Medarbeider planlegging og avrop
TINE SA
2635 Tretten
Om jobben
Stillingstittel
Medarb planlegging og avrop - TINE Tretten
Arbeidstid
Dagtid
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 6. mai
Har du lyst til å jobbe med noen av landets mest kjente og kjære merkevarer og bidra til at vi sammen skaper et levende Norge?
Stillingen har ansvar for anskaffelser av innsatsvarer som ingredienser og emballasje til produksjon.
Søknader blir behandlet fortløpende
I TINE vil vi at våre ansatte skal utvikle seg og skape resultater gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling.
Synes du dette høres interessant ut, så søk gjerne på denne stillingen. Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med en av kontaktpersonene under. I forkant av ansettelse vil det kunne bli foretatt en bakgrunnssjekk for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekken er tilpasset stillingens karakter og gjennomføres etter samtykke fra aktuelle søkere. Nærmere informasjon vil bli gitt.
Kontaktperson:
Leder
Kari Rindal
Leder avd planlegging, avrop, lager
Tlf; 47821763
Stillingen har ansvar for anskaffelser av innsatsvarer som ingredienser og emballasje til produksjon.
Arbeidsoppgaver
- Avrope tilsetningsstoffer, hjelpestoffer, råvarer og emballasje etter behov og ledetider
- Bistå med daglige oppgaver og videreutvikling av TINE's ERP-system (M3)
- Sikre lagersaldo internt og eksternt, og foreta lagertelling ved behov.
- Opprette og følge opp avviksmeldinger dersom avvik på kvalitet eller kvantitet.
- Beregne behov ved sanering og designendringer og time dette med mål om å minimere kostnader
- Følge opp WMS Tine Admin ved mottak og sporing
- Jobbe med forbedringer
- Tett samarbeid med produksjonsplanlegger og avdeling lager mhp mottak og lagerkapasitet
Kvalifikasjoner
- Relevant utdannelse på bachelor-nivå er ønskelig. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
- God systemforståelse, og evner til å se helheten i en lang verdikjede
- Gode digitale ferdigheter og erfaring fra bruk av MS-office programmer
- Erfaring i bruk av M3 eller tilsvarende ERP-systemer er en fordel
- Kompetanse innen innkjøp/avrop er en fordel
- Må beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
- Jobber nøyaktig, strukturert og metodisk
- Bygger gode relasjoner og er samarbeidsorientert
- Kommuniserer godt skriftlig og muntlig med ulike nivåer i organisasjonen
- Takler tidskritiske oppgaver, er fleksibel og har høy gjennomføringsevne
- Motiveres av kontinuerlig utvikling, og realisering av forbedringspotensial i verdikjeden
Søknader blir behandlet fortløpende
Om oss
I TINE vil vi at våre ansatte skal utvikle seg og skape resultater gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling.
Synes du dette høres interessant ut, så søk gjerne på denne stillingen. Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med en av kontaktpersonene under. I forkant av ansettelse vil det kunne bli foretatt en bakgrunnssjekk for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekken er tilpasset stillingens karakter og gjennomføres etter samtykke fra aktuelle søkere. Nærmere informasjon vil bli gitt.
Kontaktperson:
Leder
Kari Rindal
Leder avd planlegging, avrop, lager
Tlf; 47821763
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted