eMobility - Customer Success Manager (NOR/EUROPA)
CURRENT
Frøyas gate 15, 0273 Oslo
Om jobben
Antall stillinger
1
- bli med å bidra til det grønne skiftet!
Visjon! Verdiskapning! Strategisk plan!
Er dette nøkkelord som inspirerer deg? Er du nyutdannet eller med noen års arbeidserfaring og ser etter et sted for å eskalere karrieren, hvor du kan gjøre en forskjell for kundene dine? Ønsker du å påvirke din arbeidshverdag ved å være delaktig i utviklingen av vårt Customer Success team? Og samtidig bli med på et elektrisk, bærekraftig fremtidseventyr? Da er du kanskje personen vi ser etter!
Om CURRENT
CURRENT er et teknologiselskap med base i Norge og tilstede i fem land. Vi tilbyr bedriftskunder et leverandøruavhengig administrasjonssystem for elbillading, sammen med mobil- og webapper for elbil eierne. Programvaren vår er brukersentrert og intelligent, og utprøvd i stor skala for å sikre operasjonell fortreffelighet og kommersiell overlegenhet.
Vår ambisjon er å drive en bærekraftig fremtid for elbillading hjemme, på arbeidsplassen og kommersielt. Vi tilbyr innovativ jobb, meningsfull karriere og det å være del av et voksende selskap. I CURRENT jobber vi med veletablerte kulturelle verdier og omfavner mangfold. Innovasjon, åpenhet og pålitelighet driver oss. Vi jobber hardt og feirer suksessene, håndterer utfordringer med solid teamarbeid, alltid for å skape den beste kundeopplevelsen.
Vi motiveres av miljøfokus og at vi bidrar til det grønne skiftet.Om deg - Matcher vår lidenskap din?
Vi vokser raskt og trenger flere inn på vårt Customer Success Team, Vi ser etter en lagspiller med mye engasjement og positive energi som også er ansvarsfull i forhold til sitt arbeid. Du vil jobbe tett på våre kunder og din evne til å forstå kundene og deres behov er nøkkelen til å kunne hjelpe dem til å skape verdi ved å benytte våre tjenester. Liker du å være denne proaktive medarbeideren som jobber med kundene?
Vårt team
Vi har basketballspillere, joggere, skiløpere, videospillhelter, filmbuffere, musikere og alle slags type mennesker. Hos oss får du et godt og sosialt arbeidsmiljø, mangfold og takhøyde. Vi er en fin miks av ingeniører, teknologer, designere, markedsførere og selgere men vi har alle en lidenskap for å lage de beste løsningene våre kunder trenger for enkelt gjøre overgang til fullelektrisk mobilitet.
Du vil hos oss jobbe med:
Logisk og praktisk tilnærming til kundens verdiskapning gjennom bruk av våre produkter og tjenester. Kunden i fokus, Customer Centricity, tar vi på alvor og den totale kundereisen er en av våre viktigste arbeidsdokumenter.
Du vil få jobbe både med markedsgjengen og salgsgjengen, og deres marketing & sales pipeline. Du vil også jobbe tett på kundestøtte og bruke data derfra til å analysere og forbedre kundereisen.
Hoveddelen av din tid vil derimot gå til å håndtere din kunde-portefølje, være synlig og tydelig engasjert i kundens verdiskaping.Noe krydder i hverdagen vil det også bli, slik som artikler, white-papers, kundehistorier, nyhetsbrev og blogginnlegg.
Ønsket bakgrunn
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, minimum norsk og engelsk. Fortell oss gjerne om du har god kompetanse på andre språk.
Fullført 3-årig høyere utdannelse innen relevante områder (teknisk, markedsføring/salg, økonomi).
Noe erfaring med kunderelasjoner og håndtering av kundeforhold.
Personlige egenskaper
Egenmotivasjon og like å styre egen arbeidsdag.
Serviceinnstilt (forstår en brukers behov og finner gode løsninger)
Profesjonell innstilling, dvs både sette grenser og se muligheter som kan åpnes.
Teknisk forståelse (SaaS, eMobility)
Kommersiell forståelse (kontrakten som verktøy for muligheter, se og utvikle win-win relasjoner)
Strukturert, selvgående og etterrettelig
Vi tilbyr
Betydelig påvirkningskraft i en raskt voksende organisasjon
Stort utviklingspotensial for den rette kandidaten
Bli en del av et trivelig team og sterkt faglig miljø
Konkurransedyktige betingelser
Mobilabonnement
Flott kantineordning
Stort treningsrom og tilgang til PT
Kontor sentralt i Oslo
Vår ansettelsesprosess:
Du finner eller får tilsendt denne jobbannonsen.
Du leser annonsen og ser at denne jobben står det ditt navn på!
Du forteller oss at du er interessert ved å søke her
Få mer informasjon ved å besøke oss, send e-post, ring.
Vi setter opp et videomøte.
Du kommer til oss og møter teamet.
Hvis det er en match, blir du ansatt!
NB! Kun søknader med følgebrev og vedlagt CV blir vurdert.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
A green-tech company established in 2013, operating in Scandinavia and in 6 countries in Europe. CURRENT has developed a hardware-agnostic platform for companies to manage, build and scale charging infrastructure for Electric Vehicles (EVs). Our ambitions further lie in becoming one of the largest companies in green technology in Europe by 2026, and one of the largest in the world by 2031.
How? By practicing the powerful vision of shaping the future of electricity and business culture. This means focusing both on developing scalable and future-oriented technology, while also setting the example for what a sustainable organisation and people focused business culture can be. One where values and employees comes first. Always.
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2361900
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-2895472-689651