergruppa vil du lede utviklingsarbeidet med mål om læring for alle elever, stimulere den enkeltes motivasjon, lærelyst og tro på egen mestring. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og samarbeid med ledere fra de andre skolene i kommunen med varierte og spennende utfordringer.
Som fagleder har du en viktig lederfunksjon ved skolen. Stillingen inngår i ledergruppen, som består av rektor og to fagledere. Du må være faglig oppdatert og ha gode samarbeidsevner. Du møter elever, foresatte og ansatte på en profesjonell og inkluderende måte, med et grunnleggende positivt menneskesyn i bunn.
Skotselv skole har for tiden 223 elever, er kommunens eneste 1. - 10. skole og ligger idyllisk til i bygda Skotselv, med kort vei til både Drammen, Kongsberg og Modum. Det er flotte fasiliteter som egen idrettshall, kunstgressbane, fine uteområder og skog som innbyr til aktivitet og uteskole året rundt. Hos oss står eleven i sentrum. Alle elevene er alles ansvar, og hver dag jobber vi sammen for å skape gode dager med læring og trivsel for den enkelte. For mer informasjon kan du gå inn på skolens hjemmeside.
Hovedmålsettingen for alle skoler i Øvre Eiker er systematisk utvikling av læringsmiljøer med høy kvalitet, hvor alle elever opplever trivsel og mestring. Alle elever skal ha sin naturlige plass i et inkluderende fellesskap.
Arbeidsoppgaver
- Være med på utvikling av det profesjonelle læringsfellesskapet
- Lederstilling med noe undervisning
- Ansvar for 1. - 7. trinn når det gjelder læringsmiljø, resultater, skole-hjem-samarbeid, oppfølging av opplæring og samarbeid med eksterne instanser
- Være en tydelig leder i arbeidet med elevens læring, motivasjon og trivsel
- Timeplan og fraværshåndtering
Kvalifikasjoner
- Relevant pedagogisk utdanning på høyskole- eller universitetsnivå
- Relevant erfaring fra grunnskolen
- Lederkompetanse og ledererfaring er ønskelig
- Ønskelig med erfaring og kompetanse innenfor ledelse av pedagogisk utviklingsarbeid
- Ønskelig med erfaring fra timeplanarbeid
Stillingen krever godkjent politiattest.
Personlige egenskaper
- Lagspiller som engasjerer, motiverer og inspirerer
- Tydelig, målrettet og utviklingsorientert
- Lojal og ansvarlig
- Gode analytiske og strategiske evner
- Evne til å bygge gode relasjoner
- Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Lønn etter avtale
- Svært gode pensjons- og forsikringsvilkår
- Gode kollegaer i et godt arbeidsmiljø
- Velferdsforening
Kontaktinformasjon
Sveinung Røyland, 40806469, +47 40806469Arbeidssted
Dalerveien 123330 SKOTSELV
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Øvre Eiker kommuneReferansenr.: 4995194768
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 10.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Sveinung Røyland
40806469
+47 40806469
Om bedriften
Øvre Eiker kommune er et godt sted å bo og jobbe! Vi har fokus på kvalitet, arbeidsglede, inkludering og god ledelse for å fremme mestring hos de ansatte. Øvre Eiker er i utvikling på mange områder, og hos oss jobber folkevalgte, administrativ ledelse, ansatte og innbyggere tett sammen for å løse utfordringer og se nye muligheter.
Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Våre verdier er respekt, mot, samspill og tilhørighet.
Øvre Eiker kommune har over 20.000 innbyggere og er en virksomhet med ca 1.200 ansatte. Sammen skaper vi et livskraftig Øvre Eiker.
Øvre Eiker kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i henhold til reglene i Offentlighetsloven. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søknaden bli offentliggjort. Søkere blir informert og får muligheten til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring.
Offentlig tjenestepensjon
Med jobben følger en av Norges beste pensjonsordninger, offentlig tjenestepensjon. Dette gir deg mer enn du kanskje tror.
Øvre Eiker kommune sparer pensjon for deg. Vi betaler inn hele 15 – 20% av lønnen din, avhengig av hvilken lønn du har. I tillegg setter du selv av 2 %. Dette beløpet trekkes automatisk fra lønnsutbetalingen din hver måned.
Gjennom pensjonsordningen sparer du til fremtidig alderspensjon og AFP. I tillegg er du sikret ved sykdom og død gjennom uførepensjon og etterlattepensjon.
Den endelige pensjonsutbetalingen blir bestemt blant annet av hvor mye du har jobbet og hvor mye du har tjent. Offentlig tjenestepensjon har en livsvarig utbetaling, til forskjell fra det private hvor utbetaling ofte kun skjer over 10 år.
Følg oss gjerne i sosiale medier!
Vedlagt søknaden legges relevante vitnemål og attester. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i portalen.
NB! Øvre Eiker kommune ber aldri om din BankID-informasjon i søknadsprosessen. Blir du bedt om dette, kan det være forsøk på svindel.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
18b2f910-2957-4a4d-832c-d61d02013046
- Hentet fra
talentech
- Referanse
bdb21d76cb7c41e9a27e06d5da4ec1ab