Er du vår nye eiendomsforvalter?
Gjerdrum kommune Tekniske tjenester
Herredshuset, Gjerivegen 1, 2022 Gjerdrum
Om jobben
- Stillingstittel
- Eiendomsforvalter
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 7. desember
Vil du være med å utvikle og forvalte kommunens eiendommer på en bærekraftig og fremtidsrettet måte?
Gjerdrum kommune søker etter en engasjert og strukturert eiendomsforvalter i 100 % fast stilling. Stillingen vil bestå av omtrent 30 % utførende arbeid som driftsoperatør og 70 % arbeid som eiendomsforvalter, og vil inngå i team både med driftsoperatører og som én av to eiendomsforvaltere. Du vil få en sentral rolle i drift, vedlikehold og utvikling av kommunens bygningsmasse og eiendommer i tråd med virksomhetsplanen. Kommunen har i dag ca. 40 000 kvadratmeter bygningsmasse. Dette utvides til ca. 50 000 i løpet av de nærmeste år.
Eiendomsvirksomheten består av to eiendomsforvaltere og en driftsavdeling med seks driftsoperatører/håndverkere. Stillingen rapporterer til virksomhetsleder for tekniske tjenester.
Dine arbeidsoppgaver
Sentrale oppgaver er blant annet:
- forvaltning, drift og vedlikehold (FDV) av kommunale bygg og eiendommer
- hovedansvarlig for sentrale driftsstyringssystemer (SD) i kommunen
- oppfølging av renholdsavtale for kommunale formålsbygg
- oppfølging av serviceavtaler, kontrakter og leverandører
- oppfølging av parker og badeplasser
- budsjettansvar og økonomisk oppfølging innen eiendomsområdet
- planlegging og gjennomføring av små prosjekter
- bidra til energieffektivisering og bærekraftige løsninger
- samarbeid med interne brukere, entreprenører og offentlige instanser
- delta i felles utvikling av rammeavtaler sammen med samarbeidende kommuner
- gjennomføre små anskaffelser/konkurranser/utlysninger
- oppgaver kan endre seg etter behov og andre oppgaver kan bli tillagt stillingen
Dine kvalifikasjoner
Du må ha:
- bestått relevant utdanning innen eiendomsforvaltning, bygg, teknisk fagskole eller tilsvarende. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
- erfaring fra eiendomsdrift, prosjektledelse eller offentlig forvaltning
- god digital kompetanse og det er ønskelig med erfaring fra FDV og SD-systemer
- gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk
- førerkort kl. B for personbil
Dine egenskaper
Vi søker etter deg som:
- evner å jobbe selvstendig og strukturert
- er fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og evner å planlegge og prioritere disse på en god måte
- har gode samarbeidsevner og er en lagspiller
- har teknisk kompetanse og praktisk sans
- er inkluderende og ønsker å bidra til et godt og utviklende arbeidsmiljø
- en spennende og variert arbeidshverdag i en kommune i vekst
- mulighet til å påvirke utviklingen av kommunens eiendommer
- et inkluderende og godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
- fleksibel arbeidstid og gode arbeidsvilkår i tråd med kommunens arbeidsgiverpolitikk
- lønn i tråd med dine kvalifikasjoner og ansiennitet
- gode lån, pensjons- og forsikringsordninger i KLP
- gratis parkering
Din søknad
Søknad registreres elektronisk i Easycruit ved å klikke på "Søk her". Du må fylle ut feltene «Utdannelse» og «Arbeidserfaring» og laste opp søknadsbrev, CV, relevante vitnemål og eventuelle attester. Vi gjør oppmerksom på at vi ikke tar imot søknader pr. e-post eller papirsøknader.
Inkludering
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold og inkludering, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdet dersom du har behov for det og så langt det lar seg gjøre innenfor stillingens oppgaver og krav.
Offentlighet
Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger og det vil bli satt opp en offentlig søkerliste etter søknadsfristens utløp. Søker kan be om å ikke bli oppført på søkerlisten og må gi en saklig begrunnelse, jf. offentlighetsloven § 25. Dersom det etter vår vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil opplysninger om søker bli offentliggjort på søkerlisten. Søkeren blir i disse tilfellene orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring, jf. offentlighetsloven § 25.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
06a0d7cd-a2c2-4acf-acaa-775d0fe067dc
- Sist endret
21. november 2025
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3565723_246557_no
Lignende annonser
Teknisk leder/eiendomssjef
Arbeidsgiver
JKS Norge AS
Sted
Oslo
Saksbehandler Boligforvaltning
Arbeidsgiver
Innedrift, Rælingen kommune
Sted
Fjerdingby
Arbeidsgiver
JKS NORGE AS
Sted
Oslo