Synes du det er gøy med ekstra utfordring innen customer service?
Randstad AS
Horten
Om jobben
- Stillingstittel
- Customer Support
- Type ansettelse
- Vikariat, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 3. desember
Vår kunde trenger en dyktig vikar til sin customer service-avdeling.
Er du teknisk interessert, utadvendt, uredd og trives når det er litt trøkk? Da må du lese videre!
Kunden vår er en internasjonal aktør innen telecom og customer
service-avdelingen er hjertet av organisasjonen. Avdelingen består av 11 personer med
lokasjon i Horten og Oslo, og håndterer ordre og henvendelser både direkte fra kunden,
og internt i organisasjonen. Du vil jobbe med både nye salgsordre, men også oppfølging
av eksisterende ordre og leveranser. Det er mye kommunikasjon på tvers av landegrenser,
avdelinger og profesjoner, og som internasjonalt selskap er det viktig at du er stødig i
både på engelsk og norsk.
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.
Arbeidsoppgaver:
● Ordremottak- og registrering i ERP-system
● Oppfølging av ordre, fra enklere “hyllevarer” til mer komplekse saker
● Mye koordinering og kommunikasjon internt og eksternt
● Håndtere henvendelser ift. produkter, priser og betingelser, lagerbeholdning og
leveringstider
● Holde oversikt i ticket systemet for ordre, og følge opp leveransene til de er
videresendt til lageret og pakket for forsendelse
● Samarbeide med kollegaer i og utenfor avdelingen, og ved behov søke informasjon
hos teknisk support
Din bakgrunn og erfaring:
● Utdannelse eller erfaring innen administrasjon, økonomi, skipsfart eller logistikk
● Fordel med erfaring fra kundeservice- eller support
● God systemforståelse og erfaring med ERP/CRM-systemer. Erfaring med
Microsoft Dynamics 365 er en fordel
● Arbeidsspråk er både engelsk og norsk, du må beherske begge, både skriftlig og
muntlig
Personlige egenskaper:
● Du er selvstendig og er ikke redd for be om informasjon, spørre om hjelp eller ta tak i
en oppgave
● Jobber strukturert og systematisk slik at du klarer å håndtere mange oppgaver på
samme tid
● Har en profesjonell og høflig måte å kommunisere på
● Tar ansvar for egne oppgaver
● Trives i en arbeidshverdag som er både hektisk og i endring
Vi tilbyr:
● Utfordrende og variert stilling i et internasjonalt miljø
● Jobbe med spennende produkter med stor sosial verdi
● Et godt arbeidsmiljø og erfarne kollegaer
● Arbeidssted i trivelige omgivelser i Horten
● God opplæring vil bli gitt
● Oppstart etter avtale
Om dette er av interesse for deg ber vi deg søke på stillingen, med CV og en liten
presentasjon av deg selv. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Er du teknisk interessert, utadvendt, uredd og trives når det er litt trøkk? Da må du lese videre!
Kunden vår er en internasjonal aktør innen telecom og customer
service-avdelingen er hjertet av organisasjonen. Avdelingen består av 11 personer med
lokasjon i Horten og Oslo, og håndterer ordre og henvendelser både direkte fra kunden,
og internt i organisasjonen. Du vil jobbe med både nye salgsordre, men også oppfølging
av eksisterende ordre og leveranser. Det er mye kommunikasjon på tvers av landegrenser,
avdelinger og profesjoner, og som internasjonalt selskap er det viktig at du er stødig i
både på engelsk og norsk.
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.
Arbeidsoppgaver:
● Ordremottak- og registrering i ERP-system
● Oppfølging av ordre, fra enklere “hyllevarer” til mer komplekse saker
● Mye koordinering og kommunikasjon internt og eksternt
● Håndtere henvendelser ift. produkter, priser og betingelser, lagerbeholdning og
leveringstider
● Holde oversikt i ticket systemet for ordre, og følge opp leveransene til de er
videresendt til lageret og pakket for forsendelse
● Samarbeide med kollegaer i og utenfor avdelingen, og ved behov søke informasjon
hos teknisk support
Din bakgrunn og erfaring:
● Utdannelse eller erfaring innen administrasjon, økonomi, skipsfart eller logistikk
● Fordel med erfaring fra kundeservice- eller support
● God systemforståelse og erfaring med ERP/CRM-systemer. Erfaring med
Microsoft Dynamics 365 er en fordel
● Arbeidsspråk er både engelsk og norsk, du må beherske begge, både skriftlig og
muntlig
Personlige egenskaper:
● Du er selvstendig og er ikke redd for be om informasjon, spørre om hjelp eller ta tak i
en oppgave
● Jobber strukturert og systematisk slik at du klarer å håndtere mange oppgaver på
samme tid
● Har en profesjonell og høflig måte å kommunisere på
● Tar ansvar for egne oppgaver
● Trives i en arbeidshverdag som er både hektisk og i endring
Vi tilbyr:
● Utfordrende og variert stilling i et internasjonalt miljø
● Jobbe med spennende produkter med stor sosial verdi
● Et godt arbeidsmiljø og erfarne kollegaer
● Arbeidssted i trivelige omgivelser i Horten
● God opplæring vil bli gitt
● Oppstart etter avtale
Om dette er av interesse for deg ber vi deg søke på stillingen, med CV og en liten
presentasjon av deg selv. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Randstad er verdens største HR-selskap. Vi har bred innsikt i markedet og hjelper våre kunder med å skape den mangfoldige og fleksible arbeidsstyrken de trenger for å lykkes. Vi tilbyr like muligheter for alle - uansett bakgrunn, og jobber målrettet med å hjelpe folk å realisere sitt sanne potensial gjennom hele arbeidskarrieren.
Randstad ble grunnlagt i 1960 og har sitt hovedkontor i Diemen, Nederland. Globalt er vi tilstede i 29 markeder med 46 000 ansatte. I Norge har vi ca. 200 ansatte på kontorer over hele landet og vi tilbyr tjenester innen rekruttering, bemanning og HR-løsninger. Vi er representert i markedet med Randstad, Randstad Care og Dfind.
For mer informasjon, besøk vår nettside www.randstad.no
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
f6775884-7139-4f09-804a-b2952b59ce6f
- Sist endret
3. november 2025
- Hentet fra
recman
- Referanse
455900
Lignende annonser
Kundemottaker
Arbeidsgiver
Bilservice Branko
Sted
Tønsberg
Butikkselger - deltid, Sandefjord
Arbeidsgiver
Telenorbutikken Sandefjord
Sted
Sandefjord
Varemottak - Lagermedarbeider
Arbeidsgiver
Zenitel Norway AS Avd Horten
Sted
Horten