Snakker du finsk og ser etter en spennende jobb innen leasing?
CSI Nordics AS
Drammensveien 123, 3 etage, 0277 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Operation Assistent
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk, engelsk eller skandinavisk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
CSI Nordics AS er et selskap i CSI Leasing Inc. som er et av verdens største leasingselskaper. CSI Nordics' hovedkontor ligger i Oslo og har vært etablert i Norge siden 2021. De har også kontorer i Sverige og Finland.
Som en del av vårt CSI.s operations-team vil du ha en sentral rolle i å ferdigstille både lokale og internasjonale leasingavtaler.
Stillingen innebærer bred kontakt med kunder, leverandører og kolleger i både Norden og resten av verden.
Vi ser etter deg som jobber strukturert, er selvgående - men samtidig en god lagspiller. Du trives med administrative oppgaver, er løsningsorientert og liker å ha kontroll på detaljer.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:- Utarbeide og ferdigstille leasingdokumenter
- Registrere og håndtere avtaler i SAP og Salesforce
- Kommunikasjon med kunder, leverandører og finanspartnere
- Behandle fakturaer
- Håndtere utkjøp og forlengelser av leasingavtaler
- Bistå salgsteamet med administrativ støtte, kundemøter og informasjon
- Høyere utdanning er ønskelig, men relevant erfaring kan kompensere
- Forståelse for regnskap og økonomi
- Gode ferdigheter i MS Office
- Erfaring fra leasing, administrasjon eller økonomi er en fordel
- Erfaring med SAP og Salesforce er en fordel
- Flytende språkferdigheter i finsk og enten norsk eller svensk, samt engelsk - både muntlig og skriftlig
- Full opplæring og en spennende fulltidsstilling
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- Variert arbeidshverdag i et internasjonalt miljø
- Ett spennende oppdrag med oppstart omgående
- Reiseforsikring
- Privat helseforsikring
- God pensjonssparing
- Dekket telefonutgifter
Søk i dag, og bli en del av et internasjonalt solid voksende selskap!
Hvis du har spørsmål kan du gjerne ta kontakt med Solveig.baardsen@keystones.no
Om bedriften
Keystones - rekruttering og utleie innen økonomi, teknologi og HR. Med over 20 års erfaring som tidligere Azets People, har vi nå blitt Keystones - et rekrutterings- og konsulentselskap med solid tilstedeværelse i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim, Kristiansand og Larvik. Vi tror spesialisering innen fag er et vesentlig element som både gir kunder og kandidater merverdi.
Keystones leverer spesialister innen økonomi, teknologi og HR.
I arkitekturen er en keystone den sentrale steinen som holder en ark sammen. På samme måte er vi det sentrale bindeleddet mellom kunder og kandidater.
Med kvalitetssikrede prosesser, moderne teknologi og dyp bransjeerfaring, er vi klare for å være ditt førstevalg innen rekruttering og behov for konsulenttjenester.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
fb6ffb27-d038-4a42-8781-88fabbaed921
- Hentet fra
FINN
- Referanse
425555752