Kunde- og utviklingsansvarlig, Gruppereiser
Entur
Lillehammer, Norge, 2609 Lillehammer, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kunde- og utviklingsansvarlig, Gruppereiser
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Frist: 15-09-2025
Alternativt kan du sende søknad via e-post til ida.loken.ritchie@entur.org
Vil du bidra til at flere velger toget – og være med å utvikle fremtidens gruppereiser?
Entur søker en engasjert og strukturert Kunde- og utviklingsansvarlig til vår avdeling for Gruppereiser. Hos oss får du kombinere operativ kundebehandling med kommersiell forståelse, relasjonsbygging og forbedringsarbeid – i et område som er i sterk vekst og utvikling.
Om Gruppereiser
Vi følger kundene hele veien! Fra første henvendelse til reisen er gjennomført, utfører vi vår rolle på en måte som bidrar til at flere skoleklasser, idrettslag og bedrifter velger toget som et praktisk og bærekraftig alternativ.
Vi tilbyr skreddersydde løsninger tilpasset kundenes behov, og har personlig kontakt med gruppene gjennom hele prosessen. Vi forstår og kjenner de kommersielle kundene og B2B-markedet godt, har god forretningsforståelse og håndterer ulike prismodeller og kundesegmenter med høy profesjonalitet.
Gjennom tett samarbeid med togoperatørene har gruppereiser utviklet seg til et tydelig vekstområde, med økende etterspørsel og høyere forventninger. Nå søker vi en ny kollega som kan bidra både i drift og utvikling – og være med på å videreutvikle gruppereiser.
Hva går jobben ut på?
Som Kunde- og utviklingsansvarlig i Gruppereiser vil du ha ansvar for egne kundeprosesser – fra første henvendelse til gjennomført reise – samtidig som du bidrar til samarbeid og kontinuerlig forbedring på tvers av kunder, operatører og interne fagmiljøer. Vi ser etter deg som vil påvirke hvordan vi jobber og være en pådriver for forbedring.
Du vil blant annet:
- Følge opp kundehenvendelser og bestillinger – fra tilbud til gjennomført reise
- Bygge og vedlikeholde gode relasjoner med kunder og togoperatører – og videreutvikle samarbeidet i tråd med felles mål og prioriteringer
- Bidra til utvikling og forbedring av digitale løsninger, prosesser og tilbudsstruktur – som styrker både kundeopplevelse og lønnsomhet
- Samarbeide tett med interne fagmiljøer for å sikre fremdrift og gjennomføring
- Være en pådriver for å løfte gruppereiser som strategisk satsing i Entur og i samarbeid med togoperatørene
Hvem ser vi etter?
Du er en person som tar ansvar, bygger tillit og liker å skape struktur og fremdrift – samtidig som du er nysgjerrig på hvordan vi kan bli enda bedre. Du samarbeider godt med andre, bygger sterke relasjoner og bidrar til at kollegaene dine lykkes. Du trives med å veksle mellom kundeoppfølging, analyse og utviklingsarbeid, og evner å se både detaljene og helheten.
Vi tror du har:
- Erfaring fra kundebehandling, koordinering eller rådgivning, gjerne B2B eller reiseliv, og erfaring fra forbedring og utvikling av prosesser og løsninger
- Evne til å jobbe strukturert, prioritere og skape fremdrift i en travel hverdag
- God forretningsforståelse og kommersiell teft
- Evne til å omsette data og innsikt til praktiske forbedringer
- Dyktige kommunikasjonsevner og trygghet i møter og presentasjoner
- Høy digital kompetanse og evne til å forstå og utnytte systemer
- Relevant utdanning på bachelor-nivå – erfaring kan kompensere for formell utdanning
- En nyopprettet rolle med reelt handlingsrom og stor påvirkningskraft
- Muligheten til å utgjøre en forskjell for kundene som reiser kollektivt i Norge
- Et arbeidsmiljø preget av samarbeid, ambisjon og høy grad av tillit – vi er #BedreSammen og #Pålag
- Moderne arbeidsverktøy, fleksible rammer og gode utviklingsmuligheter
- Personalbillett på tog i hele Norge
Vil du være med å gjøre det enklere for folk å reise sammen – og samtidig bidra til et mer bærekraftig Norge? Da håper vi å høre fra deg!
Som offentlig eid selskap er vi pålagt å ha offentlige søkerlister. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Entur er et statlig eid teknologiselskap som jobber med å gjøre det enklere å velge kollektivt i hele Norge. Vi er konkurransenøytrale, og bidrar til mer for pengene gjennom fellesløsninger og samarbeid i sektoren. Entur har ca. 500 ansatte med faste og innleide og for tiden 240 innen utvikling av digitale løsninger.
Entur utvikler og drifter felles salgs- og billetteringsløsninger for togselskapene og de fylkeskommunale kollektivselskapene som ønsker det. Entur drifter kundeservice for togselskapene og samler inn, bruker og deler kollektivdata gratis. Vi tilbyr også Entur-appen, der man kan finne og betale for de fleste kollektivreiser i Norge.Entur bidrar aktivt i flere samarbeid i samferdsels-sektoren for å forenkle folks reisehverdag, jobbe sammen om digital tjenesteutvikling og skape reell verdi gjennom data.
Vår visjon er Samarbeid om enkle, bærekraftige reiser.
Flere opplysninger om Entur finner du på www.entur.no.
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
15b1c0d3-72c1-4ce1-b1b9-820676520ccc
- Hentet fra
Jobylon
- Referanse
JBL_308567