Er du vår nye Product Owner?
Atea AS
Karvesvingen 5, 0579 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Product Owner
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Engelsk eller norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
I Atea er vi stolte av å være Norges største IT-selskap. Hos oss finner du noen av IT-bransjens mest dedikerte hjerter og raskeste hjerner. Våre kollegaer brenner for å bygge Norge med IT, og gjøre Atea til The Place To Be💚.
Atea sin IT avdeling har en viktigere rolle enn noen gang! Vi skal være de som gjør det mulig for Atea å oppnå sine vekstmål og sikre effektiviteten samtidig. Vi har høye ambisjoner for verdiskapingen vi kan skape sammen med resten av Atea. Denne oppgaven tar vi på alvor og derfor søker vi etter en dyktig Product Owner - Norway CRM & Sales Toolssom vil være med på å forme fremtiden med teknologi som gjør en forskjell 🔎
Stillingen:
I stillingen som Product Owner - Norway CRM & Sales Tools får du eierskap til et større og komplekst digitalt produkt. Du vil være bindeleddet mellom forretning og utvikling, og ha ansvar for å maksimere produktets verdi, sikre at produktvisjonen er tydelig og i tråd med virksomhetens strategi, samt levere løsninger med høy forretningsverdi. Rollen inngår i et smidig leveranseapparat og krever kontinuerlig samarbeid med utviklingsteam, forretning og andre nøkkelroller.
I rollen vil du bruke din erfaring med SuperOffice og ulike salgs- og markedsføringsverktøy til å identifisere og realisere potensialet i applikasjonsporteføljen, og spille en sentral rolle i å konsolidere og effektivisere bruken av verktøyene, samt bidra til å skape bedre flyt og samhandling på tvers av funksjoner.
Typiske arbeidsoppgaver:
- Definere og kommunisere en inspirerende produktvisjon og strategi i tråd med virksomhetens mål
- Eie og prioritere produktets backlog (brukerhistorier, funksjoner og tekniske forbedringer) med fokus på verdiskaping
- Innhente og omsette forretningsbehov og brukerinnsikt til konkrete krav og oppgaver for utviklingsteamet
- Samarbeide tett med utviklingsteam, Fagavdelinger, Forretningsprosesseiere og andre for å sikre effektiv leveranse
- Godkjenne leveranser og sikre at produktet møter kvalitet og krav («definition of done»)
- Bistå i planlegging og gjennomføring av produktlanseringer og kontinuerlige forbedringer
- Sørge for at produktet etterlever gjeldende sikkerhets- og compliance krav, og samhandle med relevante fagmiljøer
- Følge opp produktets resultater gjennom målinger, KPI-er, brukerfeedback og løpende analyser
- Være et kontaktpunkt for interessenter og sikre at produktretning og utvikling er forstått og forankret
Hvem er du?
Vi ser etter deg med god forretningsforståelse og evne til å oversette strategi til produktmål og -planer. Du har minst 8 års erfaring med smidig produktutvikling, gjerne som Product Owner eller annen tilsvarende rolle. Du har evne til å prioritere og ta beslutninger basert på data, brukerinnsikt og forretningsverdi samt en analytisk tilnærming og evne til å bruke tall og målinger for å forbedre produktet. Videre har du
- Sterke kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, flytende muntlig og skriftlig
- leder- og påvirkningsevner -- du inspirerer og motiverer teamet uten formelt personalansvar
- god teknisk forståelse -- du behøver ikke kode, men må forstå tekniske løsninger og muligheter
- du har god erfaring med SuperOffice og salgs og markedsføringsverktøyer. Du er den som kan se muligheter i et helt område av applikasjoner, for å drive en konsolidering og effektivisering.
- evne til å håndtere mange oppgaver og interessenter samtidig, og sikre fremdrift i et dynamisk miljø
- erfaring med produkt-/prosjektverktøy (for eksempel Azure DevOps, Github) er en fordel
- empati for sluttbrukere og evne til å omsette tilbakemeldinger til forbedringer
**Hvorfor velge Atea?**Atea er Norges største IT-selskap, med rundt 1850 medarbeidere fordelt på 23 kontorer rundt om i hele landet. Sammen med våre kunder og teknologipartnere bygger vi Norge med IT.
Hos oss får du jobbe med teknologi som gjør en reell forskjell i samfunnet. Du vil jobbe med den mest spennende og nyskapende teknologien på markedet. Det vil si at Atea er først ut med å få opplæring, sertifiseringer og tilgang til de mest ettertraktede produktene og tjenestene.
Vi tror at folk som kjenner hverandre jobber bedre sammen. Derfor skaper vi arenaer for læring og samhold, med alt fra hytteturer og idrettsaktiviteter til faglige konferanser. Arbeidsdagen hos oss er en fin blanding av utfordrende oppgaver, latter og en genuin interesse for å finne de beste løsningene for kundene våre. Vi har en visjon om å være "The Place to Be" -- et sted der ansatte trives og vokser. Hos oss får du:
- mulighet til å jobbe med den mest spennende og nyskapende teknologien på markedet sammen med våre teknologipartnere
- tilgang til opplæring og sertifiseringer
- et inkluderende og mangfoldig arbeidsmiljø
- muligheter for personlig og profesjonell utvikling
I Atea tror vi på teknologiens kraft til å skape en bedre fremtid. 🌍 Vi er stolte av å være kåret til et av verdens mest bærekraftige IT-selskaper. Vi jobber for å gjøre samfunnet og bransjen bedre hver eneste dag.
Høres dette ut som en spennende mulighet? Send oss en søknad innen 26 oktober. Vi ønsker din søknad på Engelsk. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med Jacob Järte, CIO, på e-post jacob.jarte at atea.no eller Kristine Laure, Vice President IT Delivery, på e-post Kristine.Laure at atea.com
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
eb02d8ea-80e6-4063-af31-9dd52f3a1971
- Hentet fra
FINN
- Referanse
430843517