Business Center Manager - Kontorleder ved House of Business i Oslo
House Of Business As
Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
House of Business tilbyr 10 kontor hoteller i Oslo og omegn og har nå stilling ledig som Business Center Manager - Kontorsjef ved en av våre sentrale lokasjoner. Les mer om House of Business ved www.houseofbusiness.com. Ditt foretrukne kontor hotell med personlig service!
Stillingstittel
Kontorleder
Oppstart
1. september 2025
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Vakt, dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 15. juli
Send søknad til
Hva vi ser etter
BUSINESS CENTER MANAGER / Kontorleder i House of BusinessVi søker deg som er blid og utadvendt, elsker å yte service, prate med kunder og generelt liker en aktiv hverdag. Det kan til tider være mange baller i luften som må håndteres. Du er strukturert, representativ og selvstendig. Ser muligheter og er interessert i markedsføring og salg. Oppdatert på sosiale medier og vil benytte dette til din fordel i jobben.
Du har erfaring fra service og markedsføring. Kanskje du har jobbet i en hotellresepsjon og ønsker å jobbe på dagtid og fri i helgene. Kanskje du allerede er kontorsjef jobber back office eller jobbet innen retail. Din tidligere erfaring er viktig og du har hatt en utadrettet rolle og liker å omgi deg med mennesker.
Arbeidsoppgaver
BUSINESS CENTER MANAGER / Kontorleder i House of BusinessVi søker deg som er blid og utadvendt, elsker å yte service, prate med kunder og generelt liker en aktiv hverdag. Det kan til tider være mange baller i luften som må håndteres. Du er strukturert og selvstendig. Ser muligheter og er interessert i markedsføring og salg. Oppdatert på sosiale medier og vil benytte dette til din fordel i jobben.
Hva gjør en BUSINESS CENTER MANAGER / Kontorleder ?House of Business er et kontor hotell kalt "serviced offices" hvor hen er ansvarlig for driften og skape det gode miljøet på sitt senter. Dette betyr å betjene resepsjon, være knutepunktet på senteret for alle leietakere. Legge til rette for nye leietakere ved innflytting. Jobbe tett med salgsteamet for forberedelse av showroom. Selge møterom, forberede til møter, ta imot gjester og jobbe for gjensalg. Dette er en operativ stilling mandag til fredag fra 08.00-16.00
Arbeidsspråk er norsk og engelsk. Flytende norsk er et krav.
Din søknad med CV er velkommen til sissel@houseofbusiness.no
Ønsker du å høre mer om stillingen, ring meg gjerne på 90057754
www.houseofbusiness.com Ditt foretrukne kontor hotell med personlig service!Vi tilbyr
Hva tilbyr vi i House of Business?-
Hyggelig og godt arbeidsmiljø
-
En hverdag som aldri er helt lik
-
En feel good jobb med arbeidstid fra 08-16
-
Fast lønn og provisjon av salg
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
House of Business
HOME OF OPPURTUNITIES
***Ditt foretrukne kontorhotell med personlig service!***Gjermund Aadland, Norsk Grunder av House of Business. Sunt drevet siden etableringen i 2010. Bli med og ta del i vår suksess.
Vår strategi HOME of OPPORTUNITIES betyr at vi tilrettelegger og gir våre kunder, leietakere og gjester tilgang på muligheter de ikke får andre steder. Dette innebærer tilgang til nettverk, arrangementer, kunnskap og fleksible løsninger som bidrar til at den enkelte bedrift utvikler sin virksomhet. Det er dette vi ønsker å være for våre kunder i vårt HOME OF OPPORTUNITIES
House of Business tilbyr 10 kontor hoteller i Oslo og 5 i Budapest.
Velkommen!
Gjermund Aadland
CEO
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
0fa7f0fc-1ced-444d-ae19-071f90b2127b
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
0fa7f0fc-1ced-444d-ae19-071f90b2127b