Community Lead Norway
Skolon
Storgata 22, 0184 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Om Skolon
Skolon er et av Nordens raskest voksende edtech-selskaper og er midt i en spennende internasjonal vekstreise. Hos oss kan du virkelig være med og gjøre en forskjell, ved å bidra til en mer inspirerende og fremgangsrik skole for hundretusener av elever og lærere. Med over 850 000 unike brukere har vi bevist vår styrke, og mange lærere og elever bruker våre løsninger daglig.
Nå ser vi etter en Community Lead som vil være med på denne reisen!
Hvordan ser hverdagen din ut hos Skolon?
Rollen som Community Lead er bred, og du har et helhetsansvar for både kunde- og partnerrelasjoner.
Du er med fra første møte og driver oppstartsprosjekter sammen med skoleeiere – fra oppstart til full implementering – og sørger for at både lærere og elever kommer godt i gang med Skolon.
I det daglige har du mye kontakt med både kunder og partnere, hovedsakelig via nett og telefon. En viktig del av rollen er å forstå behov og muligheter over tid, og å proaktivt drive videreutvikling og forretning – alltid med mål om å skape langsiktig verdi og suksess sammen.
I tillegg har du ansvar for å utvikle og ivareta vårt norske partner-community, hvor du både onboarder nye edtech-partnere og har en aktiv dialog med eksisterende partnere – for sammen å skape enda større verdi for våre felles kunder.
Du har base på vårt kontor i Oslo, hvor du sitter sammen med to norske kollegaer fra vårt Business-team. Samtidig har du hele Skolon-teamet i ryggen, og du vil jobbe tett sammen med vårt erfarne Customer-team i Sverige. Rollen er hybrid, med mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Arbeidet foregår i hovedsak digitalt, men reiser i Norge og Norden kan forekomme.
For å passe i rollen
Du er selvgående, strukturert og har lett for å bygge tillitsfulle relasjoner. Du trives i et dynamisk miljø hvor du får være med og forme nye arbeidsmetoder.
For å lykkes i rollen ser vi for oss at du har:
Erfaring med å jobbe mot kunder og partnere i et B2B-miljø, for eksempel som kundeansvarlig, account manager, customer success manager eller i en relasjonsbasert salgsrolle.
God forståelse for det norske markedet og forretningskulturen.
Flytende norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Evne til å jobbe selvstendig og ta stort ansvar for egne mål.
Erfaring fra den norske utdanningssektoren.
Interesse for digitalisering, teknologi og edtech.
Hva vi tilbyr
Hos oss får du det beste fra to verdener. Du får tryggheten i et børsnotert selskap med en solid og etablert markedsposisjon, samtidig som du blir en del av et innovativt, engasjert og fremoverlent team. Vi tror på frihet under ansvar, noe som gir deg stor mulighet til å forme og strukturere din egen arbeidsdag.
- En hybrid og fleksibel arbeidshverdag med base på vårt kontor sentralt i Oslo.
- En variert stilling med stor grad av ansvar og gode muligheter for både faglig og personlig utvikling.
- Som ansatt hos oss omfattes du av våre ordninger for pensjon, forsikring og ferie.
- Sosiale og faglige arrangementer, som firmaturer, konferanser og hyggelige team-samlinger.
Klar for å gjøre en forskjell for skoler i Norge?
Send inn din søknad og bli en del av Skolons spennende reise! Ta også gjerne en titt på vår karriereside og Instagram for å få et innblikk i hvordan det er å være en del av teamet vårt.
Kontaktperson for stillingen
Anne-Lie Miiros
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
0712df56-e66a-4642-9bf4-da0f557aa6ec
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-6011919-1509794