Erfaring fra kundesenter og solide IKT-ferdigheter?
Anonym arbeidsgiver
2060 Gardermoen
Om jobben
- Stillingstittel
- Kundesentermedarbeider
- Oppstart
- 19. januar 2026
- Type ansettelse
- Vikariat, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest mandag 5. januar
Til kundesenter ved Gardermoen søker vi deg med tidligere erfaring fra callcenter/kundesenter og med gode IKT ferdigheter. Her vil du bli en del av et team som betjener bedriftskunder over hele landet . Vikariatet er dagtid mandag til fredag, og er i første omgang frem til sommeren. Oppstart etter avtale, men i løpet av januar er ønskelig.
Grundig opplæring gis ved oppstart og vi har også en meget bra fadderordning som gjør at du vil mestre jobben snarlig, og at du kan vokse med oppgaver sammen med hele teamet.
Vil du bli endel av teamet på kundesenteret?Hva du vil gjøre
- Besvare henvendelser per telefon og e-post
- Sporing av leveranser
- Undersøke og løse avvik i sammen med andre avdelinger / transport
- Behandle returvarer og logge reklamasjoner fra kunder
- Noe ordrebehandling
Hva vi ønsker du har på din CV?
- Noen års erfaring fra kundesenter eller callcenter
- Du har gode IKT ferdigheter, og ideellt sett noe erfaring med SAP eller SalesForce
- Flytende norsk og god engelsk er et krav
Hvem er du?
- Du er serviceinnstilt og trives i en hektisk hverdag
- Du jobber raskt og nøyaktig i IKT system.
- Har du ikke erfaring med SalesForce og SAP, får du opplæring på dette.
- Du formulerer deg svært godt skriftlig og muntlig på Norsk
- Du har gode relasjonsbyggende evner mot våre kunder
Avsluttende tekst
Syns du dette høres som noe for deg? Registrer deg/login for å søke på stillingen. Husk å laste opp din CV, og i din CV er den en fordel om du kan spesifisere utfyllende på hvilken type kundesenter og systemer du har jobbet med i de mest relevante stillingene (For eks 3-4 linjer på oppgaver og systemer benyttet i stillingen).
Hvis du har spørsmål til dette, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med Johan Henrik Lyse, Head of Recruitment Logent AS (jhl@logent.no).
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Logent er en uavhengig nordisk logistikkpartner som tilbyr komplette løsninger for forsyningskjeder. Logent er en uavhengig logistikkpartner med tjenester innen bemanning, tredjepartslogistikk (3PL), rekruttering, prosjektledelse, toll og transportadministrasjon. Vi har sterk tilstedeværelse i Norden og hjelper noen av markedets største aktører med å skape flyt i hverdagen.
Siden starten i 2006 har Logent vokst til markedsleder i Norden innen kontraktslogistikk med en omsetning på 2,2 milliarder og med 3000 ansatte.
Logent er autorisert av NHO Service og handel, Revidert Arbeidsgiver, samt sertifisert i henhold til ISO9001 og ISO14001
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
09165a96-e9ff-4667-94c9-434c9ee4ca31
- Sist endret
20. desember 2025
- Hentet fra
websystemer
- Referanse
k22_r3001945
Lignende annonser
Customer Service/ Sales Support
Arbeidsgiver
Manpower
Sted
Oslo
Bedriftsrådgiver
Arbeidsgiver
Ikigai Coaching & Recruiting
Sted
Oslo, Akershus, Buskerud
Cargo Customer Service Agent
Arbeidsgiver
Menzies World Cargo
Sted
Gardermoen