Vil du kombinere matkunnskap med mersalg og kundeservice?
BAMA Gruppen AS
Nedre Kalbakkvei 40, 1081 Oslo, 1081 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Kundeservicemedarbeider
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager og lørdag
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest søndag 14. september
Har du matfaglig bakgrunn og lyst til å bruke den i en rolle som kombinerer kundeservice og salg? Hos BAMA Storkjøkken får du bruke råvarekunnskap til å skape gode kundeopplevelser, bidra med mersalg og finne løsninger for våre kunder.
Om ossBAMA Storkjøkken er en del av BAMA Gruppen og leverer ferske råvarer til HORECA-markedet, offentlig sektor og servicehandel. Vi har 11 lokale avdelinger, med administrasjon på Kalbakken i Oslo. Vår visjon er å bidra til en sunnere, friskere og smartere fremtid -- med kvalitet, kompetanse og samarbeid i fokus.
Hva skal du gjøre?-
Gi god kundeservice via telefon, e-post og digitale plattformer
-
Selge partivarer til eksisterende kunder i tråd med innkjøpslister og kampanjer
-
Følge opp bestillinger og utvikle kundeporteføljen
-
Registrere avvik og håndtere reklamasjoner
-
Veilede kunder i bruk av vår netthandelsportal
Arbeidstid: Hovedsakelig mandag--fredag kl. 08:00--16:00, med mulighet for enkelte lørdagsvakter (kl. 05:00--13:00).
Vi ser gjerne at du har-
Erfaring fra kundeservice eller salg
-
Evne til å bygge gode relasjoner og trives med telefon som arbeidsverktøy
-
God kjennskap til Office-pakken og digitale verktøy
-
Teknisk forståelse for netthandel og digitale løsninger
-
Matfaglig kompetanse -- enten som utdannet kokk, eller erfaring fra kjøkken, servering eller ferskvaredisk
-
Gode norskferdigheter og behersker engelsk muntlig og skriftlig
Du motiveres av å skape gode kundeopplevelser og liker å kombinere service med salg. Du er god på å identifisere en god salgsmulighet og er ikke redd for å ta den. Samtidig jobber du strukturert og selvstendig, men samarbeider også godt i team. Med en positiv og løsningsorientert tilnærming ser du muligheter der andre ser utfordringer.
Vi tilbyr:Hos oss blir du del av et engasjert og matfaglig sterkt miljø hvor du kan utvikle deg innen salg og rådgivning. Du får en arbeidsgiver med et viktig samfunnsoppdrag og mulighet til å jobbe med noen av verdens beste råvarer. Hos oss vil du ha en arbeidsgiver med et viktig samfunnsoppdrag og du vil være en del av en bransje i vekst. I BAMA er vi stolte av å jobbe med verdens sunneste og beste produkter, og vi jobber dedikert for å realisere vår visjon om en sunnere og ferskere fremtid. Vi tilbyr våre ansatte sunn lunsj, treningsrom, og gratis parkering.
Praktisk informasjonStillingen rapporterer til assisterende leder kundesenter. Søknader vurderes fortløpende, og vi tar gjerne en uforpliktende prat hvis du vil vite mer om hvordan det er å jobbe i BAMA.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk via Semac som en del av prosessen.
Om bedriften
BAMA er det ledende selskapet i Norge innen fersk frukt og grønt. Selskapet har også en sterk posisjon innen påsmurte produkter, drikke og blomster. Den internasjonale virksomheten omfatter hel- og deleide selskaper i Sverige, Finland, Polen og Nederland. Visjonen vår er «En sunnere og ferskere framtid». Forretningsidéen er å skape grønn, ansvarlig vekst gjennom ferske og sunne produkter, basert på samarbeid i hele verdikjeden. Vi tar ansvar for bærekraftige løsninger som sikrer god kvalitet fra jord til bord, og er til stede i hele samfunnet for å inspirere til en sunnere livsstil. Vi har rundt 2300 ansatte i Norge og rundt 1000 internasjonalt. BAMA omsatte for 24 milliarder kroner i 2024. Les mer på www.bama.no
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
e16e63b9-144b-4fbb-b098-f615e7901350
- Hentet fra
FINN
- Referanse
425269909