JETS søker Service Operations Manager
Jets
Myravegen 1, 6060 Hareid
Om jobben
Stillingstittel
Service Operations Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Skandinavisk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 2. juni
JETS opplever økt etterspørsel etter sine produkter globalt, noe som gir nye servicebehov. Det blir avgjørende for JETS å tilby god og effektiv service på alle produkter og segmenter. I denne stillingen vil du være en viktig støttespiller og bindeledd mellom våre ansatte, kunder og samarbeidspartnere. I en hektisk hverdag vil du ha ansvar for å skape engasjement, legge til rette for kontinuerlig læring og sikre at vi leverer med høy kvalitet gjennom et tett og godt samarbeid.
Stillingen rapporterer til VP Aftermarket og inngår i ledergruppen for Aftermarket. Arbeidssted er ved JETS sitt hovedkontor på Hareid.
Ansvar og arbeidsoppgaver
Som Service Operations Manager i JETS er du ansvarlig for å lede og videreutvikle den daglige driften i serviceavdelingen. Ditt oppdrag er å sikre at JETS leverer effektiv og god service til kunder på land og maritimt over hele verden. Du vil lede et serviceteam bestående av åtte engasjerte medarbeidere. Du må balansere operativ drift med strategisk utvikling, og sikre et godt samarbeid og kunnskapsoverføring med andre avdelinger.
Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver blir å
- ta ansvar for å utvikle og implementere JETS sin strategi innen serviceområdet
- analysere data og forretningsinnsikt for å avdekke nye muligheter og forbedringer i serviceområdet, iverksette disse, og overføre innsikten til resten av organisasjonen
- ta ansvar for KPI-er og resultatoppnåelse for avdelingen
- utarbeide planer, budsjett og prognoser
- lede og utvikle serviceteamet
- legge til rette for et godt samarbeid og forbedringsfokus internt i JETS
- samarbeide med salgsavdelingen om salgs- og markedsføringsaktiviteter for Aftermarket, inkludert deltakelse på bransjemesser, kundekonferanser og strategiske kundebesøk for å presentere servicetilbud og bygge relasjoner
- aktivt følge med på trender og identifisere nye forretningsmuligheter
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Som Service Operations Manager i JETS setter du retning og får folk med deg. Du er imøtekommende og serviceorientert - og trives med å bygge og pleie relasjoner. Vi ser etter en nysgjerrig person med et sterkt engasjement og eierskap. Du deler av kunnskapen og erfaringen din, og setter pris på at kolleger gjør det samme.
Du evner å se muligheter og skape entusiasme for endring og utvikling. Du arbeider strukturert og planmessig, og setter deg høye mål og får ting gjort sammen med teamet.
Videre ønsker vi at du har
- en relevant teknisk utdannelse
- dokumentert erfaring fra service og ettermarked og/eller salg og forretningsutvikling
- ledererfaring
- erfaring med å utvikle og implementere strategier
- god forretningsforståelse og økonomisk teft
- god systemforståelse og gode ferdigheter i Excel og PowerPoint
- gode språkferdigheter i et skandinavisk språk og engelsk, skriftlig og muntlig
Erfaring fra service og ettermarked og/eller salg innen tekniske fag i landbasert industri er en stor fordel (elektro, rør, automasjon, ventilasjon, mekaniske fag etc.).
Vi oppfordrer deg til å søke, selv om du ikke kjenner deg igjen i absolutt alt som nevnes i denne teksten. Kompetansehull kan alltid tettes, og til syvende og sist er det personlighet, evner og entusiasme for rollen som er avgjørende!
Hvorfor JETS?
- Vi tilbyr en spennende og viktig stilling i et selskap med stor tro på framtiden.
- Du får muligheten til å arbeide sammen med både fantastiske folk og produkter som vokser kraftig i et selskap med et betydelig vekstpotensial.
- Du vil bli en del av et godt og uformelt miljø, omgitt av rause kolleger med høye ambisjoner.
- JETS sin virksomhet er en del av det grønne skiftet og bidrar hver eneste dag til en mer bærekraftig utvikling i samfunnet.
- Konkurransedyktige vilkår og gode pensjon-/forsikringsordninger.
Søknadsfrist: 2. juni – vi vurderer søknader fortløpende.
Ønsker du mer informasjon om stillingen?
Ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY ved rådgiverne
- Allette Solberg, tlf. 900 20 132
- Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200
Registrer og send inn CV og søknad snarest, og husk å legge ved alle relevante attester og vitnemål. Rekrutteringspartneren vår behandler alle henvendelser konfidensielt – også overfor oss i JETS i den innledende fasen dersom det er ønskelig.
Tiltredelse etter avtale.
Kontaktinformasjon
Jan Tore Hamnøy, Rådgiver, +47 411 02 200, jth@hamnoy.noAllette Solberg, Rådgiver - research & analyse, + 47 900 20 132, as@hamnoy.no
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: JetsReferansenr.: 4965339985
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 02.06.2025
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Konsernet hadde i 2024 en omsetning på 759 MNOK, der nærmere 85 prosent av omsetningen er eksport. De kommende årene ønsker JETS å vokse videre, og leter alltid etter bedre, smartere og mer miljøeffektive måter å hjelpe ledende selskaper med å møte fremtidens utfordringer.
JETS har i dag 200 ansatte. 150 av de ansatte er lokalisert ved hovedkontoret på Hareid utenfor Ålesund. Les mer om oss på jetsgroup.com
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2932355
- Hentet fra
talentech
- Referanse
0feee9614fb643828d7b19615d0083c6