Tjenesteforvalter
Nav Lerkendal, Trondheim kommune
Sorgenfriveien 13, 7037 Trondheim, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Tjenesteforvalter
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 13. august
Nav Lerkendal har ledig en fast 100 prosent stilling som tjenesteforvalter.
Motiveres du av å jobbe i skjæringspunktet mellom fagkunnskap og teknologi?
Nav Lerkendal har ledig stilling som tjenesteforvalter for Flyktningtjenesten, Trondheim voksenopplæring og sosialtjenesten i Nav.
Som tjenesteforvalter for sosial- og flyktningområdet inngår du i et team med to andre medarbeidere. Teamet har en variert arbeidsdag med oppgaver i spennet mellom fag og drift og samarbeider tett med bl.a. Flyktningenheten, Trondheim voksenopplæringssenter, Nav-kontorene i Trondheim, fagsystemleverandører, IMDi, kommunalsjefens stab, Trondheim DIGITAL og Nav-IKT. Teamet skal bidra til at tjenestene fremstår med kvalitet, tillit og troverdighet, og har ansvar for drift, forvaltning og utvikling av fagprogram.
Arbeidsted er Nav Lerkendal. Enheten har 230 ansatte fordelt på åtte avdelinger. Teamet inngår som en del av Administrasjonsavdelingen.
Arbeidsoppgaver
Hvilke oppgaver ligger til denne stillingen?
- Drift, forvaltning og utvikling av fagsystem. I dette inngår bl.a. support/brukerstøtte, opplæring i bruk av systemene, faglige avklaringer og tilrettelegging
- Sikre at personopplysninger (GDPR) i aktuelle fagsystem behandles i henhold til gjeldende lovverk
- Samarbeid med fagprogram- og driftsleverandører samt med Nav-forvaltningen ved utviklingsoppgaver og ved nyanskaffelser
- Rapporteringsoppgaver, eksternt og internt
- Kvalitetsforbedring, opplæring og internkontroll; som f.eks. revidere og utarbeide nye rutiner i tett samarbeid med utøvende enheter.
- Bistand i enkeltsaker og ved virksomhetstilsyn
- Oppgaveoversikten er ikke uttømmende og arbeidsoppgavene vil bli satt sammen på bakgrunn av den enkeltes kompetanse og teamets sammensetning
Kvalifikasjoner
Hvilken kompetanse er viktig for denne stillingen?
Du må ha:
- Relevant utdanning på høyskole/universitetsnivå; sosialt arbeid, velferdsfag, IKT eller lignende
- Arbeidserfaring med offentlig forvaltning i sosial- og velferdsområdet
- God organisasjonsforståelse
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Det er en fordel at du har:
- Erfaring med kvalitetsarbeid, utvikling av rutiner og internkontroll
- God tallforståelse
- Erfaring med drift, forvaltning og utvikling av fagsystem
Personlige egenskaper
Hva ser vi etter hos deg?
- Vi ønsker oss en medarbeider som har god systemforståelse, evner å se sammenhenger og har god gjennomføringsevne.
- Gode samarbeidsevner
- Løsningsfokusert tilnærming
- Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
Hvorfor skal du velge oss?
- Du får bidra til en bærekraftig samfunnsomstilling
- Arbeidsoppgavene er meningsfulle, faglig utfordrende og byr på utviklingsmuligheter
- Arbeidsmiljøet hos oss kjennetegnes av stor faglig bredde, engasjement og profesjonalitet
- Vi legger stor vekt på at nyansatte skal komme godt inn i oppgavene
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
- Trondheim kommune har god pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring
- Vi tilbyr lønn basert på sentrale tariffavtaler og Trondheim kommunes lokale lønnspolitikk med fagstiger og lokale lønnsmodeller. Lønn avtales ut fra din kompetanse, erfaring og stillingens ansvar.
Kontaktinformasjon
Margrethe Leinum, Avdelingsleder , 93208298Arbeidssted
Sorgenfriveien 137037 Sorgenfri
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Trondheim kommuneReferansenr.: 4986777536
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 13.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Margrethe Leinum
Avdelingsleder
93208298
Om bedriften
Åpen – kompetent – modig
Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og Norges største arbeidsplass nord for Dovre med om lag 15 000 medarbeidere. Sammen jobber vi for å gi byens innbyggere gode helse- og velferdstjenester, oppvekst- og utdanningsmuligheter, kultur- og fritidstilbud og et godt bymiljø. Vi er stadig på utkikk etter nye, engasjerte og motiverte medarbeidere.
Trondheim kommune er en framtidsrettet og moderne arbeidsgiver som samarbeider med byens forsknings-, universitets- og høgskolemiljø. Hos oss finnes det spennende karrieremuligheter innen en svært bredt spekter av fagfelt. Mange av våre medarbeidere har hatt et langt og variert karriereløp internt i organisasjonen. Les mer om Trondheim kommune på vår hjemmeside og siden Jobb hos oss.
Trondheim kommune legger til rette for mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion, etnisitet, eller hull i CV-en. Trondheim kommune tilrettelegger arbeidsforholdene så langt det er mulig.
Deltidsansatte i Trondheim kommune som ønsker utvidelse av sin stilling og som er kvalifisert oppfordres og tilbys her å søke på stillinger som er utlyst.
Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (tidligere NOKUT), og godkjenningen må dokumenteres.
Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Gyldig politiattest må fremlegges der det er påkrevd.
Vi gjør oppmerksom på at det ved behov vil gjennomføres bakgrunnssjekk.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
162defeb-47ef-4f0c-920d-a0f915bb90f1
- Hentet fra
talentech
- Referanse
105a955c04f94ed29a3d361e83795c30