Ønsker du å få en viktig rolle i et internasjonalt forsikringsmiljø?
AHJ Europe AS
Grundingen 6, 0250 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Porteføljeforvalter / Broker Technician
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 13. mai
Vårt team på Aker Brygge søker etter en engasjert kollega som ønsker å gjøre karriere som porteføljeforvalter.
Hos oss får du muligheten til å jobbe i et profesjonelt, dynamisk og støttende miljø, hvor ingen dag er helt lik – men hvor struktur og systematikk gir deg trygghet i en variert arbeidshverdag. Dette er en stilling for deg som trives med mange baller i luften, men som alltid vet hvilken som må fanges først. Du er typen som liker å ha oversikt, setter pris på tydelige rammer og som klarer å bevare roen når tempoet øker.
Hva kan du forvente hos oss?
I AHJ Europe vil du bli en del av et lite, men internasjonalt team med daglig kontakt med vårt kontor i London, samt våre kunder (forsikringsselskaper) og leverandører (reassurandører). Du vil få en rolle med stor bredde og ansvar, men hvor du alltid har støttespillere rundt deg.
- Kontinuerlig kommunikasjon og tett oppfølging av våre kunder og internasjonale samarbeidspartnere
- Innhenting og tilrettelegging av nøkkelinformasjon som er viktig for vår meglervirksomhet
- Oversettelse av dokumenter fra nordiske språk til engelsk
- Registrering og vedlikehold av kontraktsinformasjon i vårt system
- Støtte til meglere i deres daglige oppgaver
- Bidra til å utarbeide kontraktsdokumenter og presentasjoner
- Lage rapporter, analyser og statistikker
- Enklere økonomioppgaver
- Delta i eksterne kundemøter, samt delta i konferanser samt reiser til deres HQ i London
Vi ser etter deg som finner glede i struktur, kvalitet og god dialog – og som trives i et miljø hvor du kan kombinere orden med fleksibilitet. Du jobber effektivt og nøyaktig, selv når tempoet er høyt. Du trives med å ta ansvar, har god oversikt og vet hva som bør prioriteres – uten at noen trenger å be deg om det. Du har gjerne noen års erfaring innen forsikring, salg og markedsføring, økonomi eller administrasjon, og relevant utdanning i bunn. Samtidig oppfordrer vi også nyutdannede med stor interesse for forsikring til å søke – det viktigste er at du har et brennende engasjement og vet at du trives både med relasjonsbygging og administrative oppgaver. Du er trygg på digitale verktøy og ivrig etter å lære deg nye systemer.
Ønsket bakgrunn:
- Utdanning innen økonomi og administrasjon (bachelor eller tilsvarende),samt relevant erfaring fra saksbehandling, forsikring eller tilsvarende
- God systemforståelse og erfaring med MS Office – spesielt Excel og PowerPoint
- Meget gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- De har en trygg arbeidsplass med høyt faglig nivå
- Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt nettverk
- Kontor sentralt plassert på Aker Brygge
- Et team med høy trivsel, godt samarbeid og flat struktur
- Spennende og varierte arbeidsdager der du får brukt hele verktøykassen din
Hos AHJ blir du del av et kvalitetsbevisst team hvor trivsel og langsiktighet står i fokus. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, meget gode pensjonsordninger, helseforsikring og et arbeidsmiljø preget av engasjement og samhold.
Interessert? Hvis dette høres ut som en stilling for deg, gleder vi oss til å høre fra deg! Ta gjerne kontakt med seniorrådgiver Gro Heitmann i Add Persona AS dersom du har spørsmål. Vi vurderer søknader fortløpende, så ikke vent med å sende inn din CV, søknad og vitnemål. Vi ser frem til å ønske deg velkommen til oss på Aker Brygge.
Gleder oss til å høre fra deg !
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat