Supportteknikere til Sparebank1 Utvikling
Academic Work
Hammersborggata 11, 0179 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Helpdesk Support
Type ansettelse
Annet, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Hos SpareBank 1 Utvikling bygger vi teknologi som begeistrer og gir trygghet til over én million mennesker. Vårt supportteam søker etter deg som vil være med på å bringe faglig engasjement og et løsningsorientert fokus inn i teamet.
Om stillingen
Som supporttekniker med hovedansvar for kundebehandling i skranke og tanking av PC-er blir du en del av et team på 10 kollegaer. Din rolle er å levere suveren brukerstøtte ved skranken, sørge for effektiv klargjøring og tanking av PC-er, samt bidra til å videreutvikle våre rutiner for utlevering og mottak av utstyr.
Du trives med høyt tempo, og du møter alltid brukerne våre med et smil -- enten de kommer til skranken eller henvender seg digitalt. Du har stor interesse for teknologi og liker å lære nye ting. Vi ønsker at du bidrar til et positivt og proaktivt arbeidsmiljø. Sammen er vi best!
Arbeidsoppgaver
Du vil håndtere brukerhenvendelser, utføre feilsøking, klargjøre maskinvare, og sikre god dokumentasjon, alt med fokus på å skape suverene brukeropplevelser.
-
Betjene skranken og gi brukerstøtte til ansatte som kommer innom.
-
Klargjøre og tanke PC-er for nye og eksisterende brukere.
-
Administrere PC-poolen og sørge for at utstyr er klart til utlevering.
-
Håndtere inn- og utlevering av maskinvare, inkludert registrering og dokumentasjon.
-
Utføre grunnleggende feilsøking og veiledning ved skranken.
-
Sikre god dokumentasjon og loggføring av alle hendelser og utleveringer.
-
Samarbeide tett med resten av teamet og bidra til kontinuerlig forbedring
Vi søker deg som
-
Har en relevant utdanning eller IKT-fagbrev. Arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning.
-
Har erfaring fra servicedesk eller liknende arbeid, med fokus på feilsøking, prioritering og løsing av saker.
-
Du har god kjennskap til Windows-plattformen og applikasjoner som Microsoft 365, Entra ID og Intune og erfaring med Mac.
-
Stresstolerant
-
Ansvarsfull
-
Respektfull
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no.
Vi har en fortløpende utvelgelsesprosess, annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste steg. Du trenger ikke å legge ved et søknadsbrev, da det ikke er en del av vår rekrutteringsprosess. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
SPAREBANK 1 UTVIKLING DA
Hva er vi egentlig? Spør du oss: Norges beste forretningspartner, og en spydspiss på teknologi! Det er i hvert fall det vi jobber for å være, hver eneste dag. Vi er et eget selskap, som de 12 SpareBank 1-bankene eier sammen. Vår viktigste oppgave er å sørge for at de er helt i front når det gjelder brukeropplevelser, kundeverdi og konkurransekraft. Dette gjør vi først og fremst gjennom å skape og forvalte de aller beste digitale løsningene i bransjen -- fordi hverdagsøkonomien er viktig for både folk og bedrifter i hele Norge. Dette handler ikke bare om kul kode og UX, men om husdrømmen, tryggheten, pensjonen, lønna og mulighetene til folk. Da må vi sørge for at lysene alltid er på, og at folk har tilgang til tjenestene de trenger.
Om bedriften
Vi er det ledende bemannings- og rekrutteringsbyrået for talenter i starten av karrieren. Siden 1998 har vi vært en betrodd partner som har hjulpet over tusen selskaper over hele Europa med å vokse ved hjelp av de riktige kandidatene.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
f808d592-2f29-4a41-a88e-9c48122c2dd9
- Hentet fra
FINN
- Referanse
428448211