Rendalen kommune søker
Rendalen kommune Helse- og omsorg
Søstuveien 21, 2485 Rendalen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Fagarbeidere i helse- og omsorg - fast/vikariat
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
4
Søk på jobben
Søk senest søndag 5. oktober
Kort om stillingene:
Rendalen kommune har flere ledige faste stillinger som fagarbeidere både på sykehjem og i hjemmetjenesten i 2-delt turnus dag/aften samt natt. Stillingsstørrelsene varierer fra 50%-70% stilling. Arbeid hver 3. helg og arbeid hver 4. helg (langvakter lørdag og søndag)
Det er også ledig et 100% årsvikariat som fagarbeider i hjemmesykepleien (dag/aften)
Vi ønsker oss engasjerte, dyktige og nytenkende medarbeidere som kan bidra med å utvikle tjenestetilbudet til våre brukere. Vi har fokus på fag, utvikling og innovasjon av tjenestene våre, og jobber i dag med prosjekter innenfor hverdagsmestring/hverdagsrehabilitering, leve hele livet, velferdsteknologi, samarbeid med frivilligsentral, kulturskole, SAM-AKS, hjemmeboende demente mm.
Om enheten:
Hjemmetjenesten er lokalisert på Otnes i tilpassede og moderne lokaler, og er en del av virksomheten Helse- og omsorg.
Arbeidsoppgaver:
• Oppfølgingsansvar
• Stell, tilrettelegging, aktivisering.
• Personsentrert omsorg og miljøarbeid.
• Medikamenthåndtering.
• Mattilberedning og servering.
• Observasjon og dokumentasjon.
• Forefallende arbeid i avdelingen.
• Samarbeid med pårørende
• Bidra til å videreutvikle rutiner og forbedre arbeidsprosesser i avdelingen
Kvalifikasjoner:
• Fagbrev innen helse og omsorg
• Dersom vi ikke mottar tilstrekkelig med kvalifiserte søkere, vil pleiemedarbeidere bli vurdert for midlertidig ansettelse
Personlige egenskaper:
• Vi søker etter deg som holder deg faglig oppdatert og har fokus på kvalitet
• Du må ha gode samarbeidsevner, da dialog og samarbeid med enhetene og kolleger er viktig for oss for å kunne levere en best mulig tjeneste
• Du jobber strukturert, målrettet og selvstendig
• Engasjement for arbeidsplassen, kollegaer, pasienter/brukere og faget
• Du må kjenne deg igjen i våre verdier som er raushet, åpenhet og engasjement (RÅE)
• Interesse for/ eller videreutdanning innenfor demensomsorg
• Personlig egnethet vil bli vektlagt
Særskilte krav til stillingen:
• Førerkort kl. B
• Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 mnd., og tilfredsstillende tuberkulinstatus.
Vi tilbyr:
• Spennende og meningsfylte oppgaver på et viktig område for kommunen
• God opplæring og mulighet til å utvikle kompetansen din gjennom erfaringsutveksling med kolleger fra ulike fagfelt
• Gode kollegaer i et utviklende arbeidsmiljø
• Lønn etter gjeldede avtaleverk
• Gode pensjons- og forsikringsvilkår
• Gode muligheter for etter- og videreutdannelse
Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår som fremgår av lover, reglement og gjeldende avtaler.
Rendalen kommune har som hovedregel at stillingssøkere skal være offentlige, jf Offentlighetsloven § 25. Dersom navnet ikke ønskes offentliggjort må dette begrunnes.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Kristine Strogova, avdelingsleder hjemmetjenesten
+47 476 93 308 +47 62 46 63 00
Om bedriften
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
fc399d6f-37c2-42f3-b255-98a0f667fd20
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3541923_191345_no