Avtaleforvalter
STA , Sykehusinnkjøp HF
Grønland 34, 3040 Drammen
Om jobben
- Stillingstittel
- Avtaleforvalter
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest søndag 18. januar
Har du lyst på en meningsfull jobb hvor du virkelig får brukt både hodet og hjertet?
Vi er på jakt etter en engasjert, strukturert og løsningsorientert medarbeider til en fast stilling som avtaleforvalter ved vårt kontor i Drammen.
Sykehusinnkjøp HF er en av Norges største virksomheter innen offentlige anskaffelser. Sykehusinnkjøp HF har ca. 330 medarbeidere i hele landet. Som en ledende offentlig innkjøpsvirksomhet, vil dette gi ytterligere muligheter for vekst og faglig utvikling gjennom samarbeid og erfaringsutveksling med kollegaer rundt omkring i landet.
Trives du med struktur og detaljer, og liker å ta ansvar i arbeidshverdagen, kan dette være stillingen for deg. Det er viktig at du har evne til å lede og gjennomføre avtaleforvaltning selvstendig, og ta grep der du ser det er nødvendig. Vi ønsker oss også en medarbeider med godt humør som bidrar til kompetansedeling i foretaket, og som trives i en organisasjon i endring.
Som avtaleforvalter vil du inngå i en nasjonal avdeling bestående av kolleger over hele landet. Arbeidsoppgavene består i stor del å følge opp egen portefølje med avtaler, endrings- og avvikshåndtering på disse. Du vil få ansvaret for å følge opp leverandører, og du vil jobbe med å vedlikeholde og oppdatere informasjon om avtalene i sykehusenes systemer. Bistand til implementering av nye avtaler er også en del av arbeidshverdagen. Du vil arbeide tett med prosjektledere, brukermiljøer på sykehusene, eksterne interessenter og leverandører.
Stillingen er plassert i avdeling avtaleforvaltning i divisjon for støttetjenester og administrative kjøp, som omfatter avtaler innen innkjøpskategoriene: bygg og eiendomsdrift, administrasjon og HR.
Vår visjon er: Sykehusinnkjøp HF leverer den beste avtalen for helseforetakene. Hver gang!
Våre verdier er:
- nytenkende
- kunnskapsrik
- engasjert
- profesjonell
Dette skal ligge til grunn for alt vi gjør i Sykehusinnkjøp HF, og det er viktig at du kan identifisere deg med og jobbe etter disse verdiene.
Les mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre nettsider.Hvem leter vi etter?
Vi er på jakt etter en kandidat med høyere utdanning innen relevante fagområder som innkjøp, juss, økonomi, sivilingeniørfag eller administrasjon og forvaltning. Har du kunnskap og erfaring med avtaleforvaltning, kontraktsstyring og oppfølging av tjenesteavtaler, vil det også være en fordel. Erfaring fra helserettet virksomhet, bygg eller eiendomsdrift teller også positivt. Du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig på norsk, og du behersker Office-verktøy, spesielt Excel.Personlige egenskaper
Vi leter etter en person som samarbeider godt og som bygger sterke nettverk både internt og eksternt. Du jobber analytisk, strukturert og nøyaktig, og du trives både når du arbeider selvstendig og i team – også i et tverrfaglig miljø. Vi setter pris på at du møter utfordringer med en positiv og løsningsorientert holdning, og at du bidrar aktivt til et godt og inkluderende arbeidsmiljø. Vi ønsker oss en tydelig kommunikator, og personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.Vi tilbyr
- Et ledende fagmiljø der faglig kunnskap, kvalitet og etikk er i fokus
- Utfordrende og utviklende oppgaver i et selskap i vekst og endring
- Betingelser etter avtale og kvalifikasjoner
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksitidsavtale
- Trening i arbeidstiden
- Ordning for hjemmekontor
Om rekrutteringsprosessen
Søkere som vurderes som mest kvalifiserte, blir innkalt til intervju. Vi benytter vanligvis arbeidspsykologiske testverktøy og har to intervjurunder i tillegg til sjekk av attester og referanser.Alle søkere får tilbakemelding på søknaden sin, uavhengig av utfallet. Sykehusinnkjøp HF er pliktig til å utarbeide offentlig søkerliste. Dersom du ønsker å reservere deg, må du grunngi dette i søknaden. Du vil bli kontaktet dersom ønsket ikke innvilges, og får anledning til å trekke søknaden, jf. offentleglova § 25.
Kontaktinformasjon
Aina Birgitte Joki, Avdelingsleder, +4741443715Arbeidssted
Grønland 343040 Drammen
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehusinnkjøp HFReferansenr.: 5055836641
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 18.01.2026
Kontaktperson for stillingen
Aina Birgitte Joki
Avdelingsleder
+4741443715
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
db13515b-6423-46e5-8260-f6217cb3d691
- Sist endret
19. desember 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
e2e190692ba04ef8930da5b1d9246368
Lignende annonser
Avdelingsleder anskaffelser IKT og entreprise, nord, Midt-Norge og sør-øst
Arbeidsgiver
Midt-Norge, nord og sør-øst, Sykehusinnkjøp HF
Sted
Drammen
Arbeidsgiver
Enhet for virksomhetsanskaffelser, Nav
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Drammen Eiendom KF
Sted
Drammen