Lindbak er på utkikk etter en ny kollega i Bodø! Vi ser etter en servicetekniker som vil ut på serviceoppdrag.
Lindbak
Sandhorngata 43, 8008 Bodø, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Servicetekniker kopi og kaffe
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Som servicetekniker i Lindbak er dine hovedoppgaver levering, montering og reparasjon av ulike maskiner, og du sørger for at serviceoppdrag utføres til avtalt tid og med riktig kvalitet. Videre hjelper du våre kunder med støtte og opplæring slik at de får utnyttet våre løsninger til det fulle. Det vil bli gitt god opplæring i produkter, tjenester og systemer.
Vi setter alltid våre kunder først og lykkes først når våre kunder lykkes. På grunn av vårt arbeid blir vi alltid tatt godt imot av våre kunder og vi opplever en stor vekst i markedet.
Dersom du er den rette personen er du praktisk anlagt, systematisk, god til å kommunisere, og er opptatt av å holde deg oppdatert i jobben. I tillegg evner du å jobbe med data som verktøy og trives med å kunne overføre kompetanse til våre kunder. I Lindbak blir du en del av et større team som brenner for å skape gode kundeopplevelser, og vi benytter teknologi og nye arbeidsmetoder for å skape trivsel og effektivitet på norske arbeidsplasser.
Lindbak er en markedsledende nasjonal aktør som jobber med de beste produsentene i bransjen, og våre ansatte får tillit under ansvar og muligheten til å påvirke egen hverdag. Styrken til Lindbak er vår evne til å tilpasse oss det lokale markedet, og vi gir våre ansatte stort rom for utvikling i en fleksibel organisasjon. Lindbak er godt anerkjent i Bodø.
Kvalifikasjoner:-
Erfaring fra servicearbeid er en fordel, men ikke en betingelse
-
Systematisk og serviceinnstilt med gode kommunikasjonsevner
-
Praktisk og teknisk anlagt
-
Førerkort klasse B
-
Levering og montering av kaffe- og kopimaskiner
-
Service og reparasjoner på kaffemaskiner, vannautomater og printere (MFP) ute hos våre kunder
-
Salg og levering av kaffeingredienser ved servicebesøk
-
Ansvar for rådgivning og opplæring av våre kunder på de løsninger vi leverer
-
Ansvar for support og kundestøtte sammen med resten av teamet på teknisk avdeling
-
Bidra til samarbeid på tvers av fagområder i teamet
-
Engasjert og motivert for å skape gode resultater sammen med ditt team
-
Mål- og resultatorientert
-
Fleksibel
-
Trives i en hverdag med tidvis høy aktivitet
-
Selvstendig, strukturert og nøyaktig
-
Glad i å jobbe med kunder og skape gode kundeopplevelser
-
Proaktiv, utadvendt og handlingsorientert
-
Glad i å være på farten
-
Mulighet for utvikling i et markedsledende selskap i stor vekst
-
Samarbeid med bransjens ledende aktører
-
Konkurransedyktige lønns-, pensjons- og forsikringsordninger
-
Høy tillit og fleksibilitet
Vi ser fram til å høre fra deg!
For mer informasjon eller en uforpliktende prat, ta gjerne kontakt med:
Andreas Dahl, avdelingsleder Bodø
Mobil: 971 92 473
E-post: andreas.dahl@lindbak.no
Søknadsfrist: 25.05.2025
Om bedriften
Lindbak er en ledende leverandør av teknologi, interiør og IT til offentlig og privat næringsliv, med et bredt spekter av produkter og tjenester.
Lindbak er et solid, familiedrevet selskap, etablert i 1958 under navnet Agnar Lindbak & Co. Konsernet har hovedkontor i Trondheim og vi er til sammen ca. 300 medarbeidere på 29 ulike lokasjoner i Norge med en omsetning i 2023 på 1083 millioner kroner.
Med våre avdelingskontorer dekker vi hele landet og samarbeider med markedsledende produsenter. Med høyt fokus på service og kundetilfredshet skårer vi meget høyt i kundeundersøkelser, noe vi mener er årsaken til vår store suksess og vekst.
Sektor
Privat
Nettsted