Ønsker du å bli vår nye fagleder?
Barnevern, avd undersøkelse oppfølging, Sandnes kommune
Strandgata 147, 4307 Sandnes, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Fagleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 19. oktober
Arbeidsoppgaver
Som fagleder har du faglig ansvar for saker og faglig oppfølging av saksbehandlerne i ditt team. Dette innebærer faste konsultasjoner med den enkelte, ledelse av ukentlige fagteam, deltakelse i møter/samtaler, samt gjennomgang og tilbakemelding på rapporter, vedtak, dokumenter og brev o.l. Du har beslutningsmyndighet på delegerte avgjørelser og samarbeider med andre både på individ- og systemnivå. Du har også ansvar for kvalitetssikring av ditt team sin bruk av fagsystemet Flyt.Kvalifikasjoner
- Bachelorgrad som sosionom eller barnevernspedagog
- Lengre erfaring i saksbehandlingsarbeid etter Lov om barnevern
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
- Gode skriftlige - og muntlige fremstillingsevner
- Gode datakunnskaper
- Sertifikat for bil
- Erfaring fra tverrfaglig- og tverretatlig arbeid
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).
Personlige egenskaper
For at du skal være den riktige faglederen for oss må du ha gode evner innen system og struktur, og ha gode evner ift fagledelse av teamets ansatte. Du må ha gode refleksjonsferdigheter og analytiske evner, og være god på koordinering av teamets arbeidsoppgaver. Du må ha god arbeidskapasitet, være løsnings- og beslutningsdyktig og i tillegg ha en faglig trygghet. Personlig egnethet vil bli vektlagt.Vi tilbyr
- Et spennende arbeidsfelt med faglig sterke medarbeidere
- Faglig utvikling og kompetansebygging
- Engasjerte medarbeidere
- Konkurransedyktig lønn
- Gode forsikrings- og pensjonsrettigheter
- Disponible tjenestebiler
- Fleksibel arbeidstid
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Kontaktinformasjon
Ida Arntsen Lie, Avdelingsleder, 95107235Arbeidssted
Strandgata 1474307 Sandnes
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sandnes kommuneReferansenr.: 5023563632
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 19.10.2025
Kontaktperson for stillingen
Ida Arntsen Lie
Avdelingsleder
95107235
Om bedriften
Sandnes kommune er kåret til Norges mest attraktive by i 2022. Visjonen vår er: "Sandnes – i sentrum for framtiden" og verdiene våre er "modig, romslig og sunn". Verdiene våre skal vise igjen hos den enkelte medarbeider og måten vi jobber på.
Sandnes ligger sentralt på Nord-Jæren, og er blant Norges mest folkerike kommuner. Den består av etablerte storby- og tettstedsområder, og er en av fylkets største landbrukskommuner. Vi har idrettsmiljø i norgestoppen, et yrende kulturliv og vakre friluftsområder på rekke og rad. Kommunen kjennetegnes dessuten av et aktivt næringsliv og en sterk kulturhistorie. Sandnes er alt dette og mye mer!
Vi ønsker å være en arbeidsgiver som gjenspeiler mangfoldet i samfunnet. Derfor oppfordrer vi alle kvalifiserte til å søke - uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion, etnisitet eller hull i CV-en.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort, selv om en har bedt om å bli unntatt offentlighet.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
ea427921-8502-461f-b372-dae9857807ba
- Hentet fra
talentech
- Referanse
434c1e5889374803b8fd395aa801ede6