Personlig assistent / koordinator -- for deg som både liker kontroll og kaos
JOVA Services AS
Industrivegen 23B, 2069 Jessheim
Om jobben
- Stillingstittel
- Personlig Assistent
- Type ansettelse
- Fast, deltid
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Om stillingen
Er du min Donna? Direkte. Kompromissløs. Og alltid ett skritt foran.
Jeg søker en initiativrik og selvstendig person som kan bidra til å skape flyt i en travel hverdag. Hvis du også er kreativ og nysgjerrig, tror jeg du vil finne en spennende kombinasjon av administrativt arbeid og kreativ støtte i stillingen.
Som assistent/koordinator hjelper du meg å holde struktur og fremdrift på tvers av flere prosjekter og selskaper. I tillegg vil du være en kreativ støttespiller som jeg kan sparre med om nye ideer, konsepter og mulige retninger. Det kan handle om å utforske muligheter for produkter, forenkle tjenester eller gi ærlige tilbakemeldinger på idéer før de blir til virkelighet.
Stillingen er fleksibel og gir rom for selvstendig arbeid i en tillitsbasert rolle. Arbeidsoppgavene kan utføres hovedsakelig digitalt, men enkelte oppgaver kan kreve oppmøte.
Arbeidsområder
-
Være sparringspartner for ideer, retning og muligheter på tvers av selskaper
-
Koordinere og følge opp kalendere, avtaler og frister på tvers av selskaper og prosjekter
-
Bidra til enkel budsjettering, oppfølging av utgifter og økonomisk oversikt
-
Innhente tilbud, produktinformasjon og prøver fra leverandører
-
Bidra til oppdatering og vedlikehold av nettsider, sosiale medier og digitale systemer
-
Kontakt og oppfølging mot eksterne samarbeidspartnere, leverandører og kunder
-
Kontorstøtte (administrative og praktiske oppgaver) etter behov
Kvalifikasjoner
-
Erfaring fra kontorarbeid, administrasjon, markedsføring eller en annen bakgrunn der du har lært å holde oversikt, samarbeide godt og få ting gjort
-
Gode språkferdigheter på norsk og engelsk, og evne til tydelig kommunikasjon
-
Grunnleggende økonomiforståelse, og gjerne erfaring med budsjett, faktureringer eller ordrebehandling
-
Erfaring med Microsoft 365 og digitale arbeidsverktøy
-
Førerkort klasse B
Relevant utdannelse er ønskelig, men rett erfaring og engasjement kan veie opp for manglende utdannelse. Rett innstilling er det viktigste!
Hva kan vi tilby
-
En fleksibel arbeidshverdag med tillit og frihet
-
Et lite, engasjert miljø med høyt tempo og mye læring
-
Stor grad av selvstendighet og mulighet til å vokse med rollen
Praktisk informasjon
Stillingsprosent: 20 %
Arbeidssted: Fleksibelt, hovedsakelig digitalt
Lønn: Etter avtale
Oppstart: Snarest
Det legges vekt på fleksibilitet og gjensidig tillit, og stillingen kan gjerne kombineres med studier, frilansarbeid eller annen deltidsjobb.
Alle henvendelser behandles konfidensielt, og søknader vurderes fortløpende.
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
df2972f3-59c7-4fa6-ac7a-457019538d6e
- Sist endret
19. november 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
437462969
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Medvind Assistanse AS
Sted
Jessheim
Arbeidsgiver
Mio BPA
Sted
Jessheim