Skap fremtidens kundereise i e-helse -- bli vår nye Head of Support!
Tellu
Lysaker Torg 15, 1366 Lysaker, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Head of Support
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 24. august
Vil du være brobygger mellom mennesker, teknologi og bedre helse? I Tellu ser vi etter deg som brenner for å skape verdi for kundene dine -- ikke bare gjennom oppfølging, men ved å være en strategisk sparringspartner, støttespiller og pådriver for smartere og tryggere helsetjenester. Tellu er et ledende norsk teknologiselskap innen e-helse og velferdsteknologi. Vi utvikler og leverer skybaserte løsninger som gjør hverdagen enklere for helsepersonell, tryggere for brukere og mer effektiv for tjenestene. Vår e-helseplattform og tjenester som digitalt tilsyn, responssenter og digital hjemmeoppfølging er i bruk over hele Norden -- og vi er bare i startgropen.
Vi søker nå etter en dyktig leder for supportteamet vårt som brenner for å skape enestående kundeopplevelser.
I rollen som Head of Support vil du være ansvarlig for å sikre at våre kunder får støtte i tråd med tjenestenivåavtalene (SLA). Du vil proaktivt forbedre Tellus tjenester, inkludert supporttjenester, lede og skalere supportteamene, samt samarbeide med partner- og forhandlerstøtteteam på tvers av flere markeder. Du vil spille en avgjørende rolle i å fremme en kundeorientert kultur i hele organisasjonen.
Ansvarsområder inkluderer:-
Definere og implementere en omfattende supportstrategi som samsvarer med forretningsmål.
-
Lede og skalere supportteam på tvers av ulike markeder.
-
Overvåke daglige driftsoppgaver knyttet til Tellu SaaS-produkter og ISP-tjenester, inkludert samarbeid med leverandører og partnere.
-
Sette, overvåke og rapportere om støtte KPIs/SLAs som CSAT, NPS, FCR, AHT og billettløsningsrater.
-
Bruke dataanalyse for kontinuerlig forbedring av kvaliteten på støtten vi tilbyr.
-
Rekruttere, trene og veilede et høytytende supportteam bestående av tekniske konsulenter og kundeservicerepresentanter innen partnernettverket.
-
Vurdere, velge, implementere og optimalisere støtteressurser som HubSpot eller Confluence.
-
Solid erfaring fra lederroller innen kundestøtte eller relaterte områder.
-
Dokumentert evne til å definere strategier som fører til økt kundetilfredshet.
-
Sterk forståelse av SaaS-plattformer samt Integrated Solution Provider (ISP) tjenester.
-
Evne til å bruke dataanalyseverktøy effektivt for beslutningstaking.
-
Utmerkede kommunikasjonsevner på norsk (og engelsk).
-
Et inspirerende arbeidsmiljø med fokus på innovasjon og kontinuerlig utvikling.
-
Muligheter for karriereutvikling gjennom opplæring og mentorprogrammer.
-
Fleksible arbeidstider med mulighet for fjernarbeid der det er hensiktsmessig.
I Tellu tror vi på kraften av samarbeid - både internt blant ansatte så vel som eksternt gjennom våre partnerskap. Hvis du er klar for å ta neste steg i din karriere hos et selskap hvor du kan gjøre en forskjell hver dag ved å forme kundeopplevelsen vår, oppfordrer vi deg til å søke. Bli en del av vårt team hos Tellu!
Vi bakgrunnsjekker alle våre finalekandidater.
Om bedriften
Tellu er et ledende norsk teknologiselskap innen e-helse og velferdsteknologi. Selskapet leverer digitale løsninger til helse- og omsorgssektoren i hele Norden og samarbeider med både offentlige og private aktører for å utvikle fremtidens helsetjenester. Sammen med kunder og samarbeidspartnere skaper Tellu forenklende, trygghetsskapende og stressreduserende, skybaserte løsninger som kommer pasienter, pårørende og helsepersonell til gode.
Tellu leverer et bredt spekter av velferdsteknologi, og utvikler blant annet en dedikert e-helse plattform og egne tjenester knyttet til bl.a. Digitalt tilsyn, responssenter og Digital hjemmeoppfølging. Tellus e-helseplattform gjør det mulig å levere framtidsrettede omsorgstjenester på en tryggere og mer effektiv måte. Vi i Tellu elsker problemer som kan løses med teknologi - uten å skape nye. Med god innsikt i oppgaver og utfordringer helsearbeidere møter på jobb, utvikler vi teknologi som bidrar til å lette hverdagen for ansatte i hjemmetjenesten, på institusjon, sykehus og sykehjem.
Vår ambisjon er å være en kraftfull aktør i Norge, Norden og Europa. Tellu har i dag 60 engasjerte medarbeidere med kontorer i Norge og Sverige. Våre største eiere er Telenor, Investinor og SINTEF Venture.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
151562a9-60e6-4044-a81f-e74edbfffabd
- Hentet fra
FINN
- Referanse
417071360