Kvalitetsrådgiver Eiendom
Politiets Fellestjenester
Fridtjof Nansenvei 14, 0369 Oslo, Rognebakken 8, 2770 Jaren, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kvalitetsrådgiver Eiendom
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 24. august
Om stillingen:
Ønsker du å bidra til videre utvikling av kvalitetsområdet innenfor eiendom i politiet?
Nå har vi en ledig stilling i avdeling Eiendom sin seksjon for plan og kvalitet. Seksjonen vår bidrar aktivt til de øvrige delene av PFT Eiendom med analyser og underlag, systemstøtte og koordinering på tvers av fagområdene.
Ansvarsområdet for stillingen ligger innenfor prosessledelse og forvaltning av eiendoms del av styringssystemet, samt kvalitetssikrings- og forbedringsarbeid i PFT Eiendom. Dette innebærer bl.a. kvalitetssikring og kontinuerlig forbedring av prosesser med underliggende rutiner samt styrende dokumentasjon, og samarbeid med de andre virksomhetsområdene i PFT.
Arbeidsoppgaver
- Prosessledelse for Eiendoms del av PFTs styringssystem samt koordinering mot andre prosessområder
- Være en del av PFTs kvalitetsteam
- Videreutvikle og sikre kontinuerlig forbedring og effektivitet i arbeidsprosesser og prosessdokumentasjon, samt sikre etterlevelse
- Bidra i revisjoner i PFT, avvikshåndtering og forbedringsarbeid
- Arbeide med kompetanseutvikling innen PFT Eiendom, bl.a. gjennom e-læring (Eiendomsskolen), og gi opplæring av medarbeidere i styringssystem og prosesser
PFT Eiendom er i stadig utvikling og har fokus på kontinuerlig forbedring. Flere oppgaver kan derfor bli tillagt stillingen, som gir store utviklingsmuligheter for den rette personen. Dette vil være en totalvurdering ut fra søkernes kompetanse og behovet i avdelingen.
Kvalifikasjoner
Dette må du ha for å være kvalifisert:
- Minimum 3 års høyere relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå. Relevant, dokumentert erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- Erfaring med kvalitetsledelse og kontinuerlig forbedring av prosesser
- Kjennskap til relevante standarder, som f.eks. ISO 9001
- God formidlingsevne både skriftlig og muntlig (norsk og engelsk)
Det er også ønskelig med:
- Erfaring med systemer/verktøy for prosessmodellering
- Erfaring med verktøy og støttesystemer for eiendomsforvaltning
- Erfaring fra tilsvarende arbeid i privat eller offentlig sektor
- Erfaring med endringsprosesser
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41. Du må også kunne sikkerhetsklareres til nivå Hemmelig jfr. sikkerhetsloven og være sikkerhetsmessig skikket.
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som er;
- analytisk og helhetsorientert; du evner å se både detaljer og sammenhenger
- strukturert og målrettet; du jobber systematisk, tar initiativ og har høy gjennomføringsevne
- skaper gode relasjoner og samarbeider godt på tvers av ulike fagmiljøer
- har et øye for hva som kan gjøres smartere, og liker å jobbe strukturert med små og store forbedringer i hverdagen.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her.
Dette kan vi tilby om du velger oss
- Stillingen lønnes som Seniorrådgiver (stillingskode 1364) med årslønn: kr. 720.000 - 880.000, avhengig av kvalifikasjoner.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger. Les mer her.
- Gode arbeidsbetingelser, som fleksibel arbeidstid, sommertid og trening i arbeidstiden.
Mangfold i politiet
Dersom du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, er det anledning for å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillingen, vil du bli vurdert for positiv særbehandling.
Det innebærer at minst én søker fra hver av disse gruppene blir innkalt til intervju.
Les mer om positiv særbehandling når man søker jobb i staten her.
Opplysningene du gir, brukes til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcSlik søker du
Du søker ved å skrive et kort søknadsbrev, registrere utfyllende CV og legge ved relevante vitnemål og attester.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Politiets fellestjenester (PFT) er et nasjonalt kompetanse- og servicesenter som utruster norsk politi med nødvendige verktøy for å forebygge og bekjempe kriminalitet. Vår omfattende portefølje av tjenester spenner over områder som materiell og logistikk, eiendom, anskaffelser og juridiske tjenester, lønn, regnskap og kommunikasjon. Gjennom standardiseringer, effektivisering og innovative løsninger er PFT en pådriver for utviklingen av et enhetlig, moderne og fremtidsrettet politi.
Vi har rundt 500 medarbeidere over hele landet, med de største fagmiljøene samlet i Oslo, i Gran kommune på Hadeland og i Kristiansund. Slik bidrar PFT til at politiet er rustet til å møte morgendagens kriminalitetsutfordringer.
Vi er på jobb for et trygt Norge. Som en del av politiets viktige samfunnsoppdrag, skal vi forebygge og bekjempe kriminalitet, skape trygghet og ivareta rettssikkerheten. Vi tror at mangfold bidrar til bedre oppgaveløsning, og søker derfor medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidshverdagen, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg det du trenger.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
0c6a7af5-5eeb-48ec-b396-26e610b8a35f
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10258919