Renholdsleder
Verdal kommune
Rådhusgata 2, 7650 Verdal, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Renholdsleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 8. august
Vi søker nå en avdelingsleder med ansvar for arbeidsområdet renhold. Vi ønsker oss en avdelingsleder som er tydelig, løsningsorientert og som evner å ta beslutninger. Du har gode samarbeidsevner, og klarer å skape gode relasjoner både internt og eksternt.
Renhold er nå spredt på de ulike områdene i kommunen. Renholdsleder skal lede ny organisering og samling i en avdeling under teknisk drift.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for daglig drift av avdelingen med økonomi- og personalansvar
- Ansvar for optimal drift, fag- og tjenestekvalitet i samhandling med renholdsoperatør/renholder
- Ivareta kontakten mot brukerne
- Drift og utvikling av vårt nye drifts-/vedlikeholds-/renholdssystemet LAFT
- Sørge for HMS gjennom systematisering, dokumentasjon og forsvarlig orden
- Sørge for god samhandling og informasjonsflyt internt og mellom avdelinger
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på bachelornivå
- Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanning
- Ønskelig med lederutdanning
- Ønskelig med erfaring innen renholdsfaget
- Ønskelig med ledererfaring med personalansvar
- God økonomiforståelse
- Gode IT-kunnskaper og erfaring med IT som arbeidsverktøy
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
Vi ønsker oss en tydelig og beslutningsdyktig leder som evner å bygge tillit i avdelingen.
- Du må ha evne til å inspirere, engasjere og veilede medarbeidere mot felles mål.
- Du er strukturert og systematisk, og har evne til helhetstenkning.
- Du må også være løsningsorientert, god på samhandling, liker å jobbe i team og ønsker å bidra positivt inn i arbeidsmiljøet.
- Må være interessert i renholdsfaget
Personlige egenskaper vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Godt faglig miljø
- Handlingsrom for bruk av kompetanse og videreutvikling
- Fleksibel arbeidstidsordning
- I utgangspunktet vurderer arbeidsgiver stillingen til å kvalifisere for å være unntatt Arbeidsmiljøloven § 10-12. Det vil si du selv må vurdere og avgjøre behovet for egen arbeidsinnsats og at du står relativt fritt til å bestemme når arbeidet skal utføres. Det vil bli avtalt et passende antall kompensasjonsdager (fridager) med den det gjelder.
- Dersom du ønsker arbeidstid (jf. § 10-12) kan det være mulig å framforhandle dette
- I Verdal kommune praktisere det ikke hjemmekontorløsninger som fast ordning, men det kan være et alternativ ved kortvarige og/eller sporadiske behov
- Gode pensjons- og forsikringsvilkår
- Lønn etter avtale
Kontaktinformasjon
Roar Leirset, Virksomhetsleder, +47 41446449Arbeidssted
Rådhusgata 27650 VERDAL
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Verdal kommuneReferansenr.: 4991942704
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Roar Leirset
Virksomhetsleder
+47 41446449
Om bedriften
Fakta om Verdal kommune
Verdal kommunes visjon er «Sterk fortid – stolt framtid». Våre verdier er «Åpen – Trygg – Modig», og disse verdiene skal særprege både det interne arbeid og møtene med innbyggere og samarbeidspartnere. Kommunen har tre hovedsatsingsområder i kommuneplanen, og som skal bidra til å skape ei stolt og bærekraftig framtid for verdalssamfunnet:
- Livskraftig, attraktiv og miljøvennlig – i førersetet for grønn omstilling og grønne verdier
- Inkluderende, raus og mangfoldig – bygd på verdighet, mestring og gode menneskemøter
- Skapende, kompetent og framtidsrettet – en offensiv drivkraft i Trøndelag
Verdal kommune er tradisjonelt et jordbrukssamfunn, men har etter etableringen av Aker Verdal på slutten av sekstitallet blitt et industrityngdepunkt i Midt-Norge. Verdal er hjemkommunen til landets tredje største industripark – en viktig faktor for å forklare kommunens sterke velstands- og befolkningsvekst de siste 50 år. Verdal er spesielt kjent for sitt yrende kulturliv, ikke minst et sterkt amatørteatermiljø som har fostret flere av Norges mest kjente skuespillere.
Kommunen har gode muligheter for friluftsliv fra hav til fjell. Med sine 1000 årsverk er kommunen Verdals største arbeidsgiver. Verdal kommune leverer årlig tjenester til sine 15.000 innbyggere tilsvarende en brutto produksjonsverdi på over 1,3 milliarder kroner.
Slik behandler vi søknader
Verdal kommune praktiserer meroffentlighet, jf. Offentleglova § 11.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søker kan gjøres offentlig selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, jfr. offentleglova § 25, slik at vedkommende gis anledning til å vurdere om søknaden likevel opprettholdes.
Verdal kommune ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen i vår rekruttering. Vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke ledige stillinger uansett kjønn, alder, eventuelle funksjonsnedsettelser og flerkulturell bakgrunn. Det samme gjelder dersom man har hatt et lengre opphold fra arbeidslivet.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
0acb102b-1280-4c26-8aab-38aeae9c01fd
- Hentet fra
talentech
- Referanse
c5fb6332d8f44fd29d08832355acd43a