Blå Kors søker markedskoordinator
Blå Kors
1081 Oslo
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 3. oktober
I Blå Kors jobber vi med forebyggende tiltak, spesielt rettet mot barn og unge, samt behandling, oppfølging etter behandling og inkludering. Rus er en av våre største samfunnsutfordringer og Blå Kors har i over hundre år gjort en viktig innsats for å hjelpe personer som er direkte eller indirekte rammet.
Blå Kors er en ideell aktør og eier og driver 62 virksomheter fordelt over store deler av Norge. Med nærmere 1700 dyktige medarbeidere, 1600 engasjerte frivillige og 1700 aktive medlemmer når vi langt ut.
Vår organisasjon ønsker også å gjenspeile mangfoldet i befolkningen i vår rekruttering. Vi oppfordrer
alle som er kvalifiserte til å søke ledige stillinger uansett kjønn, alder, funksjonshemming og flerkulturell
bakgrunn. Det samme gjelder dersom man har hatt et lengre opphold fra arbeidslivet. Vi ønsker å legge
til rette for inkluderende rekruttering.
Er du vår nye markedskoordinator?
Har du erfaring med og interesse for kunde- og giverservice, bruk av CRM-systemer og oppfølging av givere i forskjellige kanaler? Er du i tillegg glad i å koordinere aktiviteter og bistå kollegaer i deres arbeid? Hvis du også ønsker en jobb hvor du kan bruke arbeidshverdagen på et viktig samfunnsoppdrag er kanskje dette stillingen for deg.
Blå Kors er i en spennende fase med oppbygging av fundraisingarbeidet. Det er et engasjert og positivt team på seks personer som jobber med satsningen.
Vi ser etter en operativ person som er serviceorientert, tillitsskapende og er opptatt av å skape lojale givere til vårt viktige arbeid.
Arbeidsoppgaver
Oppfølging av våre givere på epost, telefon og i sosiale medier, inkludert å besvare givertelefon.
Praktisk vedlikehold av vår CRM-database, i tett samarbeid med CRM-ansvarlig. Registering av innbetalinger og gaver, oppfølging av givere og giveravtaler, samt rapportere og takke.
Utgående henvendelser på telefon og epost for å sikre god datahygiene og gode relasjoner til våre givere.
Bidra i koordinering av kampanjer, aksjoner og aktiviteter.
I samarbeid med teamet, videreutvikle og forbedre vårt giverarbeid.
Ønsket kompetanse og erfaring
- Relevant fagskole/høyskole innen salg og service eller markedsføring
- Erfaring og interesse med bruk av CRM-systemer, databaser og administrative IT-verktøy
- Erfaring fra service eller salg
- God digital kompetanse
- Erfaring fra frivillige organisasjoner
- Gode språkferdigheter
Vi oppfordrer også nyutdannete til å søke.
Personlige egenskaper
Vi søker deg som er positiv, engasjert og serviceinnstilt og som ikke er redd for å ta i et tak når det trengs. Du er også nøyaktig og opptatt av å levere kvalitet og glad i å skape gode resultater i samarbeid med andre.
Vi tilbyr
Vi er en avdeling i utvikling, har en teamorientert struktur og evner å snu oss raskt. Ved hovedkontoret er det ca 60 ansatte, hvorav markeds- og kommunikasjonsavdelingen som fundraising er en del av, teller 19 personer. Stillingen rapporterer til kommersiell leder.
Vi holder til i trivelige lokaler sentralt i Oslo, i Blå Kors bygget i Storgata 38.
Spørsmål om stillingen kan rettes til digital rådgiver/CRM-ansvarlig Amalie Stenersen tlf.: 900 30 923 eller prosjektleder Bendik Walderhaug tlf.:971 01 103
Søknadsfrist: snarest og senest innen 3. oktober.
Kontaktpersoner for stillingen
Amalie Stenersen
90030923
Bendik Walderhaug
97101103
Om bedriften
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
e0f77f49-af19-41ee-b70d-ae15a6f66079
- Hentet fra
varbi
- Referanse
856772