Vi søker en aktiv potet!
Aktiv mot kreft STI
Slemdalsveien 72, 0373 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Administrasjonsansvarlig
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest fredag 28. november
Vi ser etter deg som får ting til å skje, enten du har gjort det før eller ikke. Du er den som tar tak, finner ut av ting, og får både tall, mennesker og arrangementer til å henge sammen.
Du fakturerer og samarbeider med regnskapsfører, men synes også det er moro å sette opp beachflagg på idrettsarrangement. Du liker struktur, men trives også når dagene ikke alltid går som planlagt. Du kan likviditetsstyring, men kan også telle t-skjorter og pakke til arrangement. Du snakker like lett med revisor som med bedrifter og frivillige. Du planlegger, organiserer og gjennomfører. Du rydder etterpå. Du skriver søknader, følger opp fadderbedrifter og finner nye samarbeidspartnere. Du er på jobben dagen etter et langt arrangement, og du vet at fleksibilitet handler om tillit begge veier.
Kort sagt: du liker å ha mange baller i luften, og du synes det er gøy.
Om stillingenVi søker en strukturert og initiativrik administrasjonsansvarlig som ønsker å ha en sentral rolle i en liten, aktiv organisasjon. Hos oss får du varierte arbeidsoppgaver, stort ansvar og muligheten til å bidra i både drift, økonomi og arrangementer. Vi søker deg som motiveres av å bidra til at kreftpasienter får en bedre hverdag.
I januar 2026 flytter vi inn i et helt nytt og moderne bygg på Campus Radiumhospitalet. Her får vi lyse kontorer, flere fine fasiliteter, og kort vei til samarbeidspartnere og aktiviteter i området. Det er også tilgang på parkeringsplass for ansatte. Stillingen er 100%, med ønsket oppstart i februar 2026, men vi er fleksible ved behov.
Arbeidsoppgaver Økonomi og administrasjon-
Fakturering, økonomi og oppfølging av regnskapsfører
-
Likviditetsstyring og budsjettoppfølging
-
Kontakt med regnskapsfører og revisor
-
Løpende rapportering til daglig leder og styre
-
Styrearbeid (sakspapirer, protokoller, referat)
-
Administrativt ansvar for personalsaker og interne retningslinjer i samarbeid med daglig leder
-
Oppfølging av fadderbedrifter og samarbeidspartnere
-
Innsalg av nye samarbeidsavtaler
-
Kontaktperson for frivillige prosjekter (for eksempel TurO og AKTIVvenn)
-
Bidra til planlegging og gjennomføring av arrangementer, kurs og prosjekter
-
Bidra med koordinering og praktiske oppgaver under arrangementer
-
Deltakelse på kvelds- og helgearrangementer må påregnes
-
Skrive søknader og rapporter
-
Bidra til informasjon og markedsføring
-
Bidra til drift av nettbutikk
-
Bidra med koordinering av frivillige og interne rutiner
-
Administrative oppgaver etter behov
-
Utdanning innen økonomi, administrasjon eller tilsvarende er en fordel, men relevant erfaring veier like tungt
-
Erfaring med regnskap, fakturering og økonomisystemer (for eksempel Tripletex)
-
Gode ferdigheter i Excel
-
Førerkort klasse B og tilgang til bil (gjerne med hengefeste)
-
Gode muntlige og skriftlige ferdigheter i norsk og engelsk
-
Strukturert, nøyaktig og selvstendig
-
Aktiv og utadvendt
-
God økonomiforståelse og helhetsblikk
-
Lærevillig, initiativrik og løsningsorientert
-
Trives med mange baller i luften og varierte oppgaver
-
Positiv, sosial og relasjonsbyggende
-
Fleksibel og ansvarlig. Du forstår balansen mellom frihet og tillit
-
Trives i et lite arbeidsmiljø og bidrar til god stemning
-
100 % fast stilling i en liten, men aktiv og engasjert administrasjon
-
Nye og moderne lokaler i John Ugelstads Hus på Campus Radiumhospitalet , med tilgang på parkeringsplass
-
Gode pensjons- og forsikringsordninger
-
Lønn etter avtale
-
Ekstra ferie i jul og påske som avspasering for arrangementer
-
En meningsfylt arbeidshverdag med stor variasjon, ansvar og godt samarbeid
Vi er et lite team med tre ansatte som jobber tett sammen, har høyt tempo og mange ulike oppgaver. Alle hjelper hverandre, og ingen dag er lik.
Er du vår nye potet og har lyst på ny jobb? Send oss gjerne en søknadstekst som forteller hvem du er, og hvorfor du mener at du passer til stillingen.
Vi oppfordrer alle til å søke, uansett kjønn og alder!
Har du spørsmål knyttet til stillingen? Send en e-post til helle@aktivmotkreft.no eller thilda@aktivmotkreft.no
Om bedriften
Aktiv mot kreft er en privat stiftelse som ble etablert i 2007 av Grete Waitz og Helle Aanesen. Vårt mål er å få persontilpasset trening inn som del av kreftbehandlingen fra diagnosetidspunktet.
Stiftelsen etablerer treningssentre, eller Pusterom som de kalles, på sykehus i Norge. Et Pusterom er et treningssenter som tilbyr persontilpasset trening til kreftpasienter før, under og etter behandling. I dag er det etablert Pusterom på 24 sykehus i Norge, og målet er å åpne Pusterom på de sykehus som har kreftbehandling.
Aktiv mot kreft støtter også forskning på trening og kreft, og utdanner AKTIVinstruktører i samarbeid med Norges Idrettshøgskole og Oslo universitetssykehus. Stiftelsen har søsterstiftelser i USA og Sverige.
I januar 2026 flytter vi inn i nye lokaler på Campus Radiumhospitalet, hvor vi 4. februar åpner verdens første kompetansesenter for trening og kreft, kalt Aktiv mot kreft-senteret. Senteret inngår i det kliniske tilbudet til Oslo universitetssykehus.
Vi er et lite team med tre ansatte som jobber tett sammen, har høyt tempo og mange ulike oppgaver. Alle hjelper hverandre, og ingen dag er lik.
Er du vår nye potet og har lyst på ny jobb?
Vi oppfordrer alle til å søke, uansett kjønn og alder!
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
fb2e2744-4ea8-41de-8346-0e23d321afed
- Sist endret
17. november 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
437041824
Lignende annonser
Partneransvarlig
Arbeidsgiver
Barnekreftforeningen
Sted
Oslo
Regnskaps og kontormedarbeider
Arbeidsgiver
Right Price Tiles AS
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Kreftforeningen
Sted
Oslo