Har du erfaring innen helsesektoren? Vi søker nå distriktssjef innen lab-, medical- og dental- (LMD) segmentet
Miele A/S
Nesbruveien 71, 1394 Nesbru
Om jobben
Stillingstittel
Distriktssjef LMD
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Distriktssjef innen lab-, medical- og dental.
Vi søker en stødig og erfaren distriktssjef, gjerne med helsefaglig bakgrunn for å sikre og videreutvikle Mieles posisjon hos våre forhandlere innen LMD-segmentet. Drømmer du om å jobbe med en sterk merkevare i et ledende selskap på produkt og løsning, og som er kjent for markedets beste kvalitet? Brenner du i tillegg for salg og gode kunderelasjoner? Da er kanskje du vår nye distriktssjef!
Hva går jobben ut på?
Som distriktssjef vil din viktigste oppgave være å følge opp våre forhandlere for å sikre best mulig vekst og utvikling, delta i anbudsprosesser og bidra på messer og andre arrangementer. Ditt fokus vil være å selge profesjonelt utstyr og løsninger til forhandlere innen lab, medical og dental. Arbeidsuken planlegges fra hjemmekontor og jakten på nye muligheter vil være en stor del av arbeidsdagen i tillegg til å besøke eksisterende kunder. Du trives på veien og ute i kundemøter og motiveres av en hektisk hverdag. På hovedkontoret vil du ha kontorplass og mulighet til å møte ditt team, der du henter inspirasjon og deler kunnskap med resten av teamet.
Arbeids- og ansvarsoppgaver:
- Tilbuds- og anbudsskriving
- Videreutvikle og øke salg mot eksisterende og nye forhandlere
- Salgsområdet vil være på Østlandet, med faglig støtte til selgere i Bergen og Trondheim
- Kundekontakt og -oppfølging
- Være oppdatert på egne kunder, endringer og bevegelser i markedet
- Rapportering i CRM-systemet SAP
Hvem er du?
Du har gjerne erfaring innen helsesektor, samt salgserfaring fra bransjen. Har du i tillegg jobbet med anbudsprosesser er det en klar fordel. Videre har du høy grad av ansvarsfølelse, god til å tilegne deg ny kunnskap for å kunne være en faglig rådgiver for kundene våre. Det er en forutsetning at du er sterk på kommunikasjon og nettverksbygging, og du bør til enhver tid etterstrebe å levere kvalitet i alle ledd. I tillegg har du god IT-kompetanse, behersker MS Office og gjerne SAP og har god fremstillingsevne både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Minimum 5 års erfaring med B2B, gjerne fra lik type bransje
- Erfaring med anbudsprosesser
- Ønskelig med utdanning fra Høyskole/Universitet innen salg, markedsføring, økonomisk varehandel eller lignende. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Utdanning fra helsesektoren er en fordel, men ikke et krav
- God IT-kompetanse
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk
Hva kan vi tilby?
Vi tilbyr en spennende og selvstendig jobb i et solid selskap, som er kjent for kvalitet og for å være i forkant med teknologien. Du får grundig opplæring og salgsstøtte fra et sterkt faglig team. Vi har gode CRM- og salgs/rapporteringsverktøy, samt gode støttefunksjoner på kontakt- og kundesenteret, back office, produkt og marked. Vi tilbyr gode muligheter til både faglig og personlig utvikling, entusiastisk og inspirerende arbeidsmiljø, fleksibilitet, frihet under ansvar og mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag. Stillingen byr på spennende og varierte arbeidsoppgaver, du vil jobbe selvstendig med hovedansvar for ditt eget distrikt og budsjett
Virker dette interessant for deg?
Søk på stillingen og legg ved CV og en kort presentasjon av deg selv som forteller om din motivasjon og relevante erfaring.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Ta gjerne kontakt for eventuelle spørsmål om stillingen til Beate Hæhre Jørgensen på 400 21 492 eller epost: beate.jorgensen@randstad.no
Alle søknader blir behandlet konfidensielt også om ønskelig overfor vår oppdragsgiver.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted