Helsefagarbeider - Hjemmetjenesten sentrum vest
Senja kommune Hjemmetjenester sentrum
Sjøgata 1, 9300 Finnsnes, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, deltid 80%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 9. oktober
Hjemmetjenesten sentrum vest søker helsefagarbeider som en del av vårt team.
Hjemmebasert omsorg er en virksomhet som består av 7 avdelinger. Den omfatter 5 hjemmetjenestesoner, heldøgns bemannet omsorgsboliger, dagtilbudet for demente og et hukommelses team. Våre ledere og ansatte arbeider sammen om å skape et godt arbeidsmiljø.
Hjemmetjenesten Sentrum vest jobber aktivt for å sikre faglig kvalitet og gode tjenester for våre tjenestemottakere. Vi jobber for å være en attraktiv arbeidsplass med engasjerte, reflekterte og myndiggjorte medarbeidere. Avdelingen leverer tjenester som hjemmesykepleie, matombringing og praktisk bistand til innbyggerne som geografisk tilhører sonen.
Vi søker nå etter en dyktig helsefagarbeider som ønsker å være en del av vår tjeneste, og har i den forbindelse ledig følgende stilling:
80 % fast helsefagarbeider stilling i dag/aften langvakt turnus med jobb hver 4. helg. Ledig fra 01.11.2025.
Arbeidsoppgaver- Sikre at pasientene får nødvendige og kvalitativt gode tjenester i henholder til lover, forskrifter, retningslinjer og vedtak
- Utøve hjemmesykepleie.
- Gjennomføre rutiner og prosedyrer
- Tett oppfølging av pasientene
- Elektronisk rapportering og oppdatering i pasientjournal
- Legemiddelhåndtering
- Samhandling med aktuelle samarbeidspartnere
- Være koordinator og delta på samarbeidsmøter
- Inkludere og ivareta pårørende.
- Veileder oppgaver til elever og lærlinger
Kvalifikasjonskrav
- Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
- Krav til å beherske norsk språk både skriftlig og muntlig, samt benytte digitale verktøy
- Søkere utenfor Skandinavia må minimum dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 norsk språkprøve på mellomnivå.
- Førerkort klasse B
- På grunn av arbeidets art må man ha en god fysisk og psykisk helse
- Politiattest må fremlegges ved ansettelse
Personlige egenskaper
- Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
- Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
- Vilje og evne til nytenkning
- Interesse for å oppdatere seg innen eget fag
- Bidra til et godt arbeidsmiljø
- Være ansvarsbevisst og ha gjennomføringskraft
- Gode evner til å jobbe med syke eldre i en tverrfaglig setting og et tverrfaglig miljø
- Gode samarbeidsevner
- Personlig egnethet vil bli vektlagt. Herunder faglighet, kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner og selvstendighet.
Vi kan tilby
- En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde i stadig endring.
- Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
- En kommune i stor utvikling og endring
- Gode muligheter for kompetanseheving gjennom ulike kommunale stipendordninger
- Gode pensjons og forsikringsordninger i KLP
For stillingene gjelder
Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.
I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.
For opplysninger om stillingen, kontakt avdelingsleder på tlf: 979 41 088, eller på e-post: ingunn.lothe@senja.kommune.no
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
d85fe2c2-edde-4090-a553-6e7dd3132240
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3536297_215487_no