Helthjem søker ny IT Operations Manager!
HELTHJEM DELIVERY AS
Akersgata 55, 0180 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
IT Operations Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
I Helthjem er vi i ferd med å etablere oss som en selvstendig enhet utenfor Vend/Schibsted-strukturen og jobber med å bygge opp vår egen IT-infrastruktur, i all hovedsak gjennom et langsiktig og strategisk partnerskap med leverandør. Vi ser derfor behov for å styrke organisasjonen med en ny IT Operations Manager som vil ha overordnet ansvar for å sikre stabil drift av våre IT-tjenester og solid forvaltning - og utvikling av våre leverandøravtaler.
Hvis du motiveres av å bidra til kontinuerlig forbedring og effektiv styring av IT-tjenester i et dynamisk og raskt omskiftelig miljø, vil du trives i denne rollen. Hvis du i tillegg har erfaring med leverandør - og økonomistyring samt operativ erfaring fra IT-drift, så vil vi gjerne høre fra deg!
Vi ønsker å gi deg som kandidat et tydelig bilde på hvem og hva vi søker i denne rollen og har derfor spilt inn en podcast med rekrutterende leder Petter Tveøy. Lytt til denne her: Podcast Helthjem
Om jobben
Som IT Operations Manager hos Helthjem vil ditt overordnede ansvar være å sikre stabil og effektiv drift av vår IT-plattform. Leverandørstyring, asset management, hendelseshåndtering - og beredskap står også sentralt. Oppsummert vil du blant annet være ansvarlig for:
Hvem ser vi etter
Vi tror at den ideelle kandidaten vil ha evnen til å håndtere leverandørforhold på en måte som sikrer kvalitet, kostnadseffektivitet og sikkerhet. Sterke tekniske ferdigheter, kombinert med en god evne til å kommunisere og følge opp brukernes behov, vil være avgjørende for å lykkes i denne rollen. Du bør også ha et sterkt forretningsmessig fokus og være dyktig til å identifisere og implementere forbedringer i driftsmiljøet. En god forståelse for sunn prosjektøkonomi, samt et skarpt fokus på sikkerhet, inkludert "security by design" i leverandørens tjenester er fordelaktig å ha med seg. Du kan gjerne ha erfaring fra tilsvarende rolle eller noen år bak deg fra en operativ rolle hos driftsleverandør eller lignende og ser dette som et spennende steg i din videre utvikling.
Oppsummert tror vi at du er/har:
Vi kan tilby muligheten til å være en sentral del av å bygge opp en ny funksjon med stor påvirkningskraft på IT-drift og strategiske beslutninger, i et entreprenørmiljø med høy grad av autonomi og frihet under ansvar. Våre ansatte motiveres av kontinuerlig forbedring og innovasjon, og får arbeide i et dynamisk arbeidsmiljø med stor takhøyde.
Du er velkommen til å ta kontakt med våre rekrutteringsrådgivere i MeyerHaugen, Daniel Pedersen eller Øystein Gjuvsland ved behov!
Hvis du motiveres av å bidra til kontinuerlig forbedring og effektiv styring av IT-tjenester i et dynamisk og raskt omskiftelig miljø, vil du trives i denne rollen. Hvis du i tillegg har erfaring med leverandør - og økonomistyring samt operativ erfaring fra IT-drift, så vil vi gjerne høre fra deg!
Vi ønsker å gi deg som kandidat et tydelig bilde på hvem og hva vi søker i denne rollen og har derfor spilt inn en podcast med rekrutterende leder Petter Tveøy. Lytt til denne her: Podcast Helthjem
Om jobben
Som IT Operations Manager hos Helthjem vil ditt overordnede ansvar være å sikre stabil og effektiv drift av vår IT-plattform. Leverandørstyring, asset management, hendelseshåndtering - og beredskap står også sentralt. Oppsummert vil du blant annet være ansvarlig for:
- Sikre stabile IT systemer gjennom god ledelse av området og leverandører
- Utarbeide roadmaps og planer for å holde IT miljøet sikkert og oppdatert
- Delaktighet i budsjettering og kostnadsstyring
- Leverandørstyring og kostnadsoptimalisering
- Tett samarbeid med ressurser på tvers internt for å sikre helhetlige IT-tjenester
- Drive kontinuerlig forbedring og standardisering av driftsmiljøet, med tydelig forretningsmessig foku
- Koordinere og støtte interne brukere og prosjekter med driftskompetanse og tekniske avklaringer
- Bidra til at IT-løsningene understøtter Helthjem Deliverys operasjonelle behov, fra skydrift til terminaldrift og støtte til mobile brukere
Hvem ser vi etter
Vi tror at den ideelle kandidaten vil ha evnen til å håndtere leverandørforhold på en måte som sikrer kvalitet, kostnadseffektivitet og sikkerhet. Sterke tekniske ferdigheter, kombinert med en god evne til å kommunisere og følge opp brukernes behov, vil være avgjørende for å lykkes i denne rollen. Du bør også ha et sterkt forretningsmessig fokus og være dyktig til å identifisere og implementere forbedringer i driftsmiljøet. En god forståelse for sunn prosjektøkonomi, samt et skarpt fokus på sikkerhet, inkludert "security by design" i leverandørens tjenester er fordelaktig å ha med seg. Du kan gjerne ha erfaring fra tilsvarende rolle eller noen år bak deg fra en operativ rolle hos driftsleverandør eller lignende og ser dette som et spennende steg i din videre utvikling.
Oppsummert tror vi at du er/har:
- Kjennskap til dynamikken i leverandørstyring/oppfølging
- Erfaring med IT-drift, inkludert infrastruktur, nettverk og sikkerhet i et miljø som kombinerer sky og on-prem løsninger
- Erfaring med asset management, inkludert PC, mobiler etc
- Kunnskap om hendelseshåndtering og beredskap
- Evne til å drive kontinuerlig forbedring og standardisering av et driftsmiljø
- Fremoverlent og tilpasningsdyktig
- En god kommunikator som er vant med å jobbe tett på ikke-tekniske ressurser
Vi kan tilby muligheten til å være en sentral del av å bygge opp en ny funksjon med stor påvirkningskraft på IT-drift og strategiske beslutninger, i et entreprenørmiljø med høy grad av autonomi og frihet under ansvar. Våre ansatte motiveres av kontinuerlig forbedring og innovasjon, og får arbeide i et dynamisk arbeidsmiljø med stor takhøyde.
Du er velkommen til å ta kontakt med våre rekrutteringsrådgivere i MeyerHaugen, Daniel Pedersen eller Øystein Gjuvsland ved behov!
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Helthjem er et vekstselskap eid av Vend Marketplaces (tidligere Schibsted Marketplaces). Vi forenkler hverdagen til tusenvis av personer hver dag gjennom rask og fleksibel levering av pakker helt hjem. Mer enn 250 nettbutikker og hundretusenvis av mennesker bruker våre tjenester for å sende og levere pakker året rundt.Vi er et fremoverlente, energisk og ambisiøst team med sterk gründerånd og en vilje til å gjennomføre nye prosjekter og oppgaver
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
e9a2e09b-5bd6-4ed6-9e63-fbc14980a535
- Hentet fra
recman
- Referanse
448744