Vil du bidra med å gjøre våre tjenester bedre?
Modum kommune Helse og velferd
Geithusveein 67A, 3370 Vikersund, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Merkantil hjemmetjenesten
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Hjemmetjenesten ansetter en merkantil medarbeider i 100 prosent fast stilling. Den som ansettes må ha helsefaglig bakgrunn, da oppgavene vil være en støttefunksjon til fagområdene i hjemmetjenesten.
Hjemmetjenesten er samlokalisert i nytt bygg på Nedmarken. Vi gir tjenester i form av helsetjenester i hjemmet i tillegg til praktisk bistand/hjemmehjelp. Hukommelsesteam, fagsykepleier, farmasøyt og AKS-sykepleier er tilknyttet tjenesten. I samme bygg er også hjelpemiddellager. Vi benytter velferdsteknologiske løsninger som en del av tjenestetilbudet der dette er mulig. Tjenesten er geografisk inndelt i fem team og sammensatt av sykepleiere og helsefagarbeidere. Vi har et eget team som utfører praktisk bistand/hjemmehjelp. Vi benytter Gerica som pasientjournal/fagsystem og organiserer oss ved bruk av arbeidslister. Hjemmetjenesten er tilknyttet responssenter.
Arbeidsoppgaver
- Ivaretagelse av merkantile oppgaver.
- Besvare vakttelefon.
- Formidle beskjeder og informasjon til pleiepersonell.
- Veilede og informere pasienter/pårørende om tjenestene.
- Ansvar for daglig drift ved leders fravær.
- Ansvar for logistikk, herunder bestillinger av medisinske forbruksvarer og kontormateriell.
- Bidra med å lage arbeidslister sammen med ressurspersoner.
- Ansvar for fakturering i Gerica, kreditnota og fakturabehandling.
- Være superbruker for dataverktøy – veilede og lære opp kollegaer.
- Bistå avdelingsleder med personalmeldinger og innleie.
- Økonomisk innsikt og forståelse.
- Delta og referatføre personalmøter.
Kvalifikasjoner
- Helsefaglig utdannelse – offentlig godkjent.
- Beherske norsk godt muntlig og skriftlig.
- God kjennskap til hjemmebaserte tjenester og tjenestens arbeidsoppgaver.
- Kunnskap fra våre digitale verktøy som for eksempel Gerica, KSLæring, Visma RS, Digital vaktbok og generelt gode datakunnskaper.
- Kunnskap om IPLOS.
- Økonomisk innsikt og forståelse.
Annet
- Krav om førerkort klasse B
Personlige egenskaper
- Det søkes etter en person som er utviklings- og løsningsorientert, er initiativrik og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Må være positiv, fleksibel og selvstendig.
- Personlige egenskaper og egnethet til stillingen blir tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø i spennende utvikling.
- Mulighet til å bidra i utvikling av tjenestestedet.
- Lønn etter tariff.
- Gode pensjonsvilkår gjennom KLP.
Pensjon i KLP
I denne stillingen vil du få en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter. Kort fortalt om offentlig tjenestepensjon kan du lese her. Se mer informasjon om fordelene dine som ansatt i Modum kommune med pensjon i KLP her.
Offentlig søkerliste
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, kjønn, bostedskommune og nåværende stilling. Har du bedt om å bli unntatt offentlighet må dette begrunnes. Hvis begrunnelsen ikke blir tatt til følge, vil søkeren bli varslet om dette. Søkere som ikke oppgir begrunnelse vil bli oppført på offentlig søkerliste.
Link til søknadsskjema: Søk her
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
14f8df58-b127-4337-b3a1-fc5b2f55f290
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3529459_193377_no